Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Witam,
Od pewnego czasu mój licznik wariuje, i pokazuje co chce, np podcas jazdy dziala normalnie, nagle opada i skacze, albo wogole nie dziala, albo dziala przez caly czas... ogolnie ciezko go rozgryzc:)
poniżej filmik na yt (jechalem ok 100kmh - obroty stoją w miejscu więc gazem nie manipulowałem)
link do filmu
Macie jakąś rade?
Widziałem już podobny temat i pisaliście o kostce koło lewarka biegów...
_________________ ...nie ma mnie, będe wczoraj...
Zanim do mnie napiszesz skontaktuj się z moim lekarzem.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 12, 2013 08:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Wto Lut 12, 2013 16:51
Impulsator jest wkręcony w obudowę mechanizmu różnicowego w skrzyni biegów. Wpięta jest w niego wtyczka z 2 przewodami.
I nie jest koło lewarka zmiany biegów, tylko koło mechanizmu sterowania biegami.
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
łapką łapiesz za środkowy przewód zapłonowy przy kopułce i idziesz nim aż do cewki.
Tuż pod tą cewką jest impulsator przykręcony na jedną śrubę, po jego wykręceniu wycieka olej ze skrzyni od razu mówię.
Przerabiałem temat 2 tygodnie temu.
Zamoczył się podczas przejazdu przez kałużę.
Wtyczka impulsatora ma 3 kabelki ( +, - i sygnał).
Aby wydobyć impulsator jako taki nie trzeba wykręcać go ze skrzyni.
Składa się on z 2 części- metalowej przy skrzyni i plastikowej nakręconej na tą pierwszą.
Wstępnie wystarczy wyjąć tą górną część - czyli odpiąć wtyczkę i odkręcić delikatnie aby nie złamać pinu elektryczną część impulsatora.
(Na forum jest fajny opis jak rozmontować impulsator).
Potem impulsator na 1 dzień na kaloryfer.
Potem czyszczenie (lekkie skrobanie) styków wtyczki na impulsatorze (jeśli nie jest popękany to woda nie miała raczej możliwości wlać się do wnętrza przetwornika).
Potem suszenie suszarką wtyczki w aucie i lekkie czyszczenie połączeń elektrycznych.
Potem zmontować wszystko i sprawdzić czy działa. Jak tak zakleić silikonem aby się nie powtórzyło.
Jeśli nie pomogło obejrzeć i "przedzwonić" miernikiem kable czy nie mają przerwy (w Rave jest schemat).
Jeśli jest ok z kablami to z dużym prawdopodobieństwem padł impulsator, czyli zakupy....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum