Jak mi padło łożysko, siadła jedna osoba na tył i słuchała z której strony jest głośniej. Fakt, że szum jest dużo i ciężko dojść, ale dobre ucho mechanika i da sobie rade. Ja trafiłem bez problemu
No u mnie szumi delikatnie mocniej z tyło od strony pasażera... ale czy jeśli coś jest z łozyskiem to czy czujnik nie winien zapalić się od razu ? A nie tak od czasu do czasu??
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 12, 2009 15:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
U mnie żaden czujnik się nie zapalił. Był tylko szum powyżej 60km/h a przy 90 był tragiczny. Powyżej 120 zanikał. Ale żaden czujnik, kontrolka nic nie miałem.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Mar 12, 2009 23:16
Kris napisał/a:
Czyli jakie?
pierścień magnetyczny diagnozujemy np. kartą testową ATE lub testerem ATE które czytają prawidłowość sygnału przemiennych pól magnetycznych.Łożysko sprawdzamy np. ręcznie wychylając koło w płaszczyżnie pionowej / góra-dół/,osłuchując stetoskopem do łożysk czy też tak jak wcześniej koledzy pisali.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Lis 10, 2012 20:03
Wymieniłem dzisiaj oba tylne łożyska. Po zdjęciu łożysk okazuje się, że nie FAG jest oryginalnie montowany w R75 tylko jak domniemam SNR. Łożysko i piasta SNR jest identyczna jak zdjęta oryginalna, natomiast FAG wygląda inaczej. Wymienialiśmy z kolegą owcze i on u siebie wymienił wymieniane około 3 lata temu łożysko FAG stąd widziałem różnice. FAG ma pierścień magnetyczny na zewnątrz, a SNR w łożysku tak jak oryginał. Chyba, że są różne rodzaje FAG. Dziwne też, że po 3 latach i nie dużym przebiegu FAG się rozsypał.
Zdjęcia obu wrzucę na dniach oraz poszukam na tych zdjętych oryginalnych u mnie numerów.
Mam problem, bije mi coś w tylnim kole, ale z tego co zauważyłem że przy lekkim skręcie kierownicy w prawo. Natomiast gdy jadę i trzymam kierownice lekko w lewo to cisza. Gdy podniosłem koło i zacząłem kręcić ręką to koło ma opór, hamuje, tak jak by coś tarło. Czy to właśnie łożysko z piastą Jakie w ogole są objawy uszkodzenia tego łożyska ?
Ja też się podepnę pod temat. Chcę zrobić porządek z tynym zawieszeniem.Puka, stuka i wali mi z tyłu, po za tym wiem z ełożysko mi szumi. W zeszłym roku wymieniałem lewe teraz myśle że to prawe. Szumi takie uu uu uu powyżej 60 km/h. mMoje pytanie czy takie łożysko albo któraś z tulej z tyłu może pukać przy ruszaniu? Często słyszę stuk z przodu ale myślałem że to poduszka (nowa wymieniona dolna) ale czasem słysze z tyłu stuki. Nie wiem czego się trzymać.
jest róznica w piastach tylnich w innych modelach tych samochodów, chodzi mi o kombi, benzyne, mg zt i mlodsze roczniki, oczywiscie w odniesieniu do dizla
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum