No więc tak, silniczki VIS naprawione Teraz mam takie pytanie, w opisie było takie zdanie: "Kółko ślimaka należy zamontować tak, aby żaden z wyłączników nie był włączony, tzn. żaden z dwóch styków nie dotykał wałka. Następnie należy zamontować pokrywę.
Przed montażem do kolektora należy podłączyć silniczek VIS do wiązki elektrycznej i włączyć zapłon, ale nie uruchamiać silnika. Spowoduje to zresetowanie siłownika znajdującego się w silniczku."
Czyli rozumiem, że jak podłączymy do złączki i damy na zapłon to silniczki powinny się ustawić w pozycję zamkniętą "klapek vis". A czy jest możliwość sprawdzenia (bez odpalania silnika) czy będą otwierane? Gdzieś wyczytałem że otwarcie klapek jest zależne od położenia pedału gazu (znaczy otwarcia przepustnicy), ale czy jest to możliwe do sprawdzenia na zapłonie?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 03, 2009 18:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy jest możliwość że silniczki są uszkodzone a na T4 to nie wychodzi? bo jak byłem to pokazał tylko wypadanie zapłonu i nie aktywne a tylko zapamiętane, a dużo wskazuje na uszkodzony vis m.in. brak mocy(i jakiegokolwiek kopa po 3 i 4 tys.), spalanie wyższe, no i z zewnątrz widać że sporo ulane olejem.
Witam.Przy rozbieraniu bocznego silniczka VIS okazało się ,że kiedyś jakiś mechanik musiał próbować go rozkładać i po otwarciu obudowy okazało się ,że w jego wnętrzu wszystko jest poklejone klejem typu poxipol ? Czy da się kupić samą obudowę? A może ma ktoś do sprzedania np.uszkodzony boczny VIS?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum