Jak u siebie probowalem zdjąć ten czujnik, to jego przewód byl krotki, ale wtyczke chyba dalo sie na tyle wyciagnac, ze dalo sie ja naocznie zobaczyć, a nie tylko namacac, moze u Ciebie gdzies dodatkowo zaczepił sie przewód.
Może ktos sie zdenerwował na ten czujnik, bo to on odpowiada miedzy innymi za nocne puszczanie na szybe zimnego powietrza, mającego na celu nie dopuszczenie do zaśnięcia kierowcy. Wiecej o tym w tym watku
http://forum.roverki.eu/v...acja+wentylacja
Dziwne że ATC nie olewa tego czujnika w/g mnie, bez niego klima powinna sie załączyć, przy awarii podstawiac jakąś stałą wartość, chyba że mamy do czynienia jeszcze z innym problemem.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 13, 2013 22:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
uuf trud sie opłacił,po długich godzinach dłubania drucikiem SUKCESSSS ..wtyczka wyciagnieta ..podłaczona i...error zamilkł ..juz go nie ma!!!..ale klima dalej nie działa,to znaczy tak mi sie wydaje bo gdy ja załączam,nie wieje przyjemnym chłodem,jak sprawdzic (prostym sposobem domowym ) czy załącza sie sprezarka ?..czy powinny wzrosnac obroty silnika albo cos w tym rodzaju ?
załączenie sprężarki przy otwartej masce powinno byc słychac, takie charakterystyczne stukniecie, obroty silnika delikatnie powinny wzrosnąć
jesli sie nie zalacza, to musisz spróbować załączyć ja ręcznie, z pominieciem zabezpieczeń tzn. podać +12V z aku bezpośrednio na wtyczke sprzegła spręzarki, w tym celu musisz rozpiąć stosowna pojedynczą kostke, jeśli sie załączy bedziem szukać dalej
Pisałes chyba wcześniej że klima jest na 100% nabita i szczelna
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Mów mu tak dalej to jak ciśnienie wzrośnie to mu układ !@!$# a jak w ogóle gazu nie ma to zatrze kompresor genialne pomysły.
Zobacz czy koło pasowe się kręci razem ze sprężarką .
Więc widzisz jedno rozwiązałem słuchaj mnie dalej . Sprawdź czy jest w ogóle czynnik (odkręć korek z rurki weź cienki śrubokręt i zobacz czy coś psiknie ) Jak tak to zmostkuj czujnik ciśnienia jest koło zbiorniczka od spryskiwaczy potem sprawdź czy nad lewym halogenem(od pasażera) jest skrzynka z przekaźnikami rozbierz i zobacz czy tam wszystko dobrze jak sprawdzisz napisz .
a jak w ogóle gazu nie ma to zatrze kompresor genialne pomysły
Czytales pierwszy post z tego watku?? , widze ze nie, wiec pozwolisz ze go
zacytuje
lestat192 napisał/a:
układ jest nabity i szczelny
co do rozwalenia instalacji, to przeciez wiadomo ze chodzi o sprawdzenie czy sprzeglo wogole pyknie, nikt tu nie pisze o trzymaniu go zalaczonego przez 5 minut
soviet100 napisał/a:
Więc widzisz jedno rozwiązałem słuchaj mnie dalej
no dobra skoro tak piszesz to :
tak sie sklada ze electrical pdf mk2 mam i ja, Ty tylko odczytales kod bledu z tabelki o ktorego odczytanie ja prosilem już we wrzesniu podajac odpowiednie kroki zeby go odczytac
wiec bardziej by tu pasowało "rozwiązaliśmy"
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
i z doświadczenia "szczelny i nabity" znaczy pusty dlatego wole się upewnić
no zdaje sobie z tego sprawe, ale niestety przez net to trudno bedzie sie upewnić, nacisniecie zaworka tez moze być mylace, zwłaszcza jesli w instalacji beda jakies tam "resztki", Ty gdybyś stał obok, to pewnie byś wysłyszał, czy to "syk" pelnej instalacji, czy prawie pustej
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
a wiec tak: nacisnołem zaworek i był ''psik'' ,kolo sprezarki sie kreci,pasek ok..dzisiaj było bardzo ciepło w mnie(26 stopni) wiec załaczyłem klime i zaczeło leciec chłodniejsze powietrze ,klime nabijałem we wrzesniu ub.roku i była sprawdzana szczelnosc,wszystko było ok,nic nie robiłem przy niej wiec jest nabita i szczelna..
Żebyś się nie zdziwił ... Jedź do fachowców niech sprawdzą na podciśnieniu 20 minut przy okazji dokręcić wentyle na zaworach (uważaj w serwisach specjalnie je popuszczają żebyś przyjechał za rok )
Hej nie zakladam nowego tematu , moze tu znajde pomoc. W moim 825 sd mam klimatronika i przez 2 lata dzialal super, az kiedys zaczelo sie z klimy wydobywac chwilami ciche popiskiwanie i slabiej zaczela chlodzic, pojechalem do mechanika sprawdzilismy na szczelnosc i dobilismy czynnikiem i olejem, po miesiacuznowu to samo jakies popiskiwanie z nawiawow i praktycznie brak chlodzenia. Macie jakies pomysly gdzie szukac przyczyny ?
Cięzko coś podpowiadać na odległość nie slyszac tego pisku.
Popiskiwać może wentylatorek który zaciąga powietrze z kabiny, a tym samym przepuszcza to powietrze przez czujnik temp wewnętrznej.
Może masz gdzieś nieszczelność w układzie
Byłeś teraz na teście czynnik jest czy znowu uciekł??
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
no to wiemy ze czynnika zostala jakies 1/6 i ze po ogladaniu pod lampa wyszlo ze chlodniczka puszcza, po napiciu gazem tez powoli uciekalo. i tu kolejne pytanie czy do 825 SD pasowac bedzie chlodnica od benzyniaka?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum