Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220] Catch tank do 2.0 Turbo - montował ktoś?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220] Catch tank do 2.0 Turbo - montował ktoś?
Autor Wiadomość
Rhos 




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 201
Skąd: Warszawa

Rover Coupe

Wysłany: Pon Gru 10, 2012 20:14   [R220] Catch tank do 2.0 Turbo - montował ktoś?
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Siema,
jak w temacie, ma ktoś jakieś doświadczenia?moj badyta pali troche oleju,chcialbym to ograniczyc bez remontu,slyszalem ze te catch tanki daja rade.ktos sie spotkal?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 10, 2012 20:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Gru 11, 2012 21:45   Re: [R220] Catch tank do 2.0 Turbo - montował ktoś?

catch tank słuzy tylko do tego zeby z odmy nie walił ci olej oraz syf w przepustnice i tylko tyle... ja sobie załozyłem na niego taki mały filtr pipercross i jest git http://www.motointegrator...ipercross-c9024
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 11, 2012 23:55   

czyli wypiąłeś odmę z pokrywy zaworów? ja ją mam przed turbo puszczoną i nie wiem czy teog nie wypiąć... ma to sens?
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Sro Gru 12, 2012 00:08   

Jezeli przez odme wali olej to tez to moze swiadczyc o nienajlepszej kondycji silnika. Oczywiscie przy mocnym uzytkowaniu silnika olej bedzie tamtedy wypluwac z racji roznicy cisnien i duzym rozbryzgiem oleju. Sam jezdzilem z wypieta odma i nie mialo to negatywnego wplywu na silnik.

Niestet co do spalania oleju, przyczyna sa albo gumki zaworowe albo pierscienie badz turbo..
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Gru 12, 2012 11:26   

Tak jak napisali poprzednicy, nie ograniczy Ci to spalania oleju.
Sprawdź kompresje silnika manometrem, to może ukierunkować Cię w strone gumek lub pierścieni, choć mógł puścić sam pierścień olejowy a ciśnieniowy trzyma, więc dla świętego spokoju w przypadku remontu należy wymienić obie rzeczy.

Ja również na odme mam założony mały filterek.
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
Ostatnio zmieniony przez Vito_ Sro Gru 12, 2012 11:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 12, 2012 11:32   

To ja też pewnie odepnę odme ;) a własnie, spotkał się ktoś z Was z zestawmi do regeneracji turbin t25/t28 w PL do kupienia?
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Gru 12, 2012 11:39   

http://www.pphu-alpha.pl/ tu dostaniesz :)
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 12, 2012 12:15   

dałbym pomógł, ale nie mój temat ;) dzięki wielkie ;)
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Gru 12, 2012 12:25   

Przed zamówieniem musisz sprawdzić wielkosc takich tulejek bo były 2 rodzaje jeśli chodzi o T28. Przy T25 chyba też ale głowy nie dam:)
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
Rhos 




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 201
Skąd: Warszawa

Rover Coupe

Wysłany: Sro Gru 12, 2012 17:48   

ale zaraz chwila - jezeli tamtedy(przez odme)wali olej na wyzszych obrotach/przy ostrzejszym traktowaniu i leci do przepustnicy to jest potem spalany w silniku tak?wiec jakby byl tam zbiorniczek to by w silniku spalany nie byl,mozna go wtedy odpiac,dolac to co sie zebralo tam gdzie byc powinno i git:)myle sie?wiadomo ze to calego problemu nie wyeliminuje,ale przynajmniej ograniczy,zwlaszcza ze u mnie to spalanie oleju widac glownie na wysokich obrotach - jak jezdze spokojnie to go prawie nie ubywa,a jak cisne to znika w oczach i lubi dymka podobno puscic.turbo wykluczam bo raz ze kupilem od Dobrego Zioma ktory regenerowal,a dwa ze w wezach susza.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Gru 12, 2012 17:54   

te dymki i palenie oleju to raczej uszczelniacze na zaworach jak masz sucho w przewodach... tank na odme nic tu nie pomoze tylko nowe uszczelniacze.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Gru 12, 2012 20:24   

Sam filterek na odme też kiedyś miałem ale średnio się spisywał (nie był to pipercross, nazwy nie pamietam ale był chyba 2 razy tanszy wiec to może przez to) niby syf w dolot nie leciał ale też filterek nie wyłapywał 100% par oleju i po dłuższym użytkowaniu było widac że wszystko wokół filterka powoli zaczyna sie robić tłuste, a to co wyłapał i tak wracało do silnika. Lepszym rozwiązaniem jest oil catch tank domowej roboty. Nawet u nas na forum jest opis co i jak zrobić. Koszty niewielkie a wyłapuje prawie cały syf który zostaje w osobnym zbiorniczku. Cena zrobienia takiego czegoś pewnie na poziomie tego filterka co dobry wklejał albo nawet niższa jak ktoś lubi pomajesterkować :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Rhos 




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 201
Skąd: Warszawa

Rover Coupe

Wysłany: Nie Gru 16, 2012 18:22   

Wracajac do tematu to kompresje trzyma na wszystkich cylindrach rowna,miezona wielokrotnie.zeby wymienic pierscienie to juz pelen remont trzeba zrobic?ktos ma pojecie o kosztach?
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Nie Sty 13, 2013 12:51   

Markzo napisał/a:
dałbym pomógł, ale nie mój temat ;) dzięki wielkie ;)


Nie mów, że to sam chcesz wymienic?
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 13, 2013 16:02   

bosniak napisał/a:
Nie mów, że to sam chcesz wymienic?

a co w tym trudnego? ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Nie Sty 13, 2013 16:10   

Czyli rozumiem, że masz profesjonalny zestaw do piaskowania, precyzyjnego wywazania elementów wirujących oraz dowazania wysokoobrotowego elementów wirujących jak i rdzenia?
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 13, 2013 16:13   

Heh, akurat mąż kuzynki pracuje w firmie BorgWarner i jest specem od turbin, nie ma żadnego problemu z wymianą tego w domu, wystarczy dobrze zaznaczyć pozycję wirnika i śrub, wiele turbin już tak zrobił ;)
 
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Nie Sty 13, 2013 16:14   

Bez doważania?
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 13, 2013 16:15   

Nie wymieniam ani wałka, ani wirnika, ani kompresora. Nie ma potrzeby wyważać :) skoro taki mówi spec, to ja w to wierzę :)
 
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Nie Sty 13, 2013 16:17   

To co tam chcesz wymieniać, jak podstawą każdej regeneracji jest wymiana łożysk slizgowych + uszczelnień, bez wyjecia ukladu wirnikowego jest to nie możliwe, a pożniej ważenie i dowazanie tego wszystkiego?
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220]miska olejowa 2.0 turbo
Rhos Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
5 Wto Sie 25, 2015 20:40
Pyros
Brak nowych postów [r220 turbo] Przełożenia skrzyni
tuners Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Nie Mar 10, 2013 10:58
tuners
Brak nowych postów [R220 Turbo] Wąż chłodnicy z termostatem.
Wojtek88 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
7 Wto Cze 12, 2012 16:21
Wojtek88
Brak nowych postów [r220 coupe turbo] filtr do klimy
Gość Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Sro Sie 05, 2009 17:54
dobryziom
Brak nowych postów [R220 Coupe] 2.0 Turbo - jak odpowietrzyc uklad chlodzenia?
Rhos Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
17 Nie Cze 24, 2012 16:20
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink