Forum Klubu ROVERki.pl :: [Volvo 440 1,8] wymiana uszczelniacza wału korbowego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Volvo 440 1,8] wymiana uszczelniacza wału korbowego
Autor Wiadomość
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 28, 2013 14:45   [Volvo 440 1,8] wymiana uszczelniacza wału korbowego
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1995

Czołem debeściaki :)
Potrzebuję porady w sprawie wymiany uszczelniacza wału od strony sprzęgła.
Przy takiej robocie zawsze dojeżdżałem tylko do koła dwumasoego lub zamachowego. Na pewno przy każdym silniku jest tak samo, więc jak ktoś już wymieniał taki uszczelniacz to wie co i jak:
1. po odkręceniu koła zamachowego jest już dostęp do wyjęcia uszczelniacza?
2. uszczelniacz ten wymienia się identycznie jak np. uszczelniacz półosi, czyli metodą siłową wyrwać stary uszczelniacz i nowy wbić delikatnie na wcisk?

czy w ogóle są tam jakieś dodatkowe obudowy i inne pierdoły, któe muszę poodkręcać, zanim dostanę się do uszczelniacza?

Dzięki za wszelaką pomoc.
Pozdrawiam.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 28, 2013 14:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lut 28, 2013 14:55   

kris-tofer napisał/a:
czy w ogóle są tam jakieś dodatkowe obudowy i inne pierdoły, któe muszę poodkręcać, zanim dostanę się do uszczelniacza?

bywa, że są, bywa, że nie- zależy od silnika.
najlepiej poszperaj w necie, pewnie jest jakaś instrukcja serwisowa do niego.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 28, 2013 19:02   

1,8 z tego co wiem to jest prawie taki sam jak od renówki. Popatrz np na allegro jak wygląda silnik od strony sprzęgła i będziesz wiedział. Wymiana uszczelniacza to trochę roboty cię czeka.
 
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 28, 2013 19:27   

Tak, to jest silnik od Renault
Ciężko na necie znaleźć dobre zdjęcie, coś będę dalej grzebał w tym temacie i niedługo muszę się zabrać za wymianę to ustrojstwa. Roboty jest bardzo dużo, ale jak zrobię sam to na mechaniku przyoszczędzę :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Volvo S60] problem z wyciekiem oleju
typek1983 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 2 Pią Lip 17, 2009 11:15
blue827
Brak nowych postów [volvo V40 diesel 97r] Olej w zbiorniczku wyrównawczym
lukasz17 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 2 Czw Lut 21, 2008 21:03
lukasz17
Brak nowych postów [Volvo s80 T6 ] Pomoc dla szwagra w potrzebie. 2500 max
SmoK Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 9 Sro Mar 20, 2013 23:16
Harry
Brak nowych postów [Rover] koło pasowe wału.
swbr Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 2 Pią Sie 11, 2017 17:54
swbr
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Czujnik położenia wału-jakiej firmy wybrać
michal939 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 5 Pią Kwi 28, 2017 12:09
sebeks



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink