Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] Czy to pompa siada?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] Czy to pompa siada?
Autor Wiadomość
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 03, 2013 11:43   

:D
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 03, 2013 11:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
gralu 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 63
Skąd: WWE



Wysłany: Nie Sty 13, 2013 22:48   

A więc przyczyna jaka u mnie była to zle działający elektrozawór(zawieszał się czy coś takiego) :?: i zapchany (filterek czy sitko) w pompie wtryskowej :-| (filtr paliwa to rozumiem) koszt naprawy 350 PLN (elektrozawór z innej pompy + robocizna) auto śmiga jak ta lala :lol: A co ciekawe pewien pan który mi to naprawiał powiedział że te pompy VP30 (nie vp44 bo to inna historia) to są dobre pompy przyjerzdzają do nich ludzie (ford focus itp. te same pompy VP30) gdzie jeżdzą przez kilka lat na OO i dobrze to znoszą :o Jedynie co w nich może siadać to sterownik i nie wymaga to wymontowania pompy a co jeszcze ciekawe powiedział że ludzie przyjeżdzają i zostawiają auta lub przywożą same kompl. pompy a wtedy to jest naciąganie klijenta (czyli co tam się nie zepsuło :D prawie wszystko) i koszt od 2000-2500 PLN (jakoś servis musi żyć)........ Jaki servis i jaki pan mi to mówił przemilcze :P bo gdyby boss się dowiedział to raczej on nie miał by po co przychodzic do pracy :-|
_________________
pozdrawiam gralu
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 14, 2013 00:55   

gralu, Niby czemu miała by pompa znosić inaczej OO jak Diesel :-| Jedno i to samo to jest tylko kolor się rożni i nic poza tym :!:

Wiesz może gdzie to sitku ma być w tej naszej pompie :?: Nie przypadkiem na tym łączeniu metalowym który tak odstaje od pompy z wężem zasalającego paliwo do pompy :?:

A co do sterownika to on się nie pali tak sobie o tylko wynika z wady mechanicznej w pompie w środku :!: Jedyna osoba która naprawiała sterownik był Jugol co zrobił setki tys km aż znowu padł sterownik :mad:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Sty 15, 2013 08:49   

Remigiusz napisał/a:
Wiesz może gdzie to sitku ma być w tej naszej pompie Nie przypadkiem na tym łączeniu metalowym który tak odstaje od pompy z wężem zasalającego paliwo do pompy

W dwoch SDI spotkałem ze były siateczki w oczkach zasilajacych którymi dochodzi paliwo do pompy.
Albo chodziło moze o druga siateczke na zaworku kata wtrysku .
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 15, 2013 18:11   

kadzaf napisał/a:
Albo chodziło moze o druga siateczke na zaworku kata wtrysku .

gdzie ty tam siateczkę widziałeś to ja nie wiem, rozbierałem ten zawór :wink:
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Sty 15, 2013 22:43   

szoso napisał/a:
kadzaf napisał/a:
Albo chodziło moze o druga siateczke na zaworku kata wtrysku .

gdzie ty tam siateczkę widziałeś to ja nie wiem, rozbierałem ten zawór :wink:

kiciarz -człowiek kitujący okna ? :D


tam gdzie widac opiłki i inny siuwaks znajduje sie sito,wstepnie zbiera znanieczyszcznia z pompy.

P.S jestes mi winien flache :grin:

[ Dodano: Wto Sty 15, 2013 22:43 ]
Cytat:



kadzaf, Przy Vp21 tez masz 8mm zasilanie i 6mm powrót

Co do tego prawda ale to sa srednice zewnetrzne (na które zaklada sie weze)
ich srednica wewnetrza jest o ok 2mm mniejsza :razz:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 22:56   

Pisze dodatek bo niestety znów mnie dopadło bo 2tys kilometrach ze szarpanie było takie silne ze się ruszasz już nie dało :-|

Pech chciał ze stało się akurat na wyjeździe do Wiednia i zmusiło mnie powrotu do domu i grzebania 6 godzin przy aucie :|

Co zrobiłem a nic nie dalo:

- Założyłem filterek zaraz przed gruszka

- Założyłem filterek za gruszka

- nowy filtr paliwa

- przedmuchanie przewodów zasilania paliwa oraz powrotu 8bar powietrzem przy filtrze głównym w kierunku baku


Co było w końcu przyczyna:

- Bo tym ze wszystkie filterki oraz filtry były czyste nie było jakoś widocznie ze byl bylo syfu w przewodach

- Odkręciłem śrubę Banjo zasilająca pompę wtryskowa paliwem. Ktoś kiedyś pisał ze jest sitko na pompie i okazuje się ze sitko jest w tej śrubie Banjo zamontowane i było jakimś czarnym syfem zawalone :-| Ciężko jest to trochę zauważyć niestety :neutral:

- Po wyczyszczeniu tego sitka autko odżyło i aż lepiej się wkręca na obroty teraz i lepszego kopa ma.

Pytanie jest jakim cudem się tam brud znalazł, filtry paliwa wymieniam dwa razy do roku :-| Czyżby filtr główny był taki lipny :neutral: Wyglądał ten syf jak ten lakier z tej rury metalowej co płynem w niej płyn chłodniczy oraz paliwo nad skrzynia do pompy :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Mar 14, 2013 07:21   

Remigiusz napisał/a:
Wyglądał ten syf jak ten lakier z tej rury metalowej co płynem w niej płyn chłodniczy oraz paliwo nad skrzynia do pompy :neutral:

metalowy przewód paliwa jest za filtrem i idzie w stronę pompy, więc te paliwo nie przechodzi później przez filtr, te przewody metalowe lubią gnić, jeśli tak się dzieje to polecam dać przewód gumowy po całości od filtra do pompy omijając metalowy i po sprawie, Remi myśl trochę :wink:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 14, 2013 07:37   

Tak tylko jakim cudem to gnije w środku ;) oglądałem te przewody i są cacy więc wątpię żeby od środka korodowalo. Jak piszesz bym też zrobił jak by kiepski ich stan był :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Mar 14, 2013 08:00   

Remi ja ci tylko napisałem skąd się to mogło wziąć a co ty z tym zrobisz dalej to twoja sprawa ;)
a ja wiesz lepiej to nie zawracaj gitary :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Siada tył
MiL999 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sro Lip 29, 2009 19:53
staf
Brak nowych postów [R 220 2.0 TD] Siada elektronika
erixon Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Maj 21, 2009 12:17
Brt
Brak nowych postów [R214 Si 97'] Akumulator siada, wina wzmacniacza?
Margzims Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Pią Sty 08, 2010 22:39
Margzims
Brak nowych postów [R 25 sdi] czy to pompa??
piotrek_86 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Paź 22, 2007 17:46
PHJOWI
Brak nowych postów [MG ZR 160] Pompa wspomagania
krzychunh Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Lip 14, 2017 19:47
NoPE



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink