Forum Klubu ROVERki.pl :: [iDT SDi TI] jakie mocniejsze sprzęgło?? cywilno sportowe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[iDT SDi TI] jakie mocniejsze sprzęgło?? cywilno sportowe
Autor Wiadomość
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Gru 02, 2011 21:16   

Remigiusz napisał/a:
Nie rozumiem po co oni to kolo planują dalej :neutral:

z tego co się orientuje i wyobrażam sobie to dlatego że zmieniają się wysokości po zabawie z dociskiem więc żeby wysprzęglało to oni muszą dopasować wszystkie wysokości jak w oryginale

[ Dodano: Pią Gru 02, 2011 21:16 ]
Remigiusz napisał/a:
Duzo odkręcania na taka robotę

nie dużo bo chyba 8 śrub więcej ale samochód unieruchomiony na jakiś czas
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 02, 2011 21:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
gwidon1701 




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 66
Skąd: Połczyn Zdrój



Wysłany: Wto Gru 04, 2012 10:38   

Trochę odświeżę ,
Mam właśnie sprzęgło na wierzchu a jego grubość wynosi około 7mm w związku z czym zastanawiam się nad regeneracją . Choć jeszcze nic się z nim nie dzieję ale nie chciałbym za jakiś czas znów tego rozbierać . Czy zna ktoś jakiś zakład zajmujący się regeneracją w zachodniopomorskim ? Ewentualnie gdzie można by wysłać ?
Ostatnio zmieniony przez gwidon1701 Wto Gru 04, 2012 10:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 04, 2012 10:44   

http://www.sprzegla.com/r...ochodowych.html

Idze sie dogadać by założyli lepszą okładzine
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gwidon1701 




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 66
Skąd: Połczyn Zdrój



Wysłany: Wto Gru 04, 2012 11:07   

Właśnie dzwoniłem , mówił właśnie o kevlarowych , ale że dopiero zamówili z Niemiec zamontowali w 3 samochodach i jest jeszcze nie sprawdzone . I chyba nie będę kombinował trochę jeździłem na fabrycznym i nic się działo jeszcze wiec myślę że na tym też się trochę pokulam .
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Gru 04, 2012 11:33   

gwidon1701, a co tuningowałeś iDT :?:
 
 
 
gwidon1701 




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 66
Skąd: Połczyn Zdrój



Wysłany: Wto Gru 04, 2012 12:10   

Wtryski sdi , mapy od Remiego , wycięty katalizator , odma i zaślepiony egr . Ale sprzęgło do końca dawało radę , lecz wysypał się uszczelniacz wału korbowego i musiałem wyciągnąć skrzynie . Przy okazji zrobię i sprzęgło żeby nie rozbierać za jakiś czas ...
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 04, 2012 14:56   

gwidon1701, Po ile ma ten kevlar :?: W Anglii takie sprzęgła po 200Funtow chodzą i jak by było do 400zl do opcja naprawdę godna uwagi i polecenia.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 04, 2012 16:32   

Remigiusz napisał/a:
gwidon1701, Po ile ma ten kevlar :?: W Anglii takie sprzęgła po 200Funtow chodzą i jak by było do 400zl do opcja naprawdę godna uwagi i polecenia.

Gość który się tym zajmuje sam napisał, ze jeszcze nie sprawdzone, a Remi już pisze, ze godne polecenia :rotfl:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 04, 2012 17:02   

Pływak, Ale co ma być sprawdzone :?: Napisał kolega wyżej ze montuje materiał z kevlar i to mi wystarcza. Mogę u siebie testować :razz:

Godne uwagi jest to ze ktoś takie coś robi.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
gwidon1701 




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 66
Skąd: Połczyn Zdrój



Wysłany: Wto Gru 04, 2012 17:56   

Nie pytałem w sumie o cenę tych z kevlarem , bo powiedział mi tylko że mają coś takiego zrobili dopiero 3 tarcze na tym , i nie wie ile to wytrzyma ani jak się na tym jeździ . Więc powiedziałem że chcę z normalnego materiału bez kombinowania bo do tej pory nie zauważyłem żeby coś się działo niepokojącego . Sama tarcza 90 zł ewentualne szlifowanie docisku 60 zł , u mnie była jeszcze pęknięta jedna sprężynka za co powiedział mi max 60 zł . Sprzęgło już wysłałem teraz pozostaje mi czekanie .
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 04, 2012 18:44   

Remigiusz napisał/a:
Pływak, Ale co ma być sprawdzone :?: Napisał kolega wyżej ze montuje materiał z kevlar i to mi wystarcza. Mogę u siebie testować :razz:

Godne uwagi jest to ze ktoś takie coś robi.

Sprawdzona ma być jakość, trwałość i efekty uboczne przy dłuższym użytkowaniu. Bo to, ze godne uwagi to jedna sprawa, a to, ze godne polecania to druga. Bo godnym polecenia to możesz nazwać coś co testowałeś i wiesz, ze jest jak najbardziej ok. Jak dla Ciebie wystarczy magiczne słowo "kevlar" nie znając kompletnie producenta tych okładzin i ich jakości to nie ma pytań, tak się właśnie rodzą internetowe mity ktoś poleca coś z czym styczności nie miał. Sam sprzedawca wstrzymał się z opinią bo dopiero co zamontowali w trzech autach, a mędrcy już polecają bo "kevlar". Później ktoś zamówi będzie kupa, a Remi napiszę jak było w przypadku bezpiecznego ciśnienia doładowania GT18, ze on nic na ten temat nie pisał i ktoś inny musiał puścić plotę. Jak możesz testować to jak najbardziej testuj i podziel się opinią tylko w odpowiedniej kolejności najpierw test później opinia czy jest godne polecenia czy nie.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 04, 2012 22:42   

mam u siebie regenerowane sprzęgło, podobno jakieś mocniejsze okładziny (używane w ciężarówkach?) czy coś w ten deseń, znosi dzielnie moje katusze - koszt 80zł w Mielcu, nowe łożysko, sprawdzony doscik.
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Gru 15, 2012 23:21   

To ja się dołącze do tematu o sprzęgle :)

Jako, że wypowiadali się tu użytkownicy dłubanych diesli i benzynowych T16. Oba silniki w okolicy lub ponad 300Nm. Szperając dziś po katalogach i nr. katalogowych, odkryłem, że niektórzy producenci mają ten sam numer katalogowy do obu silników.

Czy ktoś może potwierdzić, że sprzęgło w dieslu i T16 jest takie same? Najlepiej byłoby porównać nr katalogowe oryginalnego sprzęgła rovera...


A może np docisk z diesla jest mocniejszy lub odwrotnie?




Edit: 16.04.2013

Z braku odpowiedzi sam zbadałem temat i wygląda to tak:

Dokopałem się do następujących informacji:

Docisk na pierwszy montaż w 220 Coupe Turbo, Freelander 2.0TD i 620SDi są takie same

Firma AP

nr LCO3KD002A

Natomiast różne są tarcze sprzęgła

Turbo benzyna:

UQB100750

SDi

UQB100620

TD

UQB100690



Czyli sądząc po oznaczeniach, najmocniejsza tarcza siedzi w turbobenzynach.
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
Ostatnio zmieniony przez Vito_ Wto Kwi 16, 2013 13:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gwidon1701 




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 66
Skąd: Połczyn Zdrój



Wysłany: Sob Gru 29, 2012 00:12   

Mogę polecić Pana Radzikowskiego , miałem do wymiany okładziny i sprężynkę w tarczy , a dostałem nową tarczę LUK za 180 zł z wysyłką . ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 200] zawieszenie sportowe
themartino Tuning mechaniczny 12 Pią Lut 27, 2009 00:03
Kozik
Brak nowych postów Sportowe zawieszenie MG ZR - TOR
camaro17 Tuning mechaniczny 11 Nie Gru 22, 2013 14:16
scorpion
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400] Amortyzatory sportowe
Pazdzioch. Tuning mechaniczny 1 Wto Mar 05, 2013 23:06
davidlive
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 0 Pon Sty 02, 2012 20:36
brzozuss
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 11 Sro Sty 04, 2012 20:56
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink