Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS 2.0 iDT] Problem z prędkością maxymalną
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS 2.0 iDT] Problem z prędkością maxymalną
Autor Wiadomość
MDesign 




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 12
Skąd: Szczecin

MG ZS

Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 20:24   [MG ZS 2.0 iDT] Problem z prędkością maxymalną
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005

Witam. Ostatnio jadąc w Niemczech po autostradzie chciałem sprawdzić ile uda mi się wycisnąć z autka. Niestety na piątym biegu obroty zatrzymały się przy wartości 3500 obr/min i koniec, jechałem około 160 km/h i szybciej nie dało rady. Zastanawia mnie czym to może być spowodowane. Rok temu wymieniałem rozrząd, ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Zastanawiałem się czy może to być zapchany EGR lub przestawiony kąt wtrysku.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 20:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 20:34   

Sprawdź kat wtrysku ale raczej będzie to wina przeplwyki :-|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1065
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 07:40   

U mnie jest podobnie. Do 140km/h przyspiesza bardzo dobrze, potem do 160 w miarę a dalej to już ledwo, ledwo... Z tym że ja mam koła 195/60/R15 co może mieć jakiś wpływ gdyż piszę o prędkościach licznikowych. Spalanie raczej niskie gdyż w cyklu mieszanym mieszczę się poniżej 6l/100km.
 
 
gammathough 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 170

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 16:58   

Podpisuję się pod temat- mam identycznie. Na pewno może być to przepływka? Bo chyba by to też się inaczej objawiało.
_________________
http://f1.bcbits.com/img/0002963056_100.png
 
 
kurczak 




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 44
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 19:28   

albo chodzi w trybie awaryjnym
 
 
MDesign 




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 12
Skąd: Szczecin

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 20:03   

Na pewno nie jest to tryb awaryjny. Na tablicy żadna kontrolka mi się nie świeci. Tylko i wyłącznie na piątym biegu nie chce się wyżej wkręcać, na niższych biegach kręci aż do odcięcia.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 08, 2013 22:58   

obstawiam na przeplywke to samo mial kolega Stacz
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 09, 2013 07:07   

A moze byc problem z mapami?? u mnie sie takie cos pojawilo po wymianie ECU.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Kwi 09, 2013 08:49   

MDesign, przegazuj na wolnych obrotach czy wchodzi ci powyzej 4000obr/min, podejrzewam że nie i bedzie to wtedy tryb awaryjny, nawet bez kontrolek :ok:
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 09, 2013 11:53   

bociannielot, w poliftowych idT zapomnij o czyms takim jak nie pokazujący sie czek :lol: ja obstawiam na słaba przeplywke u mnie bylo na odwrot, do 1800 nic nie bylo a pozniej startowal tak ze zwieracze musialem zaciskac. u kolegi stacza bylo na odwrot do 3.2 sporzadku a pozniej 5 min do 180
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter-t 




Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Tarnów



Wysłany: Wto Kwi 09, 2013 13:32   

a jak się ma zaślepione EGR to przepływka ma jeszcze coś do gadania w przypadku silnika SDi? bo w gruncie rzeczy u mnie jest podobnie... na 5 biegu ładnie przyspiesza do 140km/h a później poooowolutku dobije do 170km/h wedle gps... oponki 195/55/15 czyli zamiennik przewidziany do mojego modelu ;)
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 10:04   

piter-t, nie, po 2 nie zapominaj ze ten silnik ma tylko 105km ^^
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gammathough 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 170

MG ZS

Wysłany: Czw Lip 18, 2013 08:37   

No i próbowałem rozkręcić silnik na obrotach... Powyżej 3,5 tysia to już idzie b. cienko na każdym biegu.

[ Dodano: Czw Lip 18, 2013 09:37 ]
Tak odświeżając- teoretycznie ta moc maksymalna 101 kucy jest na 4200... Tylko jak mam niby te obroty wykręcić :mrgreen:
_________________
http://f1.bcbits.com/img/0002963056_100.png
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lip 18, 2013 09:29   

gammathough, a masz obcinke na 4000 obr./min na jałowym :?: obstawiam ze tak :ok:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Z jaką prędkością najekonomiczniej???
pass80 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 36 Wto Gru 21, 2010 23:16
szymon1805
Brak nowych postów [400] Problem z ABS-em
pawelb5913 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Czw Sty 16, 2014 09:53
Panna_Migotka
Brak nowych postów [R45] Problem z ABS
konwiasty Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Paź 31, 2013 08:02
zdenek
Brak nowych postów [R 420 98 ] Problem z ABS
jerzym Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Lip 08, 2010 22:17
leszek95b
Brak nowych postów [R 45] problem
pawelbn89 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Sty 20, 2016 07:18
tomekk_nt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink