Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 SDi] Nie odpala/ podmiana ECM Warszawa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 SDi] Nie odpala/ podmiana ECM Warszawa
Autor Wiadomość
twenty 



Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Cze 10, 2013 12:05   [R220 SDi] Nie odpala/ podmiana ECM Warszawa
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Po długiej batalii z nastawnikiem pompy ( w tym temacie: http://forum.roverki.eu/v...=790719#790719) zdecydowałem się na zakup pompy z nastawnikiem z jezdzącego auta.

Oczywiście auto nie odpaliło, przejście na wiązce idącej do pompy jest, obecnie muszę skasować błedy bo próbowałem to odpalać w różnych konfiguracjach( m.in odłączonym maf'ie) przed całą operacją były tylko: 17-czujnik temp paliwa,82-czujnik podniesienia igły wtryskiwacza. EDIT: Teraz nie ma żadnych błędów :shock:

Czy to te błędy uceglają auto (wiem ze przy 82 są problemy z odpalaniem ale nie tak zeby zupełnie nie gadał)?
Czy miałby ktoś z Warszawy komputer silnika na podmianę? Oczywiście trud i poświęcony czas wynagrodzę :-)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 10, 2013 12:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 10, 2013 20:15   

twenty, pytanie nr 1. Czy kontrolki zachowują sie normalnie ? czy check engine sie swieci ? , czy auto kręci ? Czy rozrząd jestoraz czy jest dbrze ustawiony ? W jakich okolicznosciach auto zgasło ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
twenty 



Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Cze 11, 2013 15:56   

juz tlumacze: auto ktoregos dnia nie odpalilo, okazalo sie ze lapa pompy sie zerwala
zmieniono lape, sprawdzono(tylko mech) pompe, zlozono na nowy pasek i napinacz i nie odpala

przygode z nastawnikiem opisalem w poprzednim temacie, skonczylo sie na podejrzeniu elektroniki...

i teraz na drugiej pompie na ktorej tez nie dziala

rozrzad ok bo na plaku zalapuje,
paliwo z przewodow tylko kapie
bledow zero, przejscie na wiazce jest

przepraszam ze tak chaotycznie ale z telefonu :oops:
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 11, 2013 17:00   

check engin gasnie po przekreceniu kluczyka ? dziwna sprawa , powinien byc jakis błąd
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
twenty 



Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Cze 11, 2013 18:28   

błędów brak, check gaśnie, immo na załączonym zapłonie też (właśnie-może to o immo się rozbija?)
odnośnie kręcenia-kręci
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 11, 2013 18:36   

Odpowietrzyliście przewody do wtryskiwaczy?
 
 
 
twenty 



Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Cze 11, 2013 19:01   

ADI-mistrzu napisał/a:
Odpowietrzyliście przewody do wtryskiwaczy?


ano nie, bo z tych przewodów podobno powinno zdrowo tryskać-u mnie czasem sobie z niego(przewodu 1wtrysku) cos kapnie więc ciężko byłoby to nawet odpowietrzyć :sad:
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 11, 2013 19:10   

Ehh... to odpowietrzcie :p
Luzuje się nakrętkę przewodu przy samym wtryskiwaczu i kręci silnikiem, zacznie wtedy np. piana, powietrze itp uciekać.
Ma sama ropa się lać i tak postępujecie z każdym wtryskiem.

Jak zapali to koniecznie wytrzeć silnik do sucha, już były przypadki że osoby pojechały się przejechać z mokrym silnikiem.
Potem przy hamowaniu ropa spłynęła na rozgrzaną turbinę, zapaliła się, poszła po całym silniku.... i dalej wiesz co się dzieje.
 
 
 
twenty 



Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Cze 11, 2013 20:28   

przed chwilą odpowietrzyłem- dało to nic :roll:
ALE, przedtem zdjąłem przewód z pierwszego wtrysku i palcem cisnienia utrzymać się nie dało

no i znowu zczytałem błędy: 22 i 29 (maf i to ustrojstwo od gazu)
robi się coraz ciekawiej :evil: :twisted:
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 11, 2013 20:32   

twenty, nie sciagasz wezyka przelewowego tylko luzujesz śrube na wtrysku
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
twenty 



Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Cze 11, 2013 20:42   

Cytat:
ALE, przedtem zdjąłem przewód z pierwszego wtrysku

po tym odpowietrzałem prawidłowo, z poluzowanymi :)
EDIT: aa skumałem, przelewowego (tego miękkiego) nie ruszałem

z innej beczki czerwona lampka się świeci na wyłączonym zapłonie(gaśnie po wcisnieciu przycisku na pilocie)
na włączonym zapłonie zawsze gaśnie, tak być powinno, prawda? :mrgreen: [/quote]
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 11, 2013 20:46   

To może kat wtrysku ustawiony źle?
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 11, 2013 20:49   

tez bym to obstawial
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
twenty 



Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Cze 11, 2013 22:54   

pany ale jak to możliwe skoro była wyjęta z jeżdzącego auta i nastawnika nikt nie tykał?
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 12, 2013 09:53   

kąt wtrysku nie ustawia sie nastawnikiem, tylko kołami rozrządu po prawej stronie silnika.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Cze 12, 2013 11:58   

Najważniejsza sprawa to po wymianie pompy nastawików itd ustawic kat wtrysk i probować odpalic przestawiając u mnie po roku nie odpalania i wymianie pompy odpalił dopiero na 13%
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 12, 2013 12:14   

Żeby zamienić pompę to trzeba najpierw zablokować rozrząd i pompę u dawcy. U biorcy tez trzeba zablokować rozrząd i włożyć zablokowana pompę, a później wszystko po skręceniu odblokować i wtedy powinien zagadać.
Przełożenie pompy w nie wiadomo jakim położeniu nic nie da.
 
 
twenty 



Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Cze 13, 2013 13:00   

jest teoretycznie ustawione tak jak to być powinno

czy podczas kręcenia ropa powinna lecieć przewodami przelewowymi wtrysków? bo u mnie nic nie leci :roll:
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 13, 2013 17:24   

Musi lecieć .
 
 
 
twenty 



Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Cze 17, 2013 14:56   

Problem rozwiązany metodą prób i błędów, okazało się, że winny był źle ustawiony rozrząd :neutral: przestawienie pompy o 2 ząbki zrobiło robotę

Dziękuję wszystkim za wskazówki ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220] Nie odpala
zegas11 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 26 Sro Lis 24, 2010 21:29
Harry
Brak nowych postów [R220]Nie odpala.
arczi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Lis 23, 2013 12:14
arczi
Brak nowych postów [r220]zgasł i nie odpala
maniek007 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Kwi 24, 2012 19:03
kadzaf
Brak nowych postów [R220 SDI]Ciężko odpala
Kapussta23 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sob Cze 11, 2011 13:22
kamax_19
Brak nowych postów [r220 sd97] nie odpala
xmen38 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Gru 19, 2009 16:27
azer



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink