Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400 1.6 16v] Szarpie na niskich obrotach, ciężko pali.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400 1.6 16v] Szarpie na niskich obrotach, ciężko pali.
Autor Wiadomość
Majdan 



Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 24
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

  Wysłany: Czw Cze 20, 2013 21:06   [R400 1.6 16v] Szarpie na niskich obrotach, ciężko pali.
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam !

Wybaczcie ,że zakładam nowy temat ale tamten zaginął już kilkanaście stron dalej a problem wciąż aktualny :( Autko raz na jakiś czas nie zależnie od tego czy zimny czy ciepły silnik ciężko pali musi zakręcić kilka razy i odpala. Czasem zdarzy się też szarpanie dość mocne na niskich obrotach gdy jadę wolno pomaga w tedy wciśnięcie sprzęgła i puszczenie powolutku od nowa i autko jedzie równo. Czasem auto stojąc na luzie chodzi nie równo tak jak by gdzieś dostawało się lewe powietrze. Gdy go zgaszę i zapale na nowo jak zegarek. Przy wciśniętym sprzęgle i do hamowaniu na np parkingu potrafi zgasnąć lecz nie zawsze. Najdziwniejsze ,że objawy występują losowo i czasem auto chodzi idealnie. Nie zauważyłem wysokiego spalania. W zbiorniczku nie ma też majonezu co świadczyło by o HGF. Do tej pory udało mi się wymienić:
-Cewkę
-Kable
-kopułkę z palcem
-świece
-wszystkie filtry
-czujnik temperatury silnika ten 2 pinowy
-przepustnica i silnik krokowy wyczyszczone
-Czujnik położenie wału podpięty pod oscyloskop ponoć działa poprawnie
-auto zagadało z komputerem nie wykazało żadnych błędów (niestety nie wiem jak to komputer)
W końcu zostało sprawdzone ciśnienie na cylindrach (od lewej) 10, 8, 7.5, 8 próba robiona na zimnym silniku. Wydaję mi się że to mało ale auto nie kopci olej czysty nie ubywa go. Pytanie moje co dalej gdzie szukać bo nie mam już siły do niego ;/ Jednym słowem Pomocy :mrgreen:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 20, 2013 21:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 21, 2013 11:23   

Trochę mała ta kompresja. :neutral:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Majdan 



Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 24
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 21, 2013 14:39   

No trochę mała tylko czy to początek HGF'u czy pierścionki lub panewki da się jakoś to sprawdzić ? ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [400] Szarpie na niskich obrotach
dzidek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Gru 21, 2010 15:05
dzidek
Brak nowych postów [R416] Szarpie na niskich obrotach, gaśnie... POMOCY!
Czy może to być potencjometr przepustnicy?
Extreme Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Lis 25, 2007 16:48
przemo285
Brak nowych postów [ R400 ] Szarpanie na niskich obrotach
bolcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lis 25, 2011 13:29
bolcik
Brak nowych postów [R400 2.0 SDI] Traci moc na niskich obrotach - dlawi sie
maciejliwak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 31 Pon Lip 11, 2011 22:04
Koju
Brak nowych postów [R400] Co wymienić po zakupie + ciężko pali
serwacy82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Gru 19, 2008 07:05
coldmanns



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink