Kiedyś pisałeś remi że od ibizy końcówki upalają tłoki u nas bo inny kąt rozpylania a teraz juz są ok?
I nie rozumiem czy trzeba by kupić korpusy od ibizy i same końcówki te race 520 czy końcówki pasują do korpusów z sdi lub itd
[ Dodano: Sro Kwi 17, 2013 15:47 ]
Kiedyś pisałeś remi że od ibizy końcówki upalają tłoki u nas bo inny kąt rozpylania a teraz juz są ok?
I nie rozumiem czy trzeba by kupić korpusy od ibizy i same końcówki te race 520 czy końcówki pasują do korpusów z sdi lub itd i druga na jakim ciśnieniu pracują
Oraz czy pompa vp44 wystarczy czy trzeba kombinowac bo skad tamten zr mial vp30?
Jak juz bedzie wiadomo wszystko moze zakup grupowy by się zrobiło
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Rożnica katu jest 5° rozpylania wiec nie wiem dla mnie takie coś wpływa złe na silnik ale skoro Hiszpanowi to śmiga to Trial i Error czasem coś innego pokazuje
Ja te Bosio 520 Race znalazłem za 400€
Ale można by tez trochę mniejsze założyć myślę
chciał bym sie dołaczyc do tematu mam pewna wiedze ze w np. silnikach WV ALH daje sie sie koncowki wtryskow np. słynne 0.216 (oznaczenie to symbolizuje jak kazdy wie srednice dziurek) co pozwala na uzyskanie mocy do 170KM przy okazji innych modow a z kolei 0.230 juz do 220KM, przy cisnieniu otwarcia wtrysku 200barow, nastepna rzecz to ze cisnienia otwarca wtrysku po zmianie koncowek w domu nie da sie ustawic i trzeb wiezc do specjalisty on wkłada podkładki specjalne pod sprezynke we wtrysku. Ja tez chce kombinowac z koncowkami wtryskow i zastanawiam sie lecz nie moge znalezc jakie srednice maja wtryski SDI i ITD? jak ktos wie to prosił bym o podzielenie sie ta wiedza
_________________ Kat off, EGR off, IC z saab 93
Chip+nastawnik pompy, VNT
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum