Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Czw Mar 28, 2013 19:07 [R75] 1.8 turbo + turbina od mazdy 2.3 MPS
Witam
Dziś podciągnąłem troszkę roverka na doładowaniu, nie dużo bo tylko do 0.8 BAR ładnie się brykało do czasu az w turbinie padły uszczelniacze i zalało silnik olejem.
W silnik nic sie nie stało jednak turbina do regeneracji i dolot do czyszczenia.
Podjechałem do znajomego speca od turbin, pokazałem starą stwierdził że faktycznie uszczelniacze do wymiany i luzy juz spore.
Koszt regeneracji 700do 900 zł
Jednak wiem że ta turbina jest za mała wydajnością do tego silnika dlatego poprosiłem go o dobranie jakiejś turbinki większej.
Okazało sie że posiada turbinę od MAZDY CX-7 2.3 260 KM w dobrej cenie po regeneracji bo tylko 850 zł. widocznie temat ciężki do sprzedania.
Różnica jest tylko we flanszy do wydechu, a z tym sobie poradzę , oczywiście będzie założony down pipe.
A teraz do sedna, czy jest ktoś mądry i powie mi ile ten silnik wytrzyma?
Ma 138 tys oryginalnego przebiegu zrobione GHF.
Liczę jeździć na doładowaniu 0.9 bara.
I co ze zmiana intercoolera , czy jest sens inwestować.
Czekam na wasze opinie
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 28, 2013 19:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Mar 28, 2013 21:26
Większe turbo większy lag
Jakaś świnia się jeszcze przyda by to wszystko wystroić, wtryski mogą nie wydoić i pompa paliwa...
Wymiana turbo to dopiero początek...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Pią Mar 29, 2013 00:22
Siema Marrcus
Korci mnie strasznie ale wiem że temat nie opłacalny aby robić ponad 200 bhp, stare t16 by takie mody znosilocałe k seria moim zdaniem za delikatna . 0.8 może 0.9 bara max.
Problemem tamtej turbiny było to że nie wyrabiala się . Komplet ludzi i pod górkę i doladawanie spada .
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
Zacznij od tego, żeby odczytać numery z wtrysków i zobaczyć jaką masz wydajność. Turbo.. nie kupuj nic na pałe. Zobacz jaką masz flanszę montażową w turbo, co podejdzie bez rzeźby pod Twój kolektor. Wiem, że Hvil miał u siebie w 1,8t turbo t3/t4 (nie wiem co dokładnie). W przypadku Twojego auta nie ma potrzeby świni ani SA, można poprawić mapy na ori sterowniku IC jak najbardziej
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Sob Mar 30, 2013 16:52
Sprawa jest taka że ja ta turbine będę miał w sumie za 650 zl . Bo stara weźmie w rozliczeniu . Prócz tej flanszy nic się nie róźni . Nie jest ona specjalnie większą niż oruginalna . Może minimalnie .
Jak mogę te mapy poprawić ?
[ Dodano: Sob Mar 30, 2013 16:52 ]
Panowie mam numer wtrysków ale jak sprawdzić ich wydajność ?
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
może wtryski od Tserii? 440 wydajności mają Co to remapa to każdy to powinien ogarnąć (jakiś dobry zakład) bo tu nie ma takich jaj jak w starszych z lutowaniem kości itp
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Nie Mar 31, 2013 13:30
T serie mam na podwórku dokładnie 620ti
Panowie nie zapędzajmy się, za dużo modów by wyszło, listwę trzeba by przerabiać regulator, pompa, dolot
wszystko to duża kasa a silnik po prostu konstrukcyjnie za słaby do takich cudów.
0.8 bara starczy na seryjnych gratach
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
Modzenie k-serii turbo to za droga zabawa jak na nasze realia, generalnie wszystko sprowadza sie do śrub ARP i kucizny, bez tego taka zabawa jest bezcelowa.
davidlive napisał/a:
Panowie szukam po necie gdzie sie da , proszę was o wrzucanie tu info na temat modów w 1.8t.
oszzz turbo od od pakietu mazdaspeed no ladnie nie wiem czy to ci silnika nie wydmucha bo to niezle pompuje... moim zdaniem za mocna i ten silnik za malo wydajny na to.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Pon Kwi 01, 2013 21:47
Czytam o niej cały czas fakt jest to mocną turbina . Ale. Wkońcu mam MBC aby ją regulować .
Z tego co już się dowiedziałem to albo jest to k04 albo jej odpowiednik.
Za taką kasę warto brać.
Dowiedziałem się przy okazji co jest powodem szarpania mojego silnika
Jutro może w środę będę już wiedział więcej .
Będzie sporo.zabawy przy wodzie i oleju, bo ktućce są chyba inne.
Zapraszam też do giełdy tam zgłosiłem stara turbine może komuś się przyda.
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
Co to znaczy ze niezłe pompuje ? Nie wsadza się Turbo i wywalam Wastegate żeby pompowała ile da rady tylko po to się ustawia Turbo na zadane ciśnienie doładowania i tyle. Przy większym Turbie lag będzie większy.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Wto Kwi 02, 2013 08:48
Remi weź czasem zaznacza do kogo piszesz ok,bo już myślałem że do mnie .
Wracając do tematu, aby nie przesądzić z doladowaniem mogę i chyba to zrobię,skrócić cięgło od westgata. Ustawić je np na max 1 bar i dalej regulować mbc.
0.7 0.8 bar myślę że styknie .
Ciekawe ile ten silnik wytrzyma
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum