Oczywiście auto nie odpaliło, przejście na wiązce idącej do pompy jest, obecnie muszę skasować błedy bo próbowałem to odpalać w różnych konfiguracjach( m.in odłączonym maf'ie) przed całą operacją były tylko: 17-czujnik temp paliwa,82-czujnik podniesienia igły wtryskiwacza. EDIT: Teraz nie ma żadnych błędów
Czy to te błędy uceglają auto (wiem ze przy 82 są problemy z odpalaniem ale nie tak zeby zupełnie nie gadał)?
Czy miałby ktoś z Warszawy komputer silnika na podmianę? Oczywiście trud i poświęcony czas wynagrodzę
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 10, 2013 11:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
twenty, pytanie nr 1. Czy kontrolki zachowują sie normalnie ? czy check engine sie swieci ? , czy auto kręci ? Czy rozrząd jestoraz czy jest dbrze ustawiony ? W jakich okolicznosciach auto zgasło ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
juz tlumacze: auto ktoregos dnia nie odpalilo, okazalo sie ze lapa pompy sie zerwala
zmieniono lape, sprawdzono(tylko mech) pompe, zlozono na nowy pasek i napinacz i nie odpala
przygode z nastawnikiem opisalem w poprzednim temacie, skonczylo sie na podejrzeniu elektroniki...
i teraz na drugiej pompie na ktorej tez nie dziala
rozrzad ok bo na plaku zalapuje,
paliwo z przewodow tylko kapie
bledow zero, przejscie na wiazce jest
ano nie, bo z tych przewodów podobno powinno zdrowo tryskać-u mnie czasem sobie z niego(przewodu 1wtrysku) cos kapnie więc ciężko byłoby to nawet odpowietrzyć
Ehh... to odpowietrzcie
Luzuje się nakrętkę przewodu przy samym wtryskiwaczu i kręci silnikiem, zacznie wtedy np. piana, powietrze itp uciekać.
Ma sama ropa się lać i tak postępujecie z każdym wtryskiem.
Jak zapali to koniecznie wytrzeć silnik do sucha, już były przypadki że osoby pojechały się przejechać z mokrym silnikiem.
Potem przy hamowaniu ropa spłynęła na rozgrzaną turbinę, zapaliła się, poszła po całym silniku.... i dalej wiesz co się dzieje.
ALE, przedtem zdjąłem przewód z pierwszego wtrysku
po tym odpowietrzałem prawidłowo, z poluzowanymi
EDIT: aa skumałem, przelewowego (tego miękkiego) nie ruszałem
z innej beczki czerwona lampka się świeci na wyłączonym zapłonie(gaśnie po wcisnieciu przycisku na pilocie)
na włączonym zapłonie zawsze gaśnie, tak być powinno, prawda? [/quote]
Najważniejsza sprawa to po wymianie pompy nastawików itd ustawic kat wtrysk i probować odpalic przestawiając u mnie po roku nie odpalania i wymianie pompy odpalił dopiero na 13%
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Żeby zamienić pompę to trzeba najpierw zablokować rozrząd i pompę u dawcy. U biorcy tez trzeba zablokować rozrząd i włożyć zablokowana pompę, a później wszystko po skręceniu odblokować i wtedy powinien zagadać.
Przełożenie pompy w nie wiadomo jakim położeniu nic nie da.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum