Wysłany: Wto Sty 22, 2013 14:26 [r200] nie dziala sprzeglo
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1996
Witam po wymianie sprzegla i skrzyni pojawil sie nastepujacy problem:
-przy wrzucaniu R zgrzyt
-biegi wchodza ciezko
-brak reakcji sprzegla
W czym moze byc problem linka raczej odpada probowalem dociagac recznie lape i to samo,jak powinna byc zalozona tarcza?(wypukloscia w strone silnika czy docisku)W czym moze byc problem,bo wydaje mi sie ze moglem zle zalozyc tarcze i przez to nie wysprzegla?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 22, 2013 14:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
prawdopodobnie sprzęgło ciągnie. Tam masz wysprzęgnik hydrauliczny czy linka.
jeśli jest hydrauliczny to sprawdź czy nie masz za mało płynu hamulcowego w zbiorniczku jeśli tak to dolej i odpowietrz wysprzęglik
Tak po wcisnieciu zadnej reakcji,caly czas jedzie,olej w skrzyni jest ale raczej to nic do tego nie ma bo nie ma najmniejszej reakcje ze strony sprzegla,problem widze w zle zalozonej tarczy,ta tulejka na walek z bardziej wysunietej strony powinna byc w strone silnika czy skrzyni?Jest linka,nie wydaje mi sie ze ciagnie nie ma w ogole reakcji.
Pisz po polsku.
Na tarczy powinien być napis "flywheel side" i tym napisem montuje się w stronę silnika. Z tego co widzę na rysunkach to od strony skrzyni jest mniej wystająca tulejka, natomiast cały mechanizm tłumienia drgań skrętnych (sprężyny i swobodne koło) jest z tamtej strony
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
witam na tarczy widnieje napis gearbox side i tym napisem bylo w strone skrzyni,wiec teraz juz niewiem gdzie lezy problem
Tak bylo zalozone
A tak powinno byc zalozone wedlug steryda i mi tez sie wydaje ze tak powinno byc,ale na tej stronie jest napis gearbox side czyli tak jak bylo zalozone na pierwszej fotce.
Dodam ze biegi na zgaszonym silnika da sie zmieniac bez problemu,ale bez roznicy czy wcisniete sprzeglo czy nie,jak odpali zgrzyt przy probie wrzucenia R,na kolach nie da rady nic wrzucic,na podniesionych kolach da rade wrzucic wszystkie biegi nawet R ale ze zgrzytem.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sty 23, 2013 17:56
Witam. Podzielę się tym, co było u mnie. Na uchwycie pancerza linki sprzęgła pod gumą była półtoracentymetrowa nacięta tuleja. Bez niej "nie było sprzęgła". Może u poprzedniego właściciela skrzyni też tak było??
Jutro sie okaze co z tego wyszlo po skrecalem od nowa teraz w inny sposob wycentrowalem tarcze nie na oko,tylko docisk dokrecilem przez otwor od rozrusznika.Czy moglo by to byc cos innego jeszcze moze wina lezy w docisku nie wyglada na uszkodzony jedynie gladz ma troche nie rowna.Sprzeglo bylo uzywane jedynie tarcze regenerowalem.
Stara okladzina miala jakies 7mm i byla juz bez naciec,tej niestety nie zmierzylem ale nie wydaje mi sie duzo grubsza,ale wezme to pod uwage.Chodz w tej wydaje mi sie ze wina mogla lezec w zle wycentrowanej tarczy,bo byl troche problem ze zlozeniem i skrzynia nie wskoczyla w tulejke od sruby dopiero jak dociagnal sruba.
[ Dodano: Czw Sty 24, 2013 15:45 ]
No i niestety dalej brak sprzegla nie mam juz pojecia co to moze byc zeby chociarz minimalnie rozlaczylo.Co to moze jeszcze byc tarcze wycentrowalem przez otwor od rozrusznika,pd linke podkladalem nakretki zeby ja podciagnac.pedal nie jest miekki bo czuc ze wciska docisk.
[ Dodano: Czw Sty 24, 2013 16:31 ]
Moze tarcza sprzeglowa jest zapieczona tarcza powinna sie rozejsc po wcisnieciu sprzegla?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum