Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam,
Mam od kilku tygodni pewien problem, czuje w środku z nawiewu metaliczny smród jakby palący się metal lub plastk ciężko stwierdzić, sprawdzałem pod maską i jakby z okolic grilla i okolice prawej lampy.
Auto jest ogólnie w stanie idealnym, wręcz jak nowe, przebieg tylko 60tys km, wszytsko działa, czuje tylko w środku jak włącze nawiew jednak po wyjsciu z samochodu czuć na zewnątrz i nie jest to zawsze, czasami jest zwyczajnie normalnie:) natomiast przy długich trasach zawsze śmierdzi i dosyć mocno, w aucie wszystko działa klima również.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 26, 2013 23:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zobacz czy wiązki gdzieś się nie topią. Ew. sprawdź wentylator chłodnicy.
Mi się spalił i stopił. Też mi tak śmierdziało spalenizną w aucie i w komorze silnika.
60kkm potwierdzone jest? Czy tyle jest napisane na blacie?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Mi też działał Działał, śmierdziało, jeździłem. Potem na światłach widziałem jak przygasają mi kontrolki i dzieją się dziwne rzeczy. W końcu ujrzałem delikatny dym spod maski. Zjechałem i zacząłem oglądać. Na pierwszy rzut oka nic nie było, dopiero później się okazało, że wentylator zapłonął. No chyba, że to jest zapach spalonego, kończącego się sprzęgła
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Aha no świetnie, dziś zrobiłem mały test, przjechałem 16km z ustawioną temeraturą na 26C w ECON gdzie na zewnątrz było 10C, nic nie smierdziało gdy dojechałem pod dom włączyłem temp na 16C silnik na biegu jałowym i zaczyna śmierdzieć zauważyłem też ze wentylator się nie kręci. Włączyłem klime to się włączył na maks,
Więc wnioskuję, z tego co już się naczytałem na forum powinienem mieć 2 biegi wentylatora i wynika jakby pierwszy bieg umarł i śmierdzi, przy drugim biegu działa, ale jakby mniej śmierdziało, teraz co mam kupić wentylator czy jakieś kostki? Może komplet?
Również wiem że są 2 rodzaje jeden do v6 i diesla czytałem są takie same to prawda?
ja jak szukałem wentylatora i dzwoniłem do tomateam to za każdym razem pytali czy Pb czy ON, więc chyba coś musi być ale niech się wypowiedzą Ci, którzy to wiedzą lepiej. A teraz jak kupisz nowy went. to będzie 2 biegowy. Jak masz 3 bieg to pierwszy powinien wystartować przy temp. silnika 95*C. jest ciepło, rozgrzej auto, włącz na kompie temp. silnika(jest na forum podana obsługa kompa jak nie masz w manetce) i obserwuj czy wystartuje jak nie to do rozebrania bo pewnie poleciały szczotki na 1 biegu, 2 bieg startuje przy 100*C lub 105*C już nie pamiętam ale warto by też sprawdzić.
hmm to jest dziwnie niestety nie mam komputera rozgrzałem silnik i nie włącza sie wentylator wogóle na zewnątrz temp była 10 C dopiero gdy włączyłem klime zaczał chodzić ale na najwyższych obrotach
"trzymasz słupek do kasowania licznika, do czasu aż wyskoczy cyferka 0. Następnie klikasz w słupek tyle razy aż dojdziesz do nr. 19 i zostawiamy na tej pozycji. Po momencie zacznie migacz ON/OFF i na off klikasz słupek. Automatycznie wróci do pozycji 19 i wówczas klikasz słupek tyle razy aż dojdziesz do pozycji nr. 7. Czekasz i nagle pojawi się dokładna temperatura chlodziwa"
znalazłem parę tematów wyżej i pozwoliłem sobie skopiować. w pozycji 7.0 ukażą Ci się cyferki. np. 075 tzn, że płyn chlodzący ma 75*C
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum