Wysłany: Nie Lut 10, 2013 19:20 [r416] kopci na biało- uszczelka?
Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Witam szanownych kolegów, dwa dni temu stałem się posiadaczem roverka 416 16v z LPG brc(sekwencja), co się dzieje: klekocze minimalnie któryś z zaworków, trochę długo kręci zanim odpali(ale jak już odpali to ciągnie normalnie, nie faluje na obrotach etc.) Tylko te kopcenie na biało.. bez różnicy czy lpg czy benzynie, obstawiłem od razu uszczelkę pod głowicą ALE: w zbiorniczku wyrównawczym jest stały poziom płynu chłodzącego i nie ma w nim oleju oraz jest normalny poziom oleju na bagnecie, co może być przyczyną takiego kopcenia? dodam też, że wydech jest w środku przepalony ale z zewnątrz chyba nie ma dziur. I najważniejsze: temperatura jest ok, tj. rano się bardzo ładnie nagrzewa, tylko, że dochodzi temperatura do 1/3 skali i tak stoi. Spalanie również w normie..
Macie jakieś pomysły?
, pozdrawiam koziol93
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 10, 2013 19:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
przepraszam, że trochę inny temat, ale wiecie może dlaczego nie mogę regulować temperatury dmuchawy? tj nie mogę dać do końca w lewo i w prawo. Jeszcze mam problem z szybką, jak opuszczam to wypada z uszczelek:(
Macie jakieś pomysły czemu tak słabo odpala?też tak macie, że jak otwieracie auto kluczykiem to czasami wam trąbi?
PS: najpilniejsze to chyba mam nadkola, bo wszystkie do roboty, mój wybór: przód nowe błotniki, tył konserwacja i nakładki:((eko)
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1453 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pon Lut 11, 2013 22:29
Kolego, to "kopcenie" to najpewniej para wodna, wbrew pozorom w spalinach jest jej całkiem sporo
Żebyś widział jak paruje z wydechu maździe brata
Aha, sprawdzaj czy nie ubywa Ci oleju, ale raczej poczułbyś gdyby silnik Ci go spalał
Co do kręcenia, to sprawdziłbym stan układu zapłonowego, możliwe że czujnik temperatury (ten dla komputera) nie trzyma wartości dla zimnego silnika. Równie możliwe jest też że przeskoczył pasek rozrządu, ale jeśli silnik później pracuje równo...
Co do klekocącego zaworu, zmień może olej. Może pomóc, no chyba że hydroregulator szwankuje.
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum