Wysłany: Sro Gru 19, 2012 17:02 [MG ZT] 3 kody bledów jakie sa przyczyny
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001
Wczoraj OBDII pokazal mi 3 kody, zalaczylem to ustrojstwo bo od jakiegos czasu silnik ciut nierowno pracuje, czasem jak sie stoi to czuc delikatne przerwy w pracy na jakims cylindrze.
Wyskoczyly mi takie oto bledy;
P0152 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 2 Sensor 1)
P0175 System Too Rich (Bank 2)
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
MOje pytania dotyczace tego co powyzej. Co to oznacza, w czym jest problem, i czy problem ten moze byc zwiazany ze skazcaca isrka na kablach zaplonowych. Jakie jest rozwiazanie i jakie to ma skutki podczas codziennej jazdy.
[ Dodano: Sro Gru 19, 2012 17:02 ]
W zwiazku z oszalamiajaca pomoca i masa porad dzisiaj ogarnalem temat i na 99% bylo to przebicie na kablach. jeszcze kilka dni obserwacji i sprawdzania i sie okaze. nie mniej jednak nie wiem nadal bo to sensor1 i bank 2, sensor to czujnik ale ktory? i bank 2?
P0152 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 2 Sensor 1)
P0175 System Too Rich (Bank 2)
ja bym obstawiał sondę, tylko nie jestem pewien, chyba chodzi o 2-gą. Przypuszczam tak dlatego, poniewaz jest mowa o, za wysokim napięciu i o zbyt bogatej (chyba) mieszance
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Gru 20, 2012 10:29
gandi84 napisał/a:
czy problem ten moze byc zwiazany ze skazcaca isrka na kablach zaplonowych. Jakie jest rozwiazanie
tak, sonda drugiej komory wydechu odczytuje braki zapłonu i przez to wzbogaconą mieszankę , wymień przewody zapłonowe.
gandi84 napisał/a:
nie mniej jednak nie wiem nadal bo to sensor1 i bank 2, sensor to czujnik ale ktory? i bank 2?
to jest sonda drugiej komory ( tylnej ) i jest nazwana 1,bo druga to jest za katem.Czyli mamy sondy: nr 1 (front bank i rear bank ) i sonda nr 2 za katem.Tylko jest pytanie, który bank dla tego komputera diag. jest pierwszy a który drugi (trzeba by to sprawdzić ).
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Gru 20, 2012 17:32
gandi84 napisał/a:
Czyli o ile dobrze rozumiem iskra skacze z tylu czyli od grodzi...? tak
teoretycznie problem dotyczy wypadania zapłonów w tylnych cylindrach od strony grodzi , winne mogą być zarówno cewki jak i świece , może jakieś zwarcia , przebicia ,brak kontaktu.
wiesz co swiece sa nowe, ale nie w tym rzecz co do kabli niestety nie zdazylem jeszcze wymienic a te sa chyba oryginalne od nowosci jeszcze.... zeby sie tam dostac trzeba sciagac kolektor?
nie trzeba ściągać kolektora, na środku ściany grodziowej, na plastikowych zatrzaskach jest zamocowana ścianka, którą ściągniesz i masz dostęp do cewek i świec
jedynie muszę cię zmartwić, tam nie ma kabli zapłonowych, tylko same cewki wiec jak coś, to albo cewki do wymiany, albo trzeba sprawdzić czy instalacja dobiegająca do cewek nie ma uszkodzeń
super dziekuje chlopaki za pomoc.. ale cos powiem jeszcze bo sam sie usmialem teraz z siebie. Patrzylem wczesniej za nowymi kablami zaplonowymi na allegro. I nadziwic sie nie moglem, jak to moga do Vki sprzedawac tylko 3.... chore mowie. zestaw 189zl a tylko 3 kable.... na ciul mi tylko polowa potrzebnych.... a tu sie okazuje ze z tylu nie ma kabli...:) hah ale sie usmialem:) dodam ze auto mam od pol roku wiec dopiero go odkrywam:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum