sprawdz wezyk idacy od turbo do map sensora czy nie jest dziurawy, co prawda wtedy raczej by sie check swiecil ale moze jes lekko dziurawy i tylko troche przeklamuje
No właśnie musiałbym znaleźć jakiegoś speca od diesla bo ja sam sobie do końca nie ufam , tzn. nie znam się na dieslach . Największa głupota mieć takie auto i zero pojęcia . Ale według moich dzisiejszych obserwacji wydaje mi się , że turbina załącza się wyżej . Przy 3 tyś ona już wyraźnie syczy a tego "buta" już nie czuć .Wcześniej łapała od okoł 2 tyś no i czuć było to wyraźne przyspieszenie a teraz jest to czuć dosłownie na sekunde i tak jak napisałem od 3 tyś w górę nie czuć jej działania tylko słychać . Oczywiście od razu mówię , że nie pałuje auta wyżej niż 4 tyś . No i tak jak wcześniej pisałem nie ma żadnego kopcenia ani gwizdów przy dodawaniu gazu .
[ Dodano: Nie Lut 24, 2013 13:17 ]
Byłem na "diagnostyce" w Toruńskim Norauto . No i niestety wyszło , że to jednak turbina nie daje rady... Określili to , że ten "zaworek" się raz otwiera a raz nie . Ogólnie powiedzieli , że cała turbina w tym wypadku do regeneracji . Na pewno w takim wypadku trzeba wyciągać całą turbine i regenerować
_________________ OPEL FORD VOLKSWAGEN ... NIE ... -- ROVER
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 24, 2013 13:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zdejmij to cięgło z zaworka "bypassu" turbiny i zobacz czy sam zaworek lekko chodzi. Jak tak, to wszystko z nim ok. ... zobacz jeszcze, czy wężyk od turbiny do siłownika sterującego zaworem "bypassu" jest cały.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum