ok z głowa ale hondawki sa zmiano lubne i nich predzej cos wyciśnie niz z K seri:)
polemizowałbym, po prostu u nas na forum nie widać podłubanych kseri.
Robisz tego swapa?
W jednym zdaniu zaprzeczasz i potwierdzasz Właśnie przez to, ze na forum jest niewiele informacji na temat modowania k seri, a nie każdy zna biegle techniczny angielski to właśnie modować k serie jest trudniej. Na forum hondziarzy multum opisów i modyfikacji od takich co nić nie dają albo nawet odejmują po prawdziwe potwory i właśnie dlatego z hondy wycisnąć coś łatwiej bo jest większy i łatwiejszy dostęp do informacji jak również dedykowanych części do tuningu. Pierwszy lepszy przykład z brzegu to montowanie IC u nas każdy musi to robić po swojemu, sprawdzać przymierzać, pytać jak najlepiej zamontować, a w popularnych jednostkach bez problemu skompletujesz gotowy zestaw P&P i to pewnie taniej
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
W jednym zdaniu zaprzeczasz i potwierdzasz Właśnie przez to, ze na forum jest niewiele informacji na temat modowania k seri, a nie każdy zna biegle techniczny angielski to właśnie modować k serie jest trudniej. Na forum hondziarzy multum opisów i modyfikacji od takich co nić nie dają albo nawet odejmują po prawdziwe potwory i właśnie dlatego z hondy wycisnąć coś łatwiej bo jest większy i łatwiejszy dostęp do informacji jak również dedykowanych części do tuningu. Pierwszy lepszy przykład z brzegu to montowanie IC u nas każdy musi to robić po swojemu, sprawdzać przymierzać, pytać jak najlepiej zamontować, a w popularnych jednostkach bez problemu skompletujesz gotowy zestaw P&P i to pewnie taniej
nie do końca, np: na forach FSO idzie bez problemu znaleźć mase przeróbek Kserii, od n/a przez turbo. I nie trzeba szukać na forach w angli specyfika tego forum jest taka, że malo tu tuningu po prostu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie interesuje się ani tematem modyfikacji Hond ani Polonezów jednakże przeglądająć rózne portale częściej natrafiałem na wiele uturbionych mocnych hond. Poldka o takich mocach nie wiedziałem. Nie neguje, ze gdzieś jakiś tam Miecio miłośnik polskiej motoryzacji ma takiego potwora ale nadal nie widzę tej "polemiki" bo to są przypadki jednostkowe które pewnie można policzyć na palcach rąk, a zaglądajac na pierwsze lepsze forum japońskiej motoryzacji znajdę na kilku pierwszych stronach tyle zmodowanych aut, ze brakiem palców u rak i nóg i właśnie to kryje się pod pojęciem "łatwiej" i "prościej". Tam sa po prostu już szlaki przetarte bo auta popularniejsze i więcej osób gotowych wyłożyć grubą kase na modyfikacje. U nas tacy ludzie to przypadki pojedyńcze, wiekszosć kupuje R bo jest tani, a jak poźniej chca uturbiać i zakładają n-ty temat z kolei to podanie ceny takiej modyfikacji skutecznie sprowadza ich na ziemię bo większość przypadków to "słomiany zapał". Już tu tacy byli co mi zarzucali, ze tylko krytykuje i jeszcze mi pokażą swapy i uturbianie po czym sprzedawali Rovery z znikali z forum
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie interesuje się ani tematem modyfikacji Hond ani Polonezów jednakże przeglądająć rózne portale częściej natrafiałem na wiele uturbionych mocnych hond. Poldka o takich mocach nie wiedziałem. Nie neguje, ze gdzieś jakiś tam Miecio miłośnik polskiej motoryzacji ma takiego potwora ale nadal nie widzę tej "polemiki" bo to są przypadki jednostkowe które pewnie można policzyć na palcach rąk, a zaglądajac na pierwsze lepsze forum japońskiej motoryzacji znajdę na kilku pierwszych stronach tyle zmodowanych aut, ze brakiem palców u rak i nóg i właśnie to kryje się pod pojęciem "łatwiej" i "prościej". Tam sa po prostu już szlaki przetarte bo auta popularniejsze i więcej osób gotowych wyłożyć grubą kase na modyfikacje. U nas tacy ludzie to przypadki pojedyńcze, wiekszosć kupuje R bo jest tani, a jak poźniej chca uturbiać i zakładają n-ty temat z kolei to podanie ceny takiej modyfikacji skutecznie sprowadza ich na ziemię bo większość przypadków to "słomiany zapał"
zdecydowanie masz racje, mi chodziło tylko o to, że Kseria nie jest "niemodyfikowalna" i spokojnie można ją podkręcać
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pływak, a nie uważasz że brak info na temat modów wynika z ilości k-serii na naszym podwórku, bo przecież polonezów z roverem nie było aż tyle a same roverki spopularyzowały się dopiero jakiś czas temu, więc nie ma się co dziwić że łatwiej znaleźć patenty na Hankę jak na Rovera
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wczoraj się dowiedziałem o R25 gdzieś pod Szczurową do której wrzucili 2.0turbo z coupety
wyprzedają pozostałe części z tomcata zakład zajmujący się mocnymi modyfikacjami raczej już silnik zakuty z tego co słyszałem 280kucy na razie i Podtlenek i chcą go dość mocno kręcić.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Pią Kwi 12, 2013 16:12
to jest 600 chyba a mam pytanie czy alternator lub sprężarka klimy podejdzie z 1.8 do 2.0t? raczej nie bedzie pasowac ale wole zapytać niz niepotrzebnie wydawac kase
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum