Wysłany: Nie Mar 31, 2013 13:55 [R25]Felgi 7.5" czy wejda?
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witajcie, mam takie pytanie bo bardzo mi sie spodobały poliftowe fele z MG ZS 17" problem w tym ze maja 7.5" czy na laku 205/45 bedzie to trzec? wiem ze zalecane jest 7" ale moze ktos to przerabial i wie bo sam w necie widzialem zra ktory stal na tych felach.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pon Kwi 01, 2013 12:19, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 31, 2013 13:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Julek, trzeć nie powinny (chyba, że przy mocnym skręcie), bo mają fabrycznie ET45, ale:
-parkowanie w mieście utrudnione przez mniejszą zwrotność
-koleiny, dziury, nierówności dużo bardziej odczuwalne
-przyśpieszenie ciut gorsze (moment bezwładności koła + opór powietrza szerokiej opony)
-cena opon dużo wyższa
-wiecznie trzeba uważać na krawężniki i piep*** warszawskie zapadnięte studzienki na środku pasa
-IMHO bez obniżenia R25 z 17-tkami wygląda jak na szczudłach
brkzzz, mi tylko chodzio to czy nie bedzie tarlo wiem ze sa opory wiem ze cena opon powala:) ale to kola letnie zimowki zostaja 15" wiem ze trzeba uwazac no ale taki wybor padl pozatym o zawias sie nie martw bo juz leci do mnie zrowski <3 !
Julek, skoro w MG ZR 17-tki nie trą, to u Ciebie z zawieszeniem z ZR również nie powinny Oprócz skrajnie skręconych kół, ZR ma ciut ograniczoną maglownicę.
A jaki offset? Bo jeśli 45 mm jak w 7' to felga wejdzie głębiej o ok. 6,35 mm. Moim zdaniem będą trzeć przy większym skręcie. W standardzie jest 5.5'-6' co daje przy 7,5' oponę głębiej schowaną o 25,4-19,0 mm nisz w serii.
A jaki offset? Bo jeśli 45 mm jak w 7' to felga wejdzie głębiej o ok. 63,5 mm. Moim zdaniem będą trzeć przy większym skręcie. W standardzie jest 5.5'-6' co daje przy 7,5' oponę głębiej schowaną o 254-190 mm nisz w serii.
Sirk, chyba trochę przesadziłeś z tymi wymiarami. Przeanalizuj to jeszcze raz. Nie ma takiej możliwości, aby opona weszła głębiej o aż 254mm, czyli ponad 25cm.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tylko zauważcie to że np. MG ZS w porównaniu do R400 ma inną maglownicę.
W ZS jest większy promień skrętu przez co felga może wejść szersza bez obcierania przy max skręcie.
W ZR - R200 pewnie jest podobnie.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
W standardzie jest 5.5'-6' co daje przy 7,5' oponę głębiej schowaną o 254-190 mm nisz w serii.
Standardowa felga z MG ZR 160 ma wymiar 17x7' i to samo odsadzenie, więc felga z ZS-a wejdzie całe pół cala, czyli 12,7mm głębiej. Mowa o feldze, a jeśli na szerszą felgę wsadzi się tę samą oponę o szer.205 to krawędź opony od strony zwrotnicy nie przesunie się o pełne 12,7mm.
Szerokość 6' (chyba nawet 6,5') ma felga 16' z pozostałych (słabszych) wersji ZR.
A ja poprosiłbym sprzedawcę o fotkę/zmierzenie, czy to na pewno 7,5". Z tego co się orientuję to zs i zr miały 7"
A 7"na 17 bez problemu powinien podejść
ZR ma większy promień skrętu, dlatego felga 17, 7 cala, nie trze przy pełnym skręcie, a w R200/R25 już trze, więc felga 17, 7.5 przy R25 ,będzie jeszcze mocniej tarło o nadkole.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum