Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wskazania wtrysków, przepływomierza, itp.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Wskazania wtrysków, przepływomierza, itp.
Autor Wiadomość
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 12:06   [R75] Wskazania wtrysków, przepływomierza, itp.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

MaReK dawaj swoje wartości :wink:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 12:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 12:07   

:arrow:
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 12:08   

:arrow:
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 12:35   

Zdjęcia są ułożone w kolejności. Zacząłem diagnozę na letnim silniku i obrotach 780rpm. Na następnych zdjęciach wskazania są przy około 1500rpm, a ostanie wskazanie wtrysków na rozgrzanym silniku i ponownie obroty 780rpm.

Zobacz jakie masz ciśnienie paliwa - u mnie 327.53

[ Dodano: Pon Kwi 29, 2013 13:35 ]
No i pytanie ... jak wtryski i przepływomierz
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 17:24   

Zdjęcia 1-3 Tak wygląda po odpięciu przepływomierza.

Zdjęcie 4 Wtryski przy obrotach 3000rpm
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Maj 03, 2013 01:25   

Cytat:
MaReK dawaj swoje wartości :wink:

Ja!? Kiedy ja się wstydzę :oops:

No ale okej... dobra. To daję tak, w załączniku są fotki po 22 KM przejażdżce w ciepły dzień. Przyjechałem, wyłączyłem zapłon, rozłożyłem sprzęt i rozpocząłem diagnozę. Wszystkie stany są przeprowadzone na ciepłym silniku i wolnych obrotach.

Na filmie (z powodu problemów z aparatem w telefonie) jest diagnoza na zimnym silniku rozpoczęta po jakiś 3 min. od uruchomienia silnika. Przepraszam za sapanie, ale jestem grubym, ociekającym tłuszczem świniakiem ;D Mogłem też chrząkać i ciągać nosem jak na chama przystało ;D

Trzeba przyznać apples, że nieźle Ci ta INPA wyszła ;)
Szkoda, że nie chcesz się podzielić z innymi, ale w sumie gdybym ja się tyle napracował co Ty, też bym się mocno zastanowił. W sumie to jesteśmy kwita ;) Ja podniosłem Ci moc, a Ty dałeś mi takie malutkie T4 :rotfl:

Ps.
Jako bonus załączam jeszcze obrazki z komunikacji z BCU :) Rozpoznane błędnie jako GM4 z bodajże BMW E36. Niby działa, można sobie sterować okienkami, zamkami, światłem wewnątrz, spryskiwaczami lamp, wycieraczkami i alarmem. Niestety wprowadzenie pinów są inne to i błędne są wskazania komputera i odczyty parametrów. Otwierając okno, włączamy wycieraczki. Zamykając zamek kierowcy włączamy alarm ;) Takie tam... prace nad modułem trwają... uzależnione od ilości wolnego czasu, testerów i takich tam :)

Duży ukłon dla kolegi szpyniora za załatwienie tłumaczenie do DDE4.0 i zarazem podziękowania dla kolegi Dirty73??? z forum BMW. Tłumaczenie jest do poprawki i generalnie cały skrypt do napisania od nowa, bo po kiego nam
40% parametrów z tego to nie wiem ;)

_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Pią Maj 03, 2013 08:17   

Moje wskazania na ciepłym silniku







Dodatkowo

Wartości przepływki oryginał - bieg jałowy



Przepływka po przeróbce - tu na 3 biegu uzyskałem wartości ponad 1187 czyli z tego co zauważyłem dużo więcej niż oczekuje ECU


 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Maj 11, 2013 13:56   

Dzisiaj wyczyściłem przepływomierz. Wartość z 485 zmieniła się na 602 i chyba przestał kopcić na czarno jak wcześniej ... zobaczę jeszcze na zimnym silniku.
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 13, 2013 09:42   

apples napisał/a:
Dzisiaj wyczyściłem przepływomierz. Wartość z 485 zmieniła się na 602 i chyba przestał kopcić na czarno jak wcześniej ... zobaczę jeszcze na zimnym silniku.


dziwne, skoczyła Ci docelowa, przecież jest to wartość, którą oczekuje ECU
dlaczego nie ma zmiany na aktualnie pomierzonej przez przepływkę?
Może jest ok, tylko to tłumaczenie sterownika nie jest jasne

Zastanawiam się czy INPA jest miarodajna dla DDE4 w zakresie testu przepływki
Wielu speców kwestionuje INPe i sugeruje testy w DIS. Pewnie zależy to od rodzaju sterownika.

Ja u siebie zauważyłem duże robierzności na pomiarach bez obciażenia.
Wartości aktualne na poziomie od 470 do 700. Warość oczekiwana >250
Pod stałym obciążeniem wskazania na oko bardzo zbliżone.
Tłumaczę to tak: mam zatkany EGR, więc ECU oczekuje ileś powietrza + spaliny Z racji tego, że spaliny nie dolatują to może większa ilość powietrza być dostarczona i przepływka mierzy jego większą ilość.
Różnicy nie powinno być jak otworzę EGR - muszę sprawdzić
Jak silnik jest pod obciążeniem ECU zamyka EGR i oczekuje samego powietrza, więc wartość oczekiwana nie rózni się znacząco od zmierzonej.
Więc z odłaczonym EGR, miarodajny pomiar powinien być robiony pod obciązeniem.

Podczas zdejmowania pedału i zwalnianiu oczywiście duże róznice wynikające z bezwładności Turbo no i chyba ECU również otwiera wtedy EGR

Na zdjęciu wyniki pomiarów przepływu ze strony http://tuning-diesels.com/75Zt/R75maf.htm
Zobaczcie jak małe różnice wskazują na uszkodzenie przepływomierza
Macie może wyniki dobrej przepływki z pomiarów na różnych obrotach, wykonanych na T4?

Jeżeli chodzi o dostosowania dawki paliwa to pomiar tylko na wolnych obrotach ma sens. Sterownik robi korekcję aby silnik równo pracował i nie wchodził w drgania. Oczywiście wartości te dają obraz na stan wtrysków i nie tylko. ECU zwiększa dawkę również jak jest nieszczelnosć. U Szpyniora widać, że na 1-szym cylindrze trochę leje 1.17 mm^3 i u Marka 1.7 na drugim Podobno powyżej 3 trzeba się zająć naprawą. U mnie max. +0.43 zauważyłem
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Maj 14, 2013 20:56   

Pieta napisał/a:
U Szpyniora widać
a u mnie?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 14, 2013 22:30   

Spokojnie panowie ;)
Oczywistym jest i nikt nie kwestionuje tego, że:

- inpa pokaże inne wartości jak T4
- T4 nie pokaże połowy tych, które pokazuje INPA
- INPA i DDE40KW0 to prog dla sterowników BMW i całej grupy silników, jego wskazania będą inne niż dla Rovera. Rover ma swój PROG dla EDIABAS, ale Rover korzysta z tego tylko do kodowania (kody ZCS/VIN) a nie do diagnostyki. Do diagnostyki T4 ma swoje (omitecowskie) patenty. Niemniej jednak parametry i wskazania ze zdrowych roverów mogą być jakimś wyznacznikiem dla innych diagnozujących. Moje auto jest obecnie w serii 131KM. Zupełnie inne są wskazania wtryskiwaczy, przepływki itp. itd. zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Powyższe moje wskazania są dla silnika remapowanego, u applesa i szpyniora też. Wartości przepływki są jak widać nawet na programie zupełnie inne niż spodziewane. Dlatego program sygnalizuje "!" i suwak nie mieści się w swoich granicach. To się da zrobić i pod nasze preferencje, tylko muszę się wdrożyć w programowanie skryptów ;) Jak to zrobię (w wolnym czasie, a teraz jeszcze przygotowania do Zlotu), to będziemy mieli pod nasze preferencje. Mogę zrobić porównanie parametrów ponieważ będę niebawem w firmie BritishCars, a tam mariusz418 dysponuje magiczną zabaweczką o nazwie wdzięcznej T4 ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Maj 15, 2013 05:46   

A tak wyglądają u mnie odczyty R75 CDT 115km 2002r kombi
W zeszłym roku czyściłem przeplywke i robiłem w niej dziurke. Odczyt ponizej
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 15, 2013 07:54   

Moje wskazania dla R75 CDTI 2004 chyba seria (nie mam takiej wiedzy aby poprzedni właściciej grzebał coś w mapach)

apples napisał/a:
Pieta napisał/a:
U Szpyniora widać
a u mnie?


Nie jestem tutaj specjalistą ale wiele się naczytałem wypowiedzi tych, którzy naprawdę sie na tym znają. Jak na wolnych obrotach różnica jest do +0,5 to stan wtrysków można ocenić na bardzo dobre (oczywiście pomiar na ciepłym silniku). Ujemnymi wartościami nie trzeba się martwić. Przykładowo jak nie trzyma podkładka pod wtryskiem i nie trzyma w ten sposób kompresji, automatycznie zobaczysz to to tutaj w postaci zwiększonej dawki.

wyniki
Obroty \ MAF oczekiwany i zmierzony \ Ciśnienie doładowania oczekiwane i zmierzone

776 600 511 881 1016
999 653 520 984 1021, EGR zamknięty
1501 250 533 995 1052, EGR otwarty - oczekiwana mniejsza wartość
2002 256 550 1036 1093 , EGR otwarty - oczekiwana mniejsza wartość

Ważne jest aby pomiar robić na ustabilizowanych obrotach i aby turbo kręciło już ze stałą prędkością (stabilne ciśnienie doładowania).

Pisałem wcześniej, zaniżona oczekiwana wartość MAF na postoju wynika z mapy EGR i żadania otwarcia zaworu i wpuszczeniu spalin, dlatego starownik chce mniej powietrza
Czasami pojawia się wartość około 600. Wynika to również z żądania zamknięcia zaworu jak samochód jest na wolnych obrotach i nie dotykasz pedału gazu przez jakiś czas, wtedy sterownik zamyka zawór (wynika to chyba z ekologii). Potwierdziłl mi to jeden ze speców od tuningu. U mnie się to potwierdza, jak puszczę pedał gazu to od razu pkzauje małe wartości MAF (otwarty zawór EGR) po chwili jak nie ruszam pedału gazu pokazuje 600 jednostek na wolnych obrotach (EGR zamknięty) aż do momentu kiedy ruszę pedał, wtedy zawór znów się otwiera. EGR jest po to aby zanizyć NOX w spalinach ale efektem ubocznym są cząstki stałe, dlatego pewnie po jakimś czasie na postoju zawór sie zamyka.

Turbina dmucha mi chyba ok. Max. potrafi podać 2.35 bara
Z pomiarów zrobionych przez producenta boxa Synergy wynika, że moja przepływka daje zaniżone wyniki w stosunku do sprawnej i kwalifikuje ją jaką uszkodzoną
Dziwi mnie, że aż tak małe wartości powodują, że można ją skalsyfikować do wymiany.


[ Dodano: Sro Maj 15, 2013 08:54 ]
kolejne zdjęcia
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Maj 15, 2013 09:29   

Pieta te wskazania są z podpiętym modułem Synergy?
Mnie zastanawia fakt, że w kolejnym już sterowniku silnika w wersji 361846 napięcie kondensatora UC2 jest inne niż UC1. Nie wiem czy to błąd pomiaru tego konkretnie sterownika czy tak ma być?

Co do wskazań wtryskiwaczy, to mam wrażenie, że co głowa to inne teorie. Na chiptuners.org kilka osób pisze jedno, potem ich teorie burzy kolejna grupa osób. Na elektrodzie jest podobnie.
W każdym razie te wskazania pokrywają się z tym co pokazuje T4.

Wskazania przepływki komputer T4 życzy sobie wciśnięcia pedału gazu do MAX i przytrzymania chwile. Jeśli wynik jest powyżej 814 wtedy uznaje się ją za sprawną. Podpytam mariusz418a
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 15, 2013 09:48   

MaReK napisał/a:
Pieta te wskazania są z podpiętym modułem Synergy?


moje są oczywiście bez Synergy, te które wkleiłem z http://tuning-diesels.com/75Zt/R75maf.htm również Ale na stronie są również wyniki dla przepływki z Synergy

MaReK napisał/a:
napięcie kondensatora UC2 jest inne niż UC1
co to są za kondensatory?

MaReK napisał/a:
Co do wskazań wtryskiwaczy, to mam wrażenie, że co głowa to inne teorie
niestety to jest wada wiedzy rozproszonej w necie

Oprócz temperatury płynu INPA pokazuje również "temeraturę silnika" (około 30°C) co to może być i gdzie jest ten czunik?
Myślę, że jest to temperatura powietrza doładowanego a w NPA jest złe tłumaczenie. Nawet by się zgadzało bo kiedyś sprawdzałem na innym programie i teperatura pwietrza doładowanego było około 5-7°C większa od temperatury zewnętrznej.

Jeszcze te jednostki ciśnienia wprowadzają w błąd. Ciśnienie wstępne paliwa oraz na listwie CR powinno być wyskalowane w [Bar], nie milibar [mBar]

Jeździłem trochę z podłączonym komputerem i dwa razy na wyświtlaczu wywaliło mi na ułamek sekundy "Low coolant". Nigdy tego nie miałem, tylko teraz jak miałem INPę podłączoną. Sprawdziłem poziom płynu i był OK.
Tak naprawdę nie zauważyłem w tym aucie czujnika poziomu płynu. Może jest w niekórych?
Dziwne, sprawdziłem instrukcje obsługi i jest możliwe pojawienie się kontrolki niskiego poziomu płynu w chłodnicy (tylko diesel). Popatrzyłem na opis pinów BCU i nie ma tam żadnej wzmianki o czujnku poziomu płynu chłodzącego. W Rave nie ma żadnej informacji o kontrolce poziomu płynu chłodzącego.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Maj 15, 2013 18:51   

Pieta napisał/a:
co to są za kondensatory?

Kod:

W momencie, gdy przez cewkę zaworu elektromagnetycznego zaczyna płynąć prąd, wywołuje on szybkie otwarcie tego zaworu. By uzyskać bardzo krótkie czasy otwarcia, stosuje się odpowiednie sterowanie oraz wysokie napięcie z kondensatora.

Mniemam, że kondensatory C1 i C2 sterują cewką wtryskiwaczy (po dwa wtryski na jeden C).
Myślę, że więcej wytłumaczył kolega Automechanik, który pisał o tym w poście "Kopci na czarno" gdzie jeden z kolegów miał właśnie problem z wartościami na kondensatorach.


Cytat:
Oprócz temperatury płynu INPA pokazuje również "temeraturę silnika" (około 30°C) co to może być i gdzie jest ten czunik?
Myślę, że jest to temperatura powietrza doładowanego a w NPA jest złe tłumaczenie. Nawet by się zgadzało bo kiedyś sprawdzałem na innym programie i teperatura pwietrza doładowanego było około 5-7°C większa od temperatury zewnętrznej.

W oryginalnym pliku IPO zarówno niemieckim jak i angielskim, jest "engine temperature" więc w domyślnym tłumaczeniu - temperatura silnika. Gdzie jest czujnik ;D ? Nie mam pojęcia. Bardzo możliwe, że to jest wartość z przepływomierza. Szkoda, że apples nie załączył screenów tych informacji jak odpiął przepływkę i miał błąd "temperature sensor".

Pieta napisał/a:
na wyświtlaczu wywaliło mi na ułamek sekundy "Low coolant".

Na wyświetlaczu czego? Zegarów czy komputera z INPA?

Jeśli chodzi i o wyświetlacz komputera zegarów, to z tego co wiem, każdy jeden moduł spięty w szynę komunikacyjną ma możliwość wyplucia komunikatu na ekran. Kwestia odpowiedniego wysłania "rozkazu", za którym idzie treść komunikatu. BCU nie musi brać w tym udziału, może to zrobić także ECU lub inny moduł. Faktem jest, że ja też o czujniku poziomu płynu nie słyszałem, no chyba że spryskiwacza, ale to nie coolant ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 15, 2013 20:14   

MaReK napisał/a:
Gdzie jest czujnik ? Nie mam pojęcia. Bardzo możliwe, że to jest wartość z przepływomierza.


Są dwie możliwości, odczyt temperatury powietrza z termistora, który jest na przepływce lub odczyt z czujnika temperatury przed zaworem EGR w CDTI

Cytat:
Na wyświetlaczu czego? Zegarów czy komputera z INPA?


Na wyświetlaczu zegarów. Dziś dokładnie popatrzyłem i nie ma czujnika poziomu płynu w tym aucie.
Ale za to w instrukcji użytkownika znalazłem taką notatkę jak na zdjęciu. Natomiast w RAVE nie ma jej.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pon Cze 17, 2013 11:55   

Temat trochę przygasł, a szkoda bo ciekawy. Może ktoś podpowiedzieć jak spolszczyć inpa 9,07 tak żeby wartości analogowe i cyfrowe z odczytu silnika tez były po polsku a nie tylko gl menu?

[ Dodano: Pon Cze 17, 2013 12:55 ]
MaReK, podpowiedz jak spolszczyć opis wartości analogowych w inpa . Nie mogę sobie z tym poradzić
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Cze 18, 2013 21:02   

9.07? Nie mam pojęcia ;)
Generalnie INPA to jest zespół skryptów IPS (język C) "skompilowany" do plików IPO.
Pliki te współpracują z programami EDIABASu, odpowiedzialnymi za poszczególne moduły w aucie. Żeby sobie coś spolszczyć należałoby plik IPO odpowiedzialny za dany moduł wrzucić do programu dekodującego IPO, poprawić sam tekst, zapisać i zobaczyć czy nic się nie wywaliło.

Można napisać samemu program, ale... tu polecam manaul od INPA oraz EDIABAS.
Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3431
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Cze 18, 2013 21:48   

niewiele z tego zrozumiałem - chyba pozostaje mi siedzieć na tym co mam
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Złe wskazania prędkościomierza
marcin_i_alunia Rover serii 75, MG ZT 24 Wto Sty 08, 2008 14:28
MaReK
Brak nowych postów [R75] Prośba o wyjaśnienie kwestii przepływomierza w benz.
VimRR Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Maj 31, 2012 05:49
HarryVip
Brak nowych postów [R75] Dziwne wskazania temperatury
DementorIRL Rover serii 75, MG ZT 36 Sro Cze 27, 2012 10:16
joannak25
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75]wskazania temperatury na zewnątrz
WitekWawa Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Gru 17, 2012 20:51
apples
Brak nowych postów [r75] wskazania temperatury na komputerze - prawidłowe ?
Legwan1989 Rover serii 75, MG ZT 5 Sob Paź 12, 2013 09:50
columbo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink