Witam, mam pytanie zakładał ktoś do naszych iDT tłumik rm motors rm6 ? Z tego co słyszałem tłumiki fajnie gadają w dieslach i nawet w opisie tłumika jest, że pasuje do diesli. Jak wiadomo wodotrysków nie ma ale moim zdaniem brzmi o wiele lepiej, co o tym myślicie ? nie jest drogi i może to być ciekawa metoda dla tych którzy chcą wymienić tłumik koncowy a nie umieją zdecydować się na jaki.
Tan pierwszy w BMW przy dłuższej trasie będzie chciał łeb urwać imo za buczący i za głośny nie wyobrażam sobie tym jechać po autostradzie, a ten drugi w JTD niewiele różni się od wybebeszonej serii.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Tan pierwszy w BMW przy dłuższej trasie będzie chciał łeb urwać imo za buczący i za głośny nie wyobrażam sobie tym jechać po autostradzie, a ten drugi w JTD niewiele różni się od wybebeszonej serii.
Pytałem właścicieli na tych bmek na forum i mówili, że w środku bardzo niewiele się zmieniło i w trasie w ogóle im to nie przeszkadza, za 250 zł otrzymujemy dobrej jakości tłumik z dobrze wyglądającą końcówką i moim zdaniem dobrym brzmieniem. Jest ktoś na forum kto wybebeszał tłumik w iTD ? Chciałbym posłuchać jeśli jest to możliwe
Tylko weź pod uwagę ze E46 to nie jest Rover. Rover jest kiepsko wyciszony. Pisząc o wybebeszonej serii miałem na myśli JTD z wywalonym środkowym tłumikiem i dwoma katalizatorami. Zostaje tylko koncowy, a reszta przelot i brzmi to podobnie. Jak będzie brzmiała l seria nie mam pojęcia.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
W sumie możesz mieć racje bo w moim R na trasie już jest dosyć głośno, jednak słabo jest wygłuszony. Możliwe, że masz racje kolego mogłoby się zrobić nieprzyjemnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum