Przelewy sprawdzę tylko czekam aż będzie cieplej, już się dość wymarzłem przy wymianach filtrów, pompy czy czyszczeniu a potem wymianie zaworu na pompie cr
a tak wracając do buczenia to powstało po moich ostatnich zabiegach czyli wymianie zaworu na pompie cr (tu tak się zastanawiam czy gdzieś przy skręcaniu nie powstała jakaś nieszczelność na dolocie powietrza (np. kolektor dolotowy) lub paliwa, jak to robiłem było -8 st C, robiłem to z przymusu bo auto co chwile gasło).
[ Dodano: Wto Kwi 09, 2013 01:54 ]
Lepiej powiedz co tam gmerałeś przy tej listwie CR, że obwiniasz pompę o generowanie takiego dźwięku. Może obaj mamy ten sam problem - np. pompa niskiego ciśnienia.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
co do pompy niskiego ciśnienia to była wymieniana około rok temu, i teraz była sprawdzana organoleptycznie i na kompie (ciśnienie w układzie paliwowym: 341,4kPa czyli około 3,4 bara) a więc ok
tak więc komputer był podpinany - parametry wypisałem parę postów wcześniej.
przy listwie cr nie grzebałem a przynajmniej jeszcze
obadałem jeszcze wczoraj że po wymianie zaworu wysokiego ciśnienia na pompie cr to koło tej blaszki pomiędzy pompa a zaworem coś mi się delikatnie sączy paliwo (muszę to na czasie uszczelnić - ale nie sądzę żeby to raczej byłą przyczyna, prędzej jak na mrozie skręcałem kolektor dolotowy to możliwe że uszczelki mi dobrze nie siadły na dolocie i buczą, tylko dziwne że czasami i przy określonych obrotach
[ Dodano: Wto Kwi 09, 2013 09:55 ]
teraz pierwszą rzeczą co na czasie sprawdzę to wtryski (przelewy) no i uszczelnię ten zawór po zabiegach napiszę co i jak
[ Dodano: Pią Kwi 26, 2013 09:43 ]
Witam po dłuższej przerwie, wracając do moich przypadłości dobrałem się po raz enty do zaworu wysokiego ciśnienia na pompie cr i się okazało że na filterku było sporo opiłków prawdopodobnie z pompy w baku która padłą po 3 miesiącach, dodatkowo go uszczelniłem bo lekko sączyło się koło niego paliwo.
Przy okazji wymyłem kolektor dolotowy, wyczyściłem filterek na elektrozaworze od EGR no i oczywiście również wyczyściłem EGR.
wracając do byczenia to prawdopodobnie gdzieś na rurach intercoolera mi ucieka powietrze tylko sam nie mogę namieżyć gdzie (jeden wyciek powietrza zlokalizowałem przy czujniku MAP ten na kolektorze z boczku (wymieniłem oring)
ogólnie jest już w miarę dobrze z autem tzn. jest dość dynamiczne nawet obecnie na klimie praktycznie nie wyczuwam różnicy czy jest włączona czy nie (wcześniej przy włączonej klimie był słabszy od malucha zwłaszcza na niskich obrotach).
zastanawia mnie jeszcze tylko różnica zachowania się auta przy zimnym silniku (jest mocniejsze bardziej dynamiczne) a nagrzanym (słabnie i jest mniej dynamiczne reaguje jakby z 1-2 sek opóźnieniem na dodanie gazu) ale to może być wina tej nieszczelności co nie mogę znaleźć.
Z tego wszystkiego jeszcze w wolnej chili muszę kiedyś sprawdzić wtryski (przelewy) i doszukać się tego ubytku powietrza oraz wymienić rezystor od wentylatora bo się okazało że jest spalony i nie mam 1 biegu wiatraka
[ Dodano: Nie Sie 11, 2013 14:06 ]
Witam, po długim czasie sprawdziłem wreszcie wtryski i okazało się że jeden przelewa 200% do tego po wyjęciu go okazało się że nie trzymał szczelności (dymiło koło miedzianej podkładki), więc zakupiłem używkę i teraz to już nie to auto, jak na razie chodzi jak marzenie.
ps. przymulanie było spowodowane EGR-em - zaślepiłem wężyk.
Pozdrawiam i życzę powodzenia tym co ciągle walczą z usterkami R75 cdt, moja walka trwał około 8 miesięcy do kiedy zaczął sam gasnąć w czasie jazdy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum