Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1996
Czesc.
Mam problem jechałem dzisiaj trasą i nagle zaczęła mi się palic kontrolna od ładowania potem zgasła i z jakis czas znowu sie zapaliła... co moze byc przyczyną?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 18:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 19:20
Witam. Wygląda to na uszkodzone szczotki wirnika alternatora. Do wymiany regulator napięcia, lub same szczotki, jeśli szczotkotrzymacz jest sprawny. Wykluczam niekontaktujące kable, bo to zapewne kolega już sprawdził.
doszło pare czynników które odkryłem...
Gdy daje mu większe obroty tak powyżej 3 tys to kontrolka gaśnie..
Gdy auto jest zimne kontrola się nie pali, ale gdy już się rozgrzeje (po przejechaniu 2,5 - 3 km) kontrolka się zapala. Rano chyba wybiorę się do elektro mechanika niech tam zajrzy jak już wyjmnie alternator to niech wymieni łożysko , szczotki etc. a potem niech sprawdzi czy ładuje. Innego wyjścia brak gdyż jestem zielony w sprawach rozkręcania silników moja wiedza jest raczej podręcznikowa Martwi mnie tylko czy dobrze pasek naciągnie zeby się sie ślizgał.
Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie moim problemem:)
[ Dodano: Sro Sty 23, 2013 18:40 ]
autko do odebrania u mechnika:) wymienił szczotki i łożysko i coś tam jeszcze ale nie dosłyszałem:P taka przyjemność 180 zł... Temat do zamkniecia;) Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum