Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGZR160]wtryski z 2.0ti???
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Sro Lut 20, 2013 19:57
[MGZR160]wtryski z 2.0ti???
Autor Wiadomość
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Sro Lut 20, 2013 19:28   [MGZR160]wtryski z 2.0ti???
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004

witam chciałem sie zapytać czy wtryski z 2.0 turbo będa pasowac do 1.8 vvc?dzieki za pomoc i kulturalne odpowiedzi
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 20, 2013 19:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 20, 2013 19:31   

Pasować nie będą, a nawet jakby pasowały to mocy ci nie przybędzie. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Lut 20, 2013 19:32   

Na 99% nie inny silnik tutaj k-seria tu t-seria pozatym silnik nie robi tam tyle roboty co dmuchawa pozatym jakby pasowaly i cokolwiek mialy dac to juz w nie jednym by smigalya powszechne by byly jak wtryski z sdi w idt
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Sro Lut 20, 2013 22:50   

nie przbedzie mocy? a od turba nie sa wydajniejsze wtryski ? delikatna zmianna mapy i lepsza pompa ?
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 20, 2013 23:15   

Co Ci niby ma dać wiecej paliwa w silniku n/a? Skrót AFR Ci cos mówi? Jeśli nie to warto poczytać bo nie samym paliwem auto jedzie ;]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 06:04   

scorpion, przyrost rzędu 5 albo spadek 10KM (zalany silnik) a wzrost spalania o 3-4L Cię satysfakcjonuje? myślę że można by było zacząć od zwiększenia ciśnienia paliwa na tych wtryskach, ja zyskałem około 10KM na pierdołach, poczytaj sobie w moim temacie (ciśnienia paliwa nie podnosiłem)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 06:22   

Jestem ciekaw jednego , lotus elise mial silnik 1.8 k serie najpierw 120km potem 158 a pod koniec produkcji pierwszej generacji 190km i niewiem czy to byla jeszcze roverowska k seria czy juz silnik toyoty ale one byly chyba klepane od nastepnej generacji wiec na twoim miejscu tutaj szukal bym czy cos nie bylo podkrecone
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 06:50   

wtryski od 2,0T to 440tki, w vvc są chyba 220tki, czy coś koło tego. Żadnego sensu to nie ma.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lut 21, 2013 13:07   

190km w Elise to też K-Seria.
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 18:57   

Pytanie co tam dlubniete ze wycisneli jeszcze 30kucy i ile tracily kucy po wyjezdzie z fabryki bo jak wiadomo k-seria serii nie trzyma
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 19:09   

tuners napisał/a:
bo jak wiadomo k-seria serii nie trzyma

Skąd masz takie informacje ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 19:09   

tuners napisał/a:
k-seria serii nie trzyma


z 4 aut jakie widziałem to tylko kv6 i mg zr 160 serii nie trzymało a pozostałe 2 kserie miały ponad serię
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 19:28   

Nie chodzi mi o niewysilone tylko jak przy 160kuniach zazwyczaj wychodzi okolo 150 to przy 190 ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 19:37   

tuners, bo to mg, a mg mają tylko napisane że są mocniejsze ;) R mają prawdziwą moc :P
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 19:44   

Heh cos w tym jest bo w r vvc opisane bylo jako 150kuni w wersji gti :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 19:46   

Kozik napisał/a:
z 4 aut jakie widziałem to tylko kv6 i mg zr 160 serii nie trzymało a pozostałe 2 kserie miały ponad serię

e jak poprawiłem pierdoły robione wg angoli miałem ponad serię :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lut 21, 2013 20:55   

Kozik napisał/a:
z 4 aut jakie widziałem to tylko kv6 i mg zr 160 serii nie trzymało a pozostałe 2 kserie miały ponad serię
bo po planowaniu głowicy silnik z reguły mocniejszy jest :lol:
 
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Lut 21, 2013 21:51   

tuners napisał/a:
Jestem ciekaw jednego , lotus elise mial silnik 1.8 k serie najpierw 120km potem 158 a pod koniec produkcji pierwszej generacji 190km i niewiem czy to byla jeszcze roverowska k seria czy juz silnik toyoty ale one byly chyba klepane od nastepnej generacji wiec na twoim miejscu tutaj szukal bym czy cos nie bylo podkrecone


W Lotusie Elise (S1) był zastosowany silnik VHPD. Czyli mocno zmodyfikowany 1.8. Głowica z dużymi zaworami (31,5mm ssące, 27mm wydech, tak jak w VVC, tyle, że pod normalne wałki), dużo ostrzejsze wałki (280st/10,3mm, seria ma 244st/8.8mm), mechaniczne popychacze, zakuty dół... :)

Rover 25 GTi miał 145koni, z tym, że miał już osprzęt EU3, tak jak "160tka" i napis VVC na ssącym.

Jeśli chodzi o tuning 160tki to w sumie najlepiej zrobić porządny porting głowicy, wrzucić ostrzejszy wałek wydechowy i jakiś customowy kolektor wydechowy. :)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Lut 22, 2013 06:11   

MultecFSO, Dziekuje za okreslenie sytuacji teraz juz widac roznice i z czego wynika mam nadzieje ze to troche przystopuje proby dziwnych modyfikacji w vvc oraz nakresli kierunek ktory lepiej obrac zeby nie narobic strat w mocy.

Jeszcze jedna prosba jakbys mogl podac z kad informacje czerpales moze wiecej ciekawych rzeczy tam bedzie jeszcze :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 456
Skąd: Radom



Wysłany: Sob Lut 23, 2013 23:29   

Z głowy. :wink: Ale na temat silnika VHPD jest w sumie sporo informacji. Obecnie dorwanie głowicę VHPD MS2 w "przystępnej" jest niemożliwe...
K-Seria i jej wolnossące wariacje to moje hobby. :smile: :smile:
Dużo info znajdziesz tutaj :
http://kengine.dvapower.com/ - wymagany angielski techniczny.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Toutorial IC z 75 do MG ZR 2.0ITD oraz wentylatr z MGZR160
tuners Tuning mechaniczny 44 Pią Cze 22, 2012 12:08
torek86
Brak nowych postów [IDT] Wtryski z Sdi lub...?
tuners Tuning mechaniczny 1 Nie Paź 14, 2012 13:11
Remigiusz
Brak nowych postów Czy to wtryski sdi w idt
Dubler2 Tuning mechaniczny 4 Pon Maj 14, 2012 18:19
Remigiusz
Brak nowych postów [all iDT] Wtryski z SDI
maras83 Tuning mechaniczny 3 Pią Lis 04, 2011 21:38
Remigiusz
Brak nowych postów [all idt] Wtryski sdi
djinni Tuning mechaniczny 3 Czw Sty 22, 2015 10:15
Raptile



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink