Wczoraj zalany świeżutkim olejem Valvoline 5w-40 do tego wymienione wszystkie filtry, a dziś pełny serwis klimy Na chwilę obecną wszystko zrobione na tip-top.
nazbierało się trochę tego a więc wymieniona pompka paliwa ta obok aku, po zimie wymienione łączniki stabilizatora, prostowanie 4 felg oryginalnych rovera, woskowanie
W zasadzie to w piątek ale co tam wiec tak: wymiana tarcz i klocków przód i konserwacja bębnów z tyłu, nowy płyn hamulcowy, wymiana węża od wspomy i płynu, no i wreszcie założone letnie buty
Na dzisiaj plan reanimacji zaczepów od lewej lampy które są w rozsypce i myślę nad jakimiś porządnymi świeczkami od długich może coś polecicie ?
Priorytet to ilość światła.
Trzeci dzień szlifowania wszystkiego od spodu.
Podwozie, zawias i co tam tylko da się wyszlifowac do gołego metalu.
Potem na wszystko pójdzie konserwacja natryskowo.
Wymienione tylne przewody hamulcowe sztywne na miedziane.
Dla potomnych odległość od korektora do przewodu elastycznego w wersji z ABS i tarczami z tyłu to lewy 3000mm a prawy 3600mm. Gwint po obu stronach to M10x1 a zakończenie przewodów wklęsłe.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Zamocowany solidnie przewód WN idący z cewki do rozdzielacza. Co jakies 3 miesiace musialem go poprawiać a itak luzno siedział. Z pomocą przyszła trytytka (czyt. opaska zaciskowa) Trzymie się aż miło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum