Forum Klubu ROVERki.pl :: [420 Di] opóźnic czy przyspieszyc wtrysk?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[420 Di] opóźnic czy przyspieszyc wtrysk?
Autor Wiadomość
Patryk_420Di 



Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 17

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 26, 2013 17:02   [420 Di] opóźnic czy przyspieszyc wtrysk?
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

witam.
Przestawiałem kąt wtrysku o około 2stopnie w stronę szyby,silnik zaczął ładniej pracować trochę, lepiej jechać i przestała zaświecać się pomarańczowa kontrolka ale po całonocnym staniu bardzo ciężko dziś odpalił i pościł dużą chmurę dymu, teraz pytanie przekręcić jeszcze w stronę szyby czy minimalnie cofnąć?
proszę o szybką pomoc ,chciałbym to dziś zrobić.
pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 26, 2013 17:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Wto Lut 26, 2013 22:31   

Wychodzi na to że zbyt mocno go opóźniłeś. Jak sprawdziłeś te 2 stopnie? Możliwe że przestawiłeś o dużo więcej.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lut 27, 2013 09:36   

jakby był mocno opóźniony, to by nie miał problemu z paleniem. Raczej trzeba opóźnić
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Sro Lut 27, 2013 15:22   

Wydaje mi się że przekręcając w stronę szyby, czyli w prawo to go właśnie opóźnił. Miałem tak samo. Gdy był zbyt przyśpieszony to powodowało zapalanie się kontrolki. Zbytnie opóźnienie - problemy z odpaleniem. Złotym środkiem okazało się maksymalne przyśpieszenie, które jednocześnie nie wywołuje błędu. Gdy miałem kąt -2 to auto tragicznie odpalało. Po ustawieniu na +4, były problemy z kontrolką silnika. Po przestawieniu na +3 jest idealnie.
Polecam zapoznanie się z tym tematem:

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=84028

jest tu chyba wszystko czego potrzeba by prawidłowo ustawić kąt.
 
 
Patryk_420Di 



Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 17

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 27, 2013 19:02   

już jest wszystko okej :-) minimalnie cofnąłem w stronę przodu ,dziś rano dobrze odpalił i nie puścił dymka :-) kontrolka tez się nie zapala.
po najbliższym przypływie gotówki pojadę na komputer i sprawdzę czy jest wszystko dobrze.
dzięki za podpowiedzi.
zamykam temat.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 28, 2013 06:58   

Patryk_420Di napisał/a:
po najbliższym przypływie gotówki pojadę na komputer i sprawdzę czy jest wszystko dobrze.

to niby czym sprawdziłeś te 2 stopnie skoro nie byłeś na kompie?
 
 
Patryk_420Di 



Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 17

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 28, 2013 16:47   

chodziło mi o 2 stopnie z 360 koła.
 
 
Kobi84 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 443



Wysłany: Czw Lut 28, 2013 18:25   

Patryk_420Di napisał/a:
chodziło mi o 2 stopnie z 360 koła.

Tego nie da się tak łatwo na oko określić. Niezbędne jest urządzenie które odczyta kąt z komputera samochodu. Grunt że już wszystko jest Ok i auto dobrze śmiga.
 
 
Patryk_420Di 



Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 17

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 28, 2013 21:09   

tak jak pisałem wyżej ,pojadę na komputer i zobaczę czy jest wszystko ok.
ale jeszcze przed tym za jakieś 4-5 dni ''wymigam'' sobie błędy i zobaczę czy jest jeszcze błąd 34,jeżeli nie będzie to chyba już nie ma sensu jechać i płacić :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45]. wtrysk sterujący
kurczak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Lis 20, 2013 18:28
kurczak
Brak nowych postów [R416Si LPG 98r] Leje 2 i 3 wtrysk
miras1962 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Cze 21, 2009 17:15
oprawca_1978
Brak nowych postów [R400] Wtrysk sterujący a odpalanie
imus23 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Pon Gru 05, 2011 07:36
Alexi
Brak nowych postów [R416 1.6kat] Sekwencyjny wtrysk benzyny....?
madzia Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Cze 27, 2009 11:17
des
Brak nowych postów [R400] Po uszczelnieniu pompy wtrysk wyższe obroty silnika
leci z pompy dalej!!!
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 24 Sro Paź 26, 2011 06:47
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink