Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam mam pytanie czy była by możliwość podjechania do kogoś kto posiada r75 (z gdańska lub okolic )diesel z tłumikiem walkera i posłuchać jak pracuje
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Paź 10, 2012 11:23, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 03, 2012 18:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na upartego można oczyścić i pomalować farba odporną na temperatury mi po odbudowie blacharz pomalował górę tłumika taką.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Co Wy z tymi tłumikami walkera ?
Krążą już jakieś legendy, że tłumiki głośne, że uszy odpadają, nie da się normalnie rozmawiać w aucie i w ogóle i szczególe Może ja mam jakiś fart, ale posiadam ten tłumik i jest cichy. Czasami brakuje mi pomruku takiego fajnego... kiedy rozpadł mi się oryginał, założyłem cały tłumik walkera - nie słyszę różnicy
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, Dobrze, że piszesz.
Gdzie nie wejdę to piszą ze Walker jest "bee"
Niestety internet ma taka wadę a tak naprawdę ludzie, że często wypowiadają się o czymś o czym tylko wyczytali wcześniej. Potem piszą o tym jak by to była oczywistość i w taki sposób rosną mity.
Co prawda mam benzynę, ale po zmianie na walkera już po pierwszym uruchomieniu słychać basowy pomruk. Może to i fajne w Golfie 2 ale nie w 75. Cieszyłem się gdy po 2 latach mi zgnił na wylot aż od rury odpadł, wieć znalazłem oryginalną uzywkę w dobrym stanie na allegro, po zmianie różnica była druzgocząca (wreszcie słychać bylo silnik z przodu nie wydech z tyłu). Może w dieslu jest lepiej.
No właśnie w dieslu różnice słabo słychać w benzynie walker sie nie sprawdza moim zdaniem mam oryginał i słyszałem walkera który stał obok w takim jak moje aucie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pią Mar 29, 2013 13:45
Ponad 2 lata jeżdżę dieslem z Walkerem i jak już kiedyś pisałem jest tak samo,a może ciszej niż z oryginałem. Być może tak trafiłem,bo najlepszy specjalista od wydechu w okolicy (serwisował wszystkie wydechy w moich autach prywatnych i służbowych) twierdzi że sztuka sztuce nierówna.
Muszę podkreślić,że oryginalny tłumik wywaliłem pochopnie i przedwcześnie, bo po wyjęciu okazało się że nie był najgorszy,więc nie był głośny.
Pierwszego Walkera zakładałem do peugeota jakieś 7 lat temu i efekt był taki sam-czyli ciszej niż oryginał,no i przeżył dłużej.
Być może następny Walker będzie kiepski i zmienię zdanie o tej firmie,bo wszystko w tym świecie schodzi na psy,łącznie z zaufaniem.
też jeżdże ok 2 lat ,jest głośniejszy i to sporo ale niemiałem katalizatora ani środkowego tłumika ,(został wspawany nowy kat)teraz jest ciszej,jak narazie dwa lata i zero rdzy . nie żałuje i bym kupił jeszcze raz taki tłumik
Ja też nie mam kata, tłumika środkowego też nie mam, zamiast kata mam puszkę, ale to miałem już na oryginalnym wydechu. Oryginał zgnił i rozpadł się, więc zakupiłem z TomaTeam'u Walkera. Przeraziłem się długością tego wynalazku Zawiozłem do pierwszego, lepszego warsztatu zajmującego się wymianą tłumików. Dodatkowo zmieniłem łącznik elastyczny i na wydech nałożyłem końcówkę dla poprawienia estetyki. Cisza i spokój.
Może po prostu walker, walkerowi nie równy Albo jakieś inne elementy sprawiają, że tak się dzieje. Opisuję tutaj oczywiście tylko i wyłącznie diesla.
Jak tłumik mi padnie, chcę go jeszcze raz Kosztował stosunkowo mało.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pią Mar 29, 2013 19:21
...no,jedyny minus to kształt. Spece u Walkera powinni bardziej nad tym popracować jeśli dedykowali ten wyrób dla R75. Osobiście poradziłem sobie z tym prawie czarnym sprayem do ocynku.
Dziadek, masz racje czarny nie rzuca sie tak w oczy
MaReK, też miałem samą puche po kacie ,ale postanowiłem założyc katalizator bo -drażniąco głośniej słyszałem turbo (pewnie ciszej by było z rurką wspawaną ) -głosniej chodził na walkerze .
Co zauważyłem na + ,spaliny mniej toksyczne jak chwile w garażu pochodzi i jakby mniej dymił po wciśnieciu pedału w podłoge
zauważyłem tez ze chyba po roku 2004 FL nie montowali już środkowych tłumików,generalnie jak stane z tyłu auta i ktos przygazuje to jest głośno
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum