Zrobilem adaptacje przepustnicy jakis czas temu , i jak narazie 3 x 100km spalanie 17L na 100 wiec chyba lepiej nie bedzie ? biorac pod uwage odcinki 5km wiec na ssaniu .
dzieju, przy takich odcinkach to calkiem mozliwe. Dobrze pamiertam ze Twoj R wazy juz ponad 1700kg? Jesli tak to musisz sie liczyc z wiekszym spalaniem.
17 litrów w roverze to już trochę chyba jednak przesada. O 2.5 v6 w roverze nie wiem zawiele bo mam cdt, ale moi rodzice jeżdżą buickiem park avenuine ( 5,3 metra około 2000 kg, 3.8 z kompresorem 260 km v6) i pali przy jeździe na krótkich odcinkach do 15 l, a na trasie poniżej 10, więc wydaje mi się że mimo wszystko R powinien palić mniej, sporo mniej.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Kwi 02, 2013 16:08
Markzo napisał/a:
pali na bank za dużo...
a nawet na dwa banki za dużo.Jest coś nie Ok. Moim zdaniem to wina skrzyni automatycznej, przy założeniu , że jest dobrze ustawiony rozrząd i wysterowany silnik..
a nawet na dwa banki za dużo.Jest coś nie Ok. Moim zdaniem to wina skrzyni automatycznej, przy założeniu , że jest dobrze ustawiony rozrząd i wysterowany silnik..
dzieju jak ci już pisałem "The 180/190 engine were the same engine just ECU mapping different due to the auto box not being able to handle the extra power." warto to sprawdzić
dzieju jak ci już pisałem "The 180/190 engine were the same engine just ECU mapping different due to the auto box not being able to handle the extra power." warto to sprawdzić
On ma ECU z 190tki podobno.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
dzieju jak ci już pisałem "The 180/190 engine were the same engine just ECU mapping different due to the auto box not being able to handle the extra power." warto to sprawdzić
On ma ECU z 190tki podobno.
No wlasnie podobno a jak bym tak wyjął ECU ? i zrobil mu fotki to rozpoznacie ?
Markzo, to poprosimy link do źródelka co by każdy sam mógł sobie zweryfikować a i może apples do workshopa wrzuci
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
http://www.the75andztclub...?t=75282&page=2
To jeszcze nie to, ale można sprawdzić sobie po vinie jaki ma być motór, i jak widać ZT z automatem to 180tka. Jak wrócę do domu to poszukam tego po ECU bo sam tak identyfikowałem przy zakupie ecu do zs.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Kwi 03, 2013 16:34
dzieju napisał/a:
Czemu napisali ze spalanie jest miejsze w przypadku automatu ?
nie napisali, że jest mniejsze, tylko podali w w milach na galon ( mpg ). Po przeliczeniu na l/100 km jest prawidłowo tzn. np. fuel (urban) w ich warunkach pomiaru , manual pali 13,96 a automat 15,75.
Tym bardziej uwazam ze przy wazacym o 300kg wiecej niz fabryka samochodzie na odcinkach 5km wynik 17l/100km jest realny przy zimowych temperaturach. Co nie przeszkadza oczywiscie zeby szukac mozliwej przyczyny zbyt duzego spalania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum