Witam. To mój pierwszy post na waszym forum. Dziś kupiłem rovera 216GTi jako trzecie autko, z przeznaczeniem do użytkowania na codzień. Bardzo mi się podoba, fajnie jedzie ale zastanawia mnie kilka rzeczy. Otóż po pierwsze - jak zamknąć nawiew ze środkowych kratek? Poza tym, wiecznie leci nimi zimne powietrze.. Jak to wyregulować? Są tam jakieś dziwne suwaki ale ich nie ogarniam Klimy nie ma żeby nie było
Kolejna sprawa, silnik jak się go nie pałuje to leży na minimalnym wskazaniu temperatury.. Obstawiam termostat, powiedzcie mi ile mniejwięcej kosztuje i jak z dostępnością jego?
Ostatnia kwestia.. Czerwone pole na obrotku zaczyna się na oko od ok 7200obr/min. Z logiki wyniakało by że ten silniczek zakręci się do owego czerwonego pola, a odcinka następuje jeszcze przed 7000obr/min.. Około 6800. Czy tak ma być? To norma czy coś mam skopane? Dodam że mam instalację LPG IIgen na autronicu, ale zjawisko odcinki oczywiście badałem na benzynie.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 28, 2009 22:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
yo!
Suwaki pod pokrętłami nawiewów to tak: po prawej masz obieg wewnętrzny i zwenętrzny, po lewej czy z kratek srdokowych ma leciec cieple czy zimne powietrze, max w lewo zimne max w prawo cieple
Odcinka ma byc dokladnie 7200 jak jest nizej co jest zrypane
Termostat nie powinien byc kosztowny, do dostania raczej wszedzie...tylko podaj dokladny kod silnika i ze ma 2 walki rozrzadu bo czasami lubia sie pomylić gamonice
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
A możliwe jest to że odcinka niżej łapie bo silnik jest na przykład nie dogrzany z racji termostatu wiecznie otwartego? Kumpel w mazdzie 323bg 1.8 103ps miał tak, że normalnie łapała odcinke na 6800 a po pałowaniu przesuwała się na 7300
Jaki mam kod silnika ? O autach wiem trochę, ale akurat na roverach nie znam się wcale
A co z tą odcinką? jakie mogą być przyczyny że jest poniżej 7000obr/min?
[ Dodano: Czw Paź 29, 2009 08:37 ]
Wrzuciłem filmik na YT jak toto się pędzi.. Na trójce już odcinkę połapałem zobaczcie jak nisko
http://www.youtube.com/watch?v=evi4IblKhtw
ej Wodzu....przecież Ty go nie dokręciłeś do odcięcia....na filmiku nei ma czegoś takiego jak odcinka....zmieniasz biegi jakieś 500rpm za wcześnie....temperatura raczej nie ma z tym związku, kumpel na zimnym też odcinke łapie z palcem w nosie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Też mam R216 122km tyle że 95r i mam odcine tak samo 6800-6900 coś takiego wychodzi. Ale jakoś mnie to nie rusza zbytnio
No i nie wiem jaki silnik jest u ciebie ale u mnie H16A9 a nie 8
Też mam R216 122km tyle że 95r i mam odcine tak samo 6800-6900 coś takiego wychodzi. Ale jakoś mnie to nie rusza zbytnio
No i nie wiem jaki silnik jest u ciebie ale u mnie H16A9 a nie 8
D16A9 jeśli już, nie H16A9.
D16A9, D16A8, D16Z5, D16ZC1, to praktycznie te same jednostki, różnią się niuansami, chociaż silnik D16ZC1 ma deczko inne 'wnętrzności'.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum