Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] sworzeń dolny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] sworzeń dolny
Autor Wiadomość
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Czw Kwi 25, 2013 16:16   [R400] sworzeń dolny
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999

Przeczytałem mnóstwo tematów na temat sworzni, wiem, że do benzyny jest inny. Tylko wkońcu jaki ? 14mm, 14.5mm ? I drugie pytanie na które też nie znalazłem odpowiedzi. Czy do jego wymiany trzeba wyciągać cała zwrotnicę czy da się to zrobić inaczej ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 25, 2013 16:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Kwi 25, 2013 23:40   

zwrotnicę dużo wygodniej jest zdjąć, ale to tylko 3 śruby plus przegub i masz dostęp z każdej strony.
Co do sworznia to nie mierzyłem u siebie, ale dobrałem numer z ic po modelu auta i pasował.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Czw Maj 02, 2013 20:37   

wymieniłem dzisiaj ten sworzeń i przy wybijaniu go wypadl jakiś taki pierścień (na łożysku) i nie pamiętam czy go założyłem z powrotem, czy to jakiś ważny element ?
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Maj 02, 2013 21:18   

taki blaszany jakby lejek?
To taka trochę osłona przegubu przed wpadaniem kamyków między przegub, a zwrotnicę, w zasadzie nic bez tego nie powinno się dziać.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Czw Maj 02, 2013 21:30   

ten dokładnie
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Maj 02, 2013 22:22   

No zgadza się.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Czw Maj 02, 2013 22:35   

czyli można tak jeździć? nie
ma potrzeby tego zakładać odrazu? łożysko się nie zatrze?
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Maj 02, 2013 23:04   

łożysko jest osłonięte- ma swój własny uszczelniacz, zresztą między łożyskiem a przegubem jest tyle samo miejsca co między tym blaszanym pierścieniem a przegubem, W tym bardziej chodzi chyba o to, żeby się nic nie dostało między przegub a zwrotnicę nie nie zaczęło piszczeć i drzeć przegubu i zwrotnicy, ale przegub się obraca podczas jazdy, więc wszystko wyrzuca, a na postoju raczej małe są szanse, żeby coś tam wpadło. Ale to moje zdanie i całkowicie się z nim zgadzam ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pią Maj 03, 2013 17:46   

Jest to osłona łożyska, dodatkowa. Nic nie powinno się dziać bez niej.
:razz:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400 98r 2.0 diesel] sworzeń dolny piasty
aga_arturM Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Lip 28, 2011 20:27
maniek_kda
Brak nowych postów [R45] jak sprawdzic sworzeń dolny
bolus85 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Kwi 30, 2014 15:29
barszczyk
Brak nowych postów [R45] Czy to może byc dolny sworzeń?
Lukasik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 27 Czw Maj 17, 2012 08:28
piter-t
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Sworzeń dolny Wachacza !!!!!! R 45 1,4 16v]
bolus85 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Lis 20, 2014 00:43
sTERYD
Brak nowych postów [R420] Pilna sprawa - potrzebny sworzeń dolny x 2
greg_888 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Mar 14, 2009 10:18
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink