Wysłany: Sro Maj 22, 2013 17:27 [R25 1.6] Silnik odpala, auto nie jedzie na żadnym biegu
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2002
WItam!
Stało sie! Niezawodny Rover zawiódł i to ostro.
Wracałem z pracy i nagle jakby sprzęgło zaczęło się ślizgać,
po przejechaniu na awaryjnych 3km na drugim biegu musiałem
włączyć jedynkę bo już kmpletnie nic nie łapało.
Ledwie dojechałem do domu. teraz można odpalić wrzucić
którykolwiek bieg i puścić sprzęgło słychać jedynie, że coś tam
delikatnie łapie, ale jest tylko delikatna zmiana pracy silnika przy
puszczonycm czy wciśniętym sprzęgle.
Co to może być? Sprzęgło? Skrzynia?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 22, 2013 17:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
na 90 procent sprzęgło masz do wymiany, skrzynia raczej nie jest powodem. Ale aby mieć pewnośc musisz rozkręcić. Można to zrobić po kosztach wymieniając tylko zepsuty element a nie całe sprzęgło, ale opłacalne jest to tylko jeśli robisz sam . Bo kombinować z tarczą czy dociskiem gdy robocizna wyjdzie 200-400zł to bez sensu
na 90 procent sprzęgło masz do wymiany, skrzynia raczej nie jest powodem. Ale aby mieć pewnośc musisz rozkręcić. Można to zrobić po kosztach wymieniając tylko zepsuty element a nie całe sprzęgło, ale opłacalne jest to tylko jeśli robisz sam . Bo kombinować z tarczą czy dociskiem gdy robocizna wyjdzie 200-400zł to bez sensu
Tez mi się wydaje że sprzęgło, miałem podobnie, nie bylo wczesniej zadnych objawów a nagle na skrzyżowaniu przy redukcji biegu na dwojke obroty szły w góre i ledwo dojechałem do domu
Będę robił sam ostatnio zmieniałem sprzęgło w Peugeocie ojca więc nawet
sprzęt jeszcze nie jest dobrze sprzątnięty i wyciągarka wisi.
Jakie sprzęgło byście mi polecili?
WIdziałem, że ceny kompletnych zaczynają się poniżej 200zł
np MAPA.
Byłbym wdzięczy za podpowiedź w sprawie wydoru dobrego kompletu
Jak ma się sprawa z wyciąganiem jednostki? Najpierw muszę wyciągnąć całkowice obie półosie? i dopiero całość w góre czy jest jakaś alternatywna metoda?
Jak ma się sprawa z wyciąganiem jednostki? Najpierw muszę wyciągnąć całkowice obie półosie? i dopiero całość w góre czy jest jakaś alternatywna metoda?
Jednostki czyli silnika? Czy Skrzyni ?
Ogólnie standard. Półosie. Osprzęt, wodziki, przewody itp itd. Do ogarnięcia w pół dnia.
Chodziło mi o całość wolę mieć to na wierzchu.
Zobaczę co jak wygląda jak uszczelniacze w skrzyni i za jednym zamachem
zrobię wszystko jeżeli będzie taka potrzeba.
Osprzęt wodziki itp. to nie problem, chodzi mi właśnie o półosie.
Musze je najpierw wyjąć od strony zwrotnic tak robiłem na przykład w Peugeocie ojca.
Odkręciłem nakrętkę kontrującą i końcówkę dronżka, przekręciliśmy zwrotnice maksymalnie ile się dało i półoś wyszła ze zwrotnicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum