Może ja opisze swój przypadek może ktoś spotkał się z tym. Auto straciło moc po regeneracji turbiny . Turbina leciała wiec postanowiłem ją zregenerować. Przed regeneracją auto zawirusowane na 140 KM wszystko było dobrze . Po montażu turbiny brak mocy zachowuje się jak 116 KM. Wymieniłem turbinę, zawór CR, regulator na pompie, przepływomierz, sprawdzone wtryskiwacze, wymienione filtry odmy również, egr czyszczony , odłączony, ciśnienie doładowania 1,25 .
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 10, 2013 14:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przed regeneracją auto zawirusowane na 140 KM wszystko było dobrze
A kto to wirusował i czym ?
Może jest przedobrzone, jak u mnie. U mnie turbo podkręcone też mechanicznie i po mapach zaczęło się pocić. Musiałem trochę zejść z wartościami w dół i zmienić zakres pracy. To owocuje oczywiście wyraźnym spadkiem mocy, ale może zachowam część
Spider1801 napisał/a:
Po montażu turbiny brak mocy zachowuje się jak 116 KM. Wymieniłem turbinę, zawór CR, regulator na pompie, przepływomierz, sprawdzone wtryskiwacze, wymienione filtry odmy również, egr czyszczony , odłączony, ciśnienie doładowania 1,25 .
Może źle zregenerowana A może sprawdź wydech jeszcze i zobacz czy jest drożny. Generalnie u mnie temp. spalin była taka, że upalił się łącznik w środku No ale moje problemy są wliczone w eksperymenty z mapami. Jak już mi się uda osiągnąć efekt zadowalający, wtedy będzie się można chwalić
szpynior napisał/a:
Spider1801, jak jesteś z lisewa koło Grudziądza to zgadamy się i podłączę Cię pod kompa - zobaczymy co pokaże.
Mapę z wirusem ciągnij Zobaczymy co wypluje względem naszych
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ale trzeba najpierw dać gazu w palnik i przytrzymać, sprawdzić jaką wartość górną wskazuje, a następnie puścić i poczekać na wartość podczas wolnych obrotów. Wartości pokrywają się ze wskazaniami T4 jednak INPA zadeklarowane prawidłowe wartości ma nieco inne.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Witam! ja rowniez mam problem tego muła z tego co widze to moze byc kilka przyczyn...
a czy nie bylo by najlepszym wyjsciem podpiac pod komputer i sprawdzic o co chodzi? czy komputer nie dokonca wskarze problem?
a czy nie bylo by najlepszym wyjsciem podpiac pod komputer i sprawdzic o co chodzi? czy komputer nie dokonca wskarze problem?
To najlepszy pomysł Podjeżdżasz i wiesz wszystko o błędach sterownika silnika. A jak to jest T4 to już w ogóle bajka. Potem eliminujesz problemy elektroniczne i robisz wymianę filtrów, oringów - wsiadasz i latasz jak zły. A jak to mało - to robisz wgrywasz wirusa... i możesz cieszyć się jeszcze żwawszą maszyną
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wirus tzn czipowanie? jakie sa koszty takiej przyjemnosci?
Nie wiem, od 350 do 1200 zł Zależy gdzie zrobisz.
Zanim się jednak zdecydujesz najpierw zrób gruntowne badanie auta z wymianą najbardziej pilnych materiałów eksploatacyjnych.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Sprawdziłem obydwa przepływomierze w kieleckiej firmie Bear. Nowy jest w pełni sprawny, stary daje minimalnie zaniżone wartości (z wywierconą dziurką z tyłu).
Padła propozycja, że to może być coś z mechaniką sterowania turbiny.
ja odpiolem przeplywke i auto jedzie normalnie, tylko nie wiem czy to jego maksymalne osiagi moze ktos powiedziec czy zaslepienie EGR-a tez zwiekszylo by jeszcze moc roverka?
Co do diagnostyki to sprawdziłem tylko tym co mam, czyli Scan Master ELM. Z błędów pokazywał tylko zerowy sygnał przepływomierza (po jego odpięciu). Postaram się umówić na podłączenie pod inpę gdzieś w Kielcach.
Węże przy IC i w górę oglądałem przy okazji zabaw z silnikiem wentylatora i nie znalazłem żadnych niepokojących objawów (poza wspomnianym wcześniej olejem wewnątrz).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum