Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam serdecznie
Mam problem z moim Roverkiem 45. Okazało się że mam do wymiany przewody olejowe. Jednakże jest to dość spory koszt. Czy możecie mi polecić jakiś sklep z dobrymi cenami? Albo jak to obejść? Może idzie jakoś dorobić te przewody?
Chodzi mi o przewody składające się z gumowej rurki i metalowych kolanek.
Poniżej załączam zdjęcie
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sro Lip 24, 2013 15:04, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 24, 2013 14:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
veny, napisz najpierw skąd jesteś. Będzie wtedy lepiej komuś Ci pomóc znaleźć sklep, czy serwis gdzie takie coś dorabiają. Bo co Ci z tego że za przewody zapłacisz połowę mniej, jak po nie będziesz musiała jechać 700 km w jedną stronę. U mnie jest firma która ma serwis mobilny i robi takie przewody, mógłbym popytać jak mieszkasz gdzieś niedaleko.
Probowalem dzisiaj wymienic oba przewody na te landrowerowe, ale mechanik twierdzi, ze ani jeden ani drugi ewidentnie nie pasuja do R45.
Chociaz mam powazne watpliwosci co do jego kompetencji, bo z nowych przewodow sciagnal same oringi i wlozyl do starych przewodow, takze nie wiem co mam teraz sobie zrobic z nowymi przewodami bez oringow...
Na oko ten ERR7141L wyglada dokladnie jak w R45, ale ten drugi faktycznie wyglada zupelnie inaczej. Te przewody sa takie plug&play do R45, czy trzeba cos z nimi robic, zeby podpasowaly?
Przewody sa takie same więc dziwi mnie że nie pasuja nawet ze zdjęć widać że jest ok.2 fotka jest robiona z innego kąta .Pozatym ciekną przeważnie na łączeniach gumowo-metalowych więc oring nie powstrzyma wycieku.Zmień mechanika i sam to wymień bo nie ma w tym nic nadzwyczajnie ciężkiego.Olej filtr też a to nie jest skomplikowane.POZDRAWIAM.Poszukaj moj post odnośnie tych przewodów.
1. Zwroc prosze uwage na linki, ktore podalem. O ile faktycznie weze ze sklepu landstore.pl wygladaja podobnie do tych na zdjeciu, to te z landparts.pl juz niekoniecznie. Mam tu szczegolnie na mysli ten ERR7140L. Zgodzisz sie ze mna? Ja niestety zasugerowalem sie samym symbolem i zamowilem te z landparts.
2. U mnie akurat nie ciekna na laczeniach, tylko na koncowkach.
3. Niestety nie mam dostepu do kanalu, w przeciwnym wypadku uwierz ze nawet bym sie nie zastanawial nad powierzaniem tego mechanikowi, z powodu patrz pkt. 4.
4. Problem cieknacego oleju w moim aucie probuje juz rozwiazac 3 mechanik, a cierpliwosci do nich stracilem juz dawno.
5. Olej i filtr zostaly zmienione przy okazji nieudanej proby wymiany tych przewodow.
Nie cieknie przypadkiem uszczelniacz walka Proponuje to umyć miejsce i zobacz dokładnie skąd wyciek jest.
Jak na końcówkach srubunka cieknie wystarczy zmienić tylko o-Ringi na nowe
PHJOWI wymienial uszczelniacz walka przy wymianie rozrzadu w listopadzie.
Wtedy tez zaczal sie problem z wyciekami, bo przed wymiana rozrzadu nic nie cieklo. Potem oddawalem auto innemu mechanikowi, ktory uszczelnial przewody olejowe, z takim efektem, ze z auta nadal cieklo. Auto wrocilo do PHJOWI, u ktorego stalo prawie miesiac i pomimo zapewnien, ze wszystko jest ok, wrocilo do mnie z wyciekiem. Wiem, ze wymienial jakies uszczelniacze, ale nie mam juz pojecia jakie.
Problemem dla mnie jest to, ze nie mam na codzien dostepu do kanalu, zeby ciagle sobie samemu grzebac i dojsc do sedna problemu. Po wymianie tych oringow jest niby troche lepiej, ale nadal widze kropelki oleju sciekajace po przewodach.
Czy mozecie koledzy potwierdzic, swoim okiem, czy te przewody z obu sklepow sa faktycznie inne?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum