z tego co się orientuje i wyobrażam sobie to dlatego że zmieniają się wysokości po zabawie z dociskiem więc żeby wysprzęglało to oni muszą dopasować wszystkie wysokości jak w oryginale
[ Dodano: Pią Gru 02, 2011 21:16 ]
Remigiusz napisał/a:
Duzo odkręcania na taka robotę
nie dużo bo chyba 8 śrub więcej ale samochód unieruchomiony na jakiś czas
Trochę odświeżę ,
Mam właśnie sprzęgło na wierzchu a jego grubość wynosi około 7mm w związku z czym zastanawiam się nad regeneracją . Choć jeszcze nic się z nim nie dzieję ale nie chciałbym za jakiś czas znów tego rozbierać . Czy zna ktoś jakiś zakład zajmujący się regeneracją w zachodniopomorskim ? Ewentualnie gdzie można by wysłać ?
Ostatnio zmieniony przez gwidon1701 Wto Gru 04, 2012 10:55, w całości zmieniany 1 raz
Właśnie dzwoniłem , mówił właśnie o kevlarowych , ale że dopiero zamówili z Niemiec zamontowali w 3 samochodach i jest jeszcze nie sprawdzone . I chyba nie będę kombinował trochę jeździłem na fabrycznym i nic się działo jeszcze wiec myślę że na tym też się trochę pokulam .
Wtryski sdi , mapy od Remiego , wycięty katalizator , odma i zaślepiony egr . Ale sprzęgło do końca dawało radę , lecz wysypał się uszczelniacz wału korbowego i musiałem wyciągnąć skrzynie . Przy okazji zrobię i sprzęgło żeby nie rozbierać za jakiś czas ...
Nie pytałem w sumie o cenę tych z kevlarem , bo powiedział mi tylko że mają coś takiego zrobili dopiero 3 tarcze na tym , i nie wie ile to wytrzyma ani jak się na tym jeździ . Więc powiedziałem że chcę z normalnego materiału bez kombinowania bo do tej pory nie zauważyłem żeby coś się działo niepokojącego . Sama tarcza 90 zł ewentualne szlifowanie docisku 60 zł , u mnie była jeszcze pęknięta jedna sprężynka za co powiedział mi max 60 zł . Sprzęgło już wysłałem teraz pozostaje mi czekanie .
Pływak, Ale co ma być sprawdzone Napisał kolega wyżej ze montuje materiał z kevlar i to mi wystarcza. Mogę u siebie testować
Godne uwagi jest to ze ktoś takie coś robi.
Sprawdzona ma być jakość, trwałość i efekty uboczne przy dłuższym użytkowaniu. Bo to, ze godne uwagi to jedna sprawa, a to, ze godne polecania to druga. Bo godnym polecenia to możesz nazwać coś co testowałeś i wiesz, ze jest jak najbardziej ok. Jak dla Ciebie wystarczy magiczne słowo "kevlar" nie znając kompletnie producenta tych okładzin i ich jakości to nie ma pytań, tak się właśnie rodzą internetowe mity ktoś poleca coś z czym styczności nie miał. Sam sprzedawca wstrzymał się z opinią bo dopiero co zamontowali w trzech autach, a mędrcy już polecają bo "kevlar". Później ktoś zamówi będzie kupa, a Remi napiszę jak było w przypadku bezpiecznego ciśnienia doładowania GT18, ze on nic na ten temat nie pisał i ktoś inny musiał puścić plotę. Jak możesz testować to jak najbardziej testuj i podziel się opinią tylko w odpowiedniej kolejności najpierw test później opinia czy jest godne polecenia czy nie.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
mam u siebie regenerowane sprzęgło, podobno jakieś mocniejsze okładziny (używane w ciężarówkach?) czy coś w ten deseń, znosi dzielnie moje katusze - koszt 80zł w Mielcu, nowe łożysko, sprawdzony doscik.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 92 Skąd: Poznań
Wysłany: Sob Gru 15, 2012 23:21
To ja się dołącze do tematu o sprzęgle
Jako, że wypowiadali się tu użytkownicy dłubanych diesli i benzynowych T16. Oba silniki w okolicy lub ponad 300Nm. Szperając dziś po katalogach i nr. katalogowych, odkryłem, że niektórzy producenci mają ten sam numer katalogowy do obu silników.
Czy ktoś może potwierdzić, że sprzęgło w dieslu i T16 jest takie same? Najlepiej byłoby porównać nr katalogowe oryginalnego sprzęgła rovera...
A może np docisk z diesla jest mocniejszy lub odwrotnie?
Edit: 16.04.2013
Z braku odpowiedzi sam zbadałem temat i wygląda to tak:
Dokopałem się do następujących informacji:
Docisk na pierwszy montaż w 220 Coupe Turbo, Freelander 2.0TD i 620SDi są takie same
Firma AP
nr LCO3KD002A
Natomiast różne są tarcze sprzęgła
Turbo benzyna:
UQB100750
SDi
UQB100620
TD
UQB100690
Czyli sądząc po oznaczeniach, najmocniejsza tarcza siedzi w turbobenzynach.
_________________ Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
Ostatnio zmieniony przez Vito_ Wto Kwi 16, 2013 12:37, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum