Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 63 Skąd: WWE
Wysłany: Nie Sty 13, 2013 22:48
A więc przyczyna jaka u mnie była to zle działający elektrozawór(zawieszał się czy coś takiego) i zapchany (filterek czy sitko) w pompie wtryskowej (filtr paliwa to rozumiem) koszt naprawy 350 PLN (elektrozawór z innej pompy + robocizna) auto śmiga jak ta lala A co ciekawe pewien pan który mi to naprawiał powiedział że te pompy VP30 (nie vp44 bo to inna historia) to są dobre pompy przyjerzdzają do nich ludzie (ford focus itp. te same pompy VP30) gdzie jeżdzą przez kilka lat na OO i dobrze to znoszą Jedynie co w nich może siadać to sterownik i nie wymaga to wymontowania pompy a co jeszcze ciekawe powiedział że ludzie przyjeżdzają i zostawiają auta lub przywożą same kompl. pompy a wtedy to jest naciąganie klijenta (czyli co tam się nie zepsuło prawie wszystko) i koszt od 2000-2500 PLN (jakoś servis musi żyć)........ Jaki servis i jaki pan mi to mówił przemilcze bo gdyby boss się dowiedział to raczej on nie miał by po co przychodzic do pracy
gralu, Niby czemu miała by pompa znosić inaczej OO jak Diesel Jedno i to samo to jest tylko kolor się rożni i nic poza tym
Wiesz może gdzie to sitku ma być w tej naszej pompie Nie przypadkiem na tym łączeniu metalowym który tak odstaje od pompy z wężem zasalającego paliwo do pompy
A co do sterownika to on się nie pali tak sobie o tylko wynika z wady mechanicznej w pompie w środku Jedyna osoba która naprawiała sterownik był Jugol co zrobił setki tys km aż znowu padł sterownik
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Wto Sty 15, 2013 08:49
Remigiusz napisał/a:
Wiesz może gdzie to sitku ma być w tej naszej pompie Nie przypadkiem na tym łączeniu metalowym który tak odstaje od pompy z wężem zasalającego paliwo do pompy
W dwoch SDI spotkałem ze były siateczki w oczkach zasilajacych którymi dochodzi paliwo do pompy.
Albo chodziło moze o druga siateczke na zaworku kata wtrysku .
Pisze dodatek bo niestety znów mnie dopadło bo 2tys kilometrach ze szarpanie było takie silne ze się ruszasz już nie dało
Pech chciał ze stało się akurat na wyjeździe do Wiednia i zmusiło mnie powrotu do domu i grzebania 6 godzin przy aucie
Co zrobiłem a nic nie dalo:
- Założyłem filterek zaraz przed gruszka
- Założyłem filterek za gruszka
- nowy filtr paliwa
- przedmuchanie przewodów zasilania paliwa oraz powrotu 8bar powietrzem przy filtrze głównym w kierunku baku
Co było w końcu przyczyna:
- Bo tym ze wszystkie filterki oraz filtry były czyste nie było jakoś widocznie ze byl bylo syfu w przewodach
- Odkręciłem śrubę Banjo zasilająca pompę wtryskowa paliwem. Ktoś kiedyś pisał ze jest sitko na pompie i okazuje się ze sitko jest w tej śrubie Banjo zamontowane i było jakimś czarnym syfem zawalone Ciężko jest to trochę zauważyć niestety
- Po wyczyszczeniu tego sitka autko odżyło i aż lepiej się wkręca na obroty teraz i lepszego kopa ma.
Pytanie jest jakim cudem się tam brud znalazł, filtry paliwa wymieniam dwa razy do roku Czyżby filtr główny był taki lipny Wyglądał ten syf jak ten lakier z tej rury metalowej co płynem w niej płyn chłodniczy oraz paliwo nad skrzynia do pompy
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Wyglądał ten syf jak ten lakier z tej rury metalowej co płynem w niej płyn chłodniczy oraz paliwo nad skrzynia do pompy
metalowy przewód paliwa jest za filtrem i idzie w stronę pompy, więc te paliwo nie przechodzi później przez filtr, te przewody metalowe lubią gnić, jeśli tak się dzieje to polecam dać przewód gumowy po całości od filtra do pompy omijając metalowy i po sprawie, Remi myśl trochę
Tak tylko jakim cudem to gnije w środku oglądałem te przewody i są cacy więc wątpię żeby od środka korodowalo. Jak piszesz bym też zrobił jak by kiepski ich stan był
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum