Wysłany: Pią Cze 21, 2013 01:21 [MG ZR 160] Wydech - ostatecznie jaki? Polskie firmy.
Witam, z góry przepraszam za (na pozór) kolejny raz wałkowanie tego samego tematu.
Czas na zmianę kompletnego wydechu w moim MG.
Posypał się katalizator, zablokowała się przepustniczka w końcówce (cały czas jest otwarta) oprócz tego łapie ją rdza. Poza tym mam ochotę w przy tym po prostu podłubać.
Czytałem poprzednie podobne tematy ale jednak tak naprawdę nic konkretnego z nich nie wynika. Chciałbym się dowiedzieć kto w MG ZR 160 (nie roverze 25 1.4 ani tego typu) robił-projektował-kupował W POLSCE całkowity kompletny nowy wydech oraz jak wyglądają rezultaty. Mile widziane hamownie bądź fachowe oceny.
Nie interesuje mnie zasadniczo zamawianie teili z Anglii bo chcę się zorientować czy nie wychodzi taniej w Polsce w jakiejś firmie zaprojektowanie całego układu. Z góry mówię nie interesuje mnie wydech "fajny bo głośny" potrzeba mocy o ile można mówić o jakichś przyrostach w przypadku jak na razie samego wydechu + dolotu.
Myślałem nad Ulterem próbował ktoś się z nimi kontaktować w takiej sprawie?
+ konkretne pytania:
1. Jak dokładnie po kolei powinien wyglądać dobrze zaprojektowany wydech do 160 tak aby nie ryczał jak głupi tylko "brzmiał"?
2. Co z sondą?
3. Czy są jakieś części typu np. kolektor 4-2-1 które można by przysposobić z jakiejś hondy (łatwiej u nich z dostępnością)?
Pozdrawiam!
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 21, 2013 01:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ad.1
Kolektor 4-2-1, kat, tłumik środkowy, tłumik końcowy, aaaaalbo dobrze policzony środkowy, tak żeby olać kata.
ad.2
Masz 2 sondy, w kolektorze musi zostać, ta za katem w przypadku sportowego katalizatora zostaje, jeśli wywalasz kata całkiem to tulejka odsuwająca sondę od spalin załatwi sprawę.
ad.3
Nie, to zupełnie inne silniki, natomiast reszta wydechu (od kata do wahacza, tłumika końcowego) powinna spasować od jakiegoś civica, ale tego Ci nie gwarantuje.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Dzwoniłem do Ultera, powiedzieli mi że nie ma problemu z projektem wydechu - koszt to około 2.5 tyś złotych.
Problem jest taki że trzeba do nich przyjechać z kolektorem wydechowym.
Generalnie najbardziej polecanym kolektorem jest taki http://www.ptp-ltd.co.uk/..._-_janspeed.htm koszt trochę powala.
Wstępny plan to ten kolektor za nim katalizator sportowy wydech ogolnie przelot i tłumik końcowy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum