Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820] Coupe Turbo z T25 na T28
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820] Coupe Turbo z T25 na T28
Autor Wiadomość
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

  Wysłany: Sro Gru 19, 2012 23:24   [R820] Coupe Turbo z T25 na T28

Witam ostatnio niestety miałem niespodziewany wydatek, moje turbo sobie puściło olej przed świętami, i musiałem coś z tym zrobić a wiec roverek na t25 puszczał jakiś 1 litr oleju na 200km, wiec nie mogłem jeździć tak, myślałem o regeneracji ale jednak odpuścilem i od razu kupiłem większe.;) T28 z s14.;) Sam zająłem sie tą wyminą, jest troszkę kombinacji ale wszystko pasuje, jedynie to trzeba dorobić wąż od zasilania oleju, ja zrobiłem go na oczko, druga sprawa trzeba sie pobawić z wastgage żeby sie zmieścił i otwierał, oraz niestety musiałem ja lekko łape przednią od silnika zeszlifować ponieważ u mnie sie nie mieściła muszla, w 220 Coupe słyszałem ze akurat na niej sie kładzie i jest ok.:)

-Dodatkowo kupiłem zawór mbc Turbosmart
-zegar doładowania bost Defi style
-flansze dolotu na 60mm - a dostałem przy turbo na 3 cale (76mm)

Ogólnie auto odpaliłem wczoraj i jest wszystko ok , przy mbc skreconym na maxa pokazuje 0.4 bara, na razie wiecej nie puszczam nie mam bova, kupie w ciągu nabliższych dni. Kilka fotek.;)
_________________
www.matexx.pl
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 19, 2012 23:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Gru 20, 2012 10:00   

Z ciekawości, fajnie jakbyś zmierzył AFR po tej operacji, czy seryjna mapa radzi sobie z nowym ślimakiem, bo jeśli będzie za ubogo możesz łatwo ubić silnik...
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Czw Gru 20, 2012 18:06   

Siema

zamontuj sobie to mbc bliżej turbinki , wiem z doświadczenia że jest różnica.
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 20, 2012 20:21   

no no :D ładny ślimak ;) czekam na jakis filmik i wykresik ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Pią Gru 21, 2012 18:47   

mhm mam nadzieje że oryginalna mapa jak na razie podoła,
co do mbc zamontuje bliżej, posłucham Ciebie też tak gdzieś coś słyszałem o tym.:)
jak na razie czekam na bova, śmigam na teraz 0.4 bara gdy założę bova do konca roku rozkręce gdzieś na 0,6 ,0,7 bara i zobaczymy co będzie,
a w styczniu zrobie dolot na 3 cale, miejsce mam aku juz dawno w bagażniku:) a na hamownie skocze po zmianie dolotu.;)
_________________
www.matexx.pl
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 21, 2012 19:08   

jak już robisz dolot na 3' to może warto jakiś IC bardziej wydajny zastosować z lepszym dostępem do świeżego powietrza?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Pią Gru 21, 2012 19:23   

na pewno taK.;) nie wszystko na raz.;).. myślałem już o tym, chciałem wejście z jednej a wyście z drugiej ale niestety mało miejsca było by na rurkę bo klima jest, najlepiej by pasował tam wejście i wyście z tej samej strony , co do IC jak sie Cieplej zrobi.;)
_________________
www.matexx.pl
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 21, 2012 19:35   

Matexx, moim zdaniem jak już robić dolot to na nowym IC. Jedna robota, koszt mniejszy bo nie układasz dwa razy dolotu a materiał, bardziej złącza kosztują.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Pią Gru 21, 2012 19:51   

mhm, gdy wsadze 3 cale i stożek to i tak nie bede musiał później tego przerabiać aby IC robić i rury, :wink: zobacze jak ogarne z kasą moze wszystko od razu zrobie :grin:
_________________
www.matexx.pl
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 21, 2012 19:57   

Matexx, myślałem że robisz wszystko od filtra-turbo-IC-przepusnica ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Pią Gru 21, 2012 20:30   

zobacze jak i na co mi starczy.;)$$$:) :>
_________________
www.matexx.pl
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Mar 14, 2013 15:54   

Jak tam auto ciągle lata? Powiedz mi gdzie dorabiałeś przewód oleju do turbo?
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 15, 2013 19:23   

Auto dalej śmiga, na doładowaniu 0,7 bara. Czekam na Ciepło i dalej modze. Przewód oleju zakułem w sklepie z wężami. 34zł zapłaciłem. Pozdrawiam.
_________________
www.matexx.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów 220 coupe turbo
Daro_80 Tuning mechaniczny 49 Nie Lut 06, 2011 20:54
Marrkus
Brak nowych postów R800 coupe turbo + hamownia :)
Yog-Sothoth Tuning mechaniczny 20 Nie Lip 22, 2012 21:38
Yog-Sothoth
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 11:07
dobryziom
Brak nowych postów [r820 ti] Mody silnika .. jak zwiekszyc moc i czym
Granat Tuning mechaniczny 4 Pią Cze 13, 2014 13:13
Markzo
Brak nowych postów E turbo
Jak, gdzie, za ile?
KRYS Tuning mechaniczny 4 Sro Gru 12, 2007 09:52
zbrojak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink