Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam. Ostatnio zastanawiałem się nad dołożeniem pilota do centralnego zamka. Znalazłem taki uniwersalny zestaw.
http://allegro.pl/sterown...3180773977.html
Wystarczy ten sterownik wstawić zamiast starego i już wszystko będzie gites? Gdzie znajdę stary sterownik i jak on wygląda?
Ostatnio zmieniony przez Sabz Pon Maj 13, 2013 19:35, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 30, 2013 13:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie myśl, że będzie on pasował plug&play. Trzeba będzie ciąć przewody i szukać który od czego jest i wtedy podłączyć je z godnie z schematem z istr. tego uniwersalnego sterownika centralki.
No to jest jeszcze do zniesienia
Niektóre centralki mają możliwość zamykania szyb przy zamykaniu auta (pamiętam że w starym aucie miałem taki bajer). Do tego potrzeba kupować jakieś mechanizmy, czy wystarczy po prostu taka opcja w centralce?
Moim zdaniem raczej przewody do zamykania szyb czy też przewody od silnika do zamykania szyb nie będą poprowadzone w miejsca w których nie są potrzebne także trzeba będzie dodatkowo ciągnąć kable do tego dodatkowego sterownika.
Domykanie można też na upartego zrobić w oryginalnym systemie, trzeba tylko znaleźć +12V które występuje tylko przy zamykaniu z pilota i dać układ ze zwłoką który będzie przez określony czas zamykał szybę.
No dobrze, a teraz inna sprawa.
Mam odłączony immobliser, dioda na zegarach się nie świeci. Czy po podłączeniu takiego sterownika i na nowo podłączeniu immo będzie możliwe, żeby ono współgrało z nowo zakupionymi pilotami?
_________________ A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
Sory, że od tematu tak odbiegamy od tematu, ale zapytam już o to przy okazji.
W takim razie co trzeba zrobić aby odzyskać immo? Kupiłem rovera razem z odciętym. Zostało usunięte w bardzo dziwny sposób - został zagięty jeden pin na komputerze. Jak się go odegnie to wtedy auto nie pali.
Czyli jednak od tematu nie odbiegamy.
Dobrze się składa skoro wraz z pilotem mogę naprawić immo. Komputer musi być konkretnie pod 220 SDi? Nie pasuje od innego modelu? Gdzie ten komputer się znajduje?
Poniżej fota bebechów żeby to zaznaczyć
W sumie zauważyłem, że jeżeli ktoś sprzedaje kompa z tą czarną puszką i pilotem to od razu daje kluczyk i stacyjkę. Muszę specjalnie te dwie rzeczy wymieniać, czy wystarczy że kompy podmienię?
Myślicie że tym samym mogę rozwiązać problem obrotomierza który niekiedy nie działa? Mechanik mówił że zagięty pin który jest odpowiedzialny za obrotomierz odpowiada również za immo.
Obrotomierz to już raczej inny problem. W dodatku jak sam mówisz czasami działa czasami nie, a immo masz przecież cały czas odpięte. Zapewne trzeba będzie szukać od czujnika skrzyni do samego obrotomierza jakiejś przyczyny.
Ale jest wpięta kostka w skrzynię i wtedy idzie sygnał na kompa, a potem na obrotomierz. Ja tak miałem jak wymieniałem sprzęgło i odpiąłem tą kostkę, Po odpaleniu obrotomierz nawet nie drgnął. Dopiero po ponownym podpięciu wszystko wróciło do normy. Możliwe że masz poluzowaną tą kostkę albo przetarty któryś kabelek i może czasami ci nie łączyć. Tyle ode mnie. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum