No właśnie między innymi tym egzemplarzem jestem zainteresowany. Ze zdjęc ogólne spasowanie ok, ale kierownica jakaś taka wytarta jak na 125 tys (u mnie w Nissanie tak po 300 wyglądała...) No chyba że gościu namiętnie jedną ręką kręci kiere to by można było sprawdzić T4
Ktoś zna? albo może się wypowiedzieć?
ten srebrny ma kiepskie spasowanie błotnika od strony kierowcy, i po tej samej stronie wzdłuż kielicha wydaje mi się, że widać ślady naprawy (tak jakby spoinowanie puściło). Tutaj ta sama historia - ciekawe czy gościu powie coś na ten temat.
[ Dodano: Sro Lip 17, 2013 20:54 ]
up.
Może ktoś się wypowie na temat tego srebrnego?
btw. kto produkuje silniki do ZT 190?konstrukcja własna?
Ze zdjęc ogólne spasowanie ok, ale kierownica jakaś taka wytarta jak na 125 tys (...) to by można było sprawdzić T4
Nie można by było sprawdzić.
bep napisał/a:
btw. kto produkuje silniki do ZT 190?konstrukcja własna?
Produkował Rover.
bep napisał/a:
en srebrny ma kiepskie spasowanie błotnika od strony kierowcy, i po tej samej stronie wzdłuż kielicha wydaje mi się, że widać ślady naprawy (tak jakby spoinowanie puściło)
No, coś tam się dzieje. Z drugiej strony w tak słabej jakości zdjęcia nie ma co oceniać takich detali, przecież nadwozie to nie jest zegarmistrzowska robota i pasty spawalniczej ładowano na montażu w opór.
Ogólna uwaga nt. obu ZT - albo w ostatnim czasie ceny mocno poszły w doł, albo są one tanie z powodu jakichś niewymienionych w opisie usterek.
Był może ktoś oglądać tego czarnucha? (jest nowa cena - 1tyś taniej) Kolega jest zainteresowany, tylko nie chce jechać na darmo 500km żeby się przekonać w jakim - faktycznym -stanie jest auto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum