Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam wszystkich na forum.Temat raczej nowy i nieomawiany,w każdym bądż razie "szukajka'' okazała się niepomocna.Moje auto potrzebuje natychmiastowej wymiany przegubu wewnętrznego lewego (skrzynia automat),a że z dostaniem takowego jest duuży kłopot,rozwiązaniem była by wymiana całej półosi kompletnej.Moje pytanie :czy półoś stosuje się tylko i wyłącznie jako "dedykowaną '' do danego modelu,czy istnieją jakieś odstępstwa od reguły,i na przykład do mojego modelu podpasuje półoś od R75 1,8 TURBO oczywiście też w automacie.(Słyszałem że tak !?)
Proszę znawców tematu ,jak i tych wszystkich których taki dylemat dotknął,o odpowiedż.
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 13, 2012 12:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 43 razy Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 310 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Gru 14, 2012 18:04
MARCONI13 napisał/a:
:czy półoś stosuje się tylko i wyłącznie jako "dedykowaną '' do danego modelu,czy istnieją jakieś odstępstwa od reguły,i na przykład do mojego modelu podpasuje półoś od R75 1,8 TURBO oczywiście też w automacie.(Słyszałem że tak !?)
Wg katalogów i nr fabrycznych części, półoś jest dedykowana do silnika, więc teoretycznie nie pasuje z 1,8T do 2,0CDT. Różnice mogą być w długości półosi.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 344 Skąd: Mazury
Wysłany: Pią Gru 14, 2012 19:46
Potwierdzam bo kupując półoś do swego CDT, sprzedawca zapewniał mnie że musi być do diesla i od benzyny nie pasuje , czyli musi być różnica w jakimś detalu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum