Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Brak mocy poniżej 2200obr
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Brak mocy poniżej 2200obr
Autor Wiadomość
Spider1801 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 42
Skąd: Lisewo

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 10, 2013 15:47   

Może ja opisze swój przypadek może ktoś spotkał się z tym. Auto straciło moc po regeneracji turbiny . Turbina leciała wiec postanowiłem ją zregenerować. Przed regeneracją auto zawirusowane na 140 KM wszystko było dobrze . Po montażu turbiny brak mocy zachowuje się jak 116 KM. Wymieniłem turbinę, zawór CR, regulator na pompie, przepływomierz, sprawdzone wtryskiwacze, wymienione filtry odmy również, egr czyszczony , odłączony, ciśnienie doładowania 1,25 .
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 10, 2013 15:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Sro Lip 10, 2013 22:05   

Spider1801, jak jesteś z lisewa koło Grudziądza to zgadamy się i podłączę Cię pod kompa - zobaczymy co pokaże.
 
 
Spider1801 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 42
Skąd: Lisewo

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 10, 2013 22:34   

szpynior, Dokładnie z tego lisewa. Na kiedy kolego by Ci pasowało?
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 10, 2013 22:49   

Spider1801 napisał/a:
Przed regeneracją auto zawirusowane na 140 KM wszystko było dobrze

A kto to wirusował i czym :D ?
Może jest przedobrzone, jak u mnie. U mnie turbo podkręcone też mechanicznie i po mapach zaczęło się pocić. Musiałem trochę zejść z wartościami w dół i zmienić zakres pracy. To owocuje oczywiście wyraźnym spadkiem mocy, ale może zachowam część :)

Spider1801 napisał/a:
Po montażu turbiny brak mocy zachowuje się jak 116 KM. Wymieniłem turbinę, zawór CR, regulator na pompie, przepływomierz, sprawdzone wtryskiwacze, wymienione filtry odmy również, egr czyszczony , odłączony, ciśnienie doładowania 1,25 .

Może źle zregenerowana ;) A może sprawdź wydech jeszcze i zobacz czy jest drożny. Generalnie u mnie temp. spalin była taka, że upalił się łącznik w środku :) No ale moje problemy są wliczone w eksperymenty z mapami. Jak już mi się uda osiągnąć efekt zadowalający, wtedy będzie się można chwalić ;)

szpynior napisał/a:
Spider1801, jak jesteś z lisewa koło Grudziądza to zgadamy się i podłączę Cię pod kompa - zobaczymy co pokaże.

Mapę z wirusem ciągnij ;) Zobaczymy co wypluje względem naszych :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 836
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 28, 2013 19:52   

Czy możliwe jest to, żeby fabrycznie nowa przepływka była walnięta? Dzisiaj na spocie odpiąłem kabelek i auto zrywa się jak szalone.
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Nie Lip 28, 2013 21:49   

0L0, jak każda inna część . Podłączana pod kompa ? Jakie podaje wartości ?
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3428
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pon Lip 29, 2013 07:56   

A jakie powinna mieć nowa sprawna przeplywka ? 600 czy więcej?
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Pon Lip 29, 2013 10:37   

dawidd, inpa pokazuje 600 na postoju, przy jeździe ponad 1k
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lip 29, 2013 10:51   

Ale trzeba najpierw dać gazu w palnik i przytrzymać, sprawdzić jaką wartość górną wskazuje, a następnie puścić i poczekać na wartość podczas wolnych obrotów. Wartości pokrywają się ze wskazaniami T4 jednak INPA zadeklarowane prawidłowe wartości ma nieco inne.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
sqiddy25 



Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 62



Wysłany: Nie Sie 04, 2013 18:05   

Witam! ja rowniez mam problem tego muła z tego co widze to moze byc kilka przyczyn...
a czy nie bylo by najlepszym wyjsciem podpiac pod komputer i sprawdzic o co chodzi? czy komputer nie dokonca wskarze problem? :neutral:
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Sie 04, 2013 22:30   

sqiddy25 napisał/a:
a czy nie bylo by najlepszym wyjsciem podpiac pod komputer i sprawdzic o co chodzi? czy komputer nie dokonca wskarze problem? :neutral:

To najlepszy pomysł ;) Podjeżdżasz i wiesz wszystko o błędach sterownika silnika. A jak to jest T4 to już w ogóle bajka. Potem eliminujesz problemy elektroniczne i robisz wymianę filtrów, oringów - wsiadasz i latasz jak zły. A jak to mało - to robisz wgrywasz wirusa... i możesz cieszyć się jeszcze żwawszą maszyną ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
sqiddy25 



Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 62



Wysłany: Pon Sie 05, 2013 12:14   

ok dzieki odstawilem dzis auto do mechanika i za jakies dwa dni bede wszystko wiedzial mam nadzieje ze wszystklo zostanie usuniete.

Wirus tzn czipowanie? jakie sa koszty takiej przyjemnosci?
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Sie 05, 2013 12:17   

sqiddy25 napisał/a:
Wirus tzn czipowanie? jakie sa koszty takiej przyjemnosci?

Nie wiem, od 350 do 1200 zł :) Zależy gdzie zrobisz.
Zanim się jednak zdecydujesz najpierw zrób gruntowne badanie auta z wymianą najbardziej pilnych materiałów eksploatacyjnych.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
sqiddy25 



Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 62



Wysłany: Pią Sie 09, 2013 16:08   

spoko jeszcze chcial bym wiedziec gdzie w mojej okolicy moge to zrobic ;] jestem z Olkusza
 
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 836
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 31, 2013 10:58   

Sprawdziłem obydwa przepływomierze w kieleckiej firmie Bear. Nowy jest w pełni sprawny, stary daje minimalnie zaniżone wartości (z wywierconą dziurką z tyłu).

Padła propozycja, że to może być coś z mechaniką sterowania turbiny. :roll:
 
 
sqiddy25 



Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 62



Wysłany: Sob Sie 31, 2013 11:17   

ja odpiolem przeplywke i auto jedzie normalnie, tylko nie wiem czy to jego maksymalne osiagi moze ktos powiedziec czy zaslepienie EGR-a tez zwiekszylo by jeszcze moc roverka?
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Sie 31, 2013 11:44   

0L0 napisał/a:
Padła propozycja, że to może być coś z mechaniką sterowania turbiny. :roll:

A tę diagnostykę komp. zrobiłeś w końcu? Jakieś błędy?
Mechaniczne sprawy ogarnięte? Węże, oringi itp. itd. ?

Może warto podmienić ECU i sprawdzić na drugim (trzeba tylko zrobić synchronizację IMMO).

Masz katalizator jeszcze? Czy już się go pozbyłeś?

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 836
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 31, 2013 12:19   

Co do diagnostyki to sprawdziłem tylko tym co mam, czyli Scan Master ELM. Z błędów pokazywał tylko zerowy sygnał przepływomierza (po jego odpięciu). Postaram się umówić na podłączenie pod inpę gdzieś w Kielcach.

Węże przy IC i w górę oglądałem przy okazji zabaw z silnikiem wentylatora i nie znalazłem żadnych niepokojących objawów (poza wspomnianym wcześniej olejem wewnątrz).

Katalizator siedzi na miejscu.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Sie 31, 2013 19:04   

0L0 napisał/a:
Postaram się umówić na podłączenie pod inpę gdzieś w Kielcach.

Masz dobrą drogę do Wawy jakby co - a tutaj T4 i wszelaką pomoc na miejscu łącznie z podmianą komponentów i weryfikacją ich pracy - także turbiny ;)

Cytat:
Katalizator siedzi na miejscu.

Może jego czas nadszedł już...
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
0L0 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 836
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 01, 2013 11:16   

W sumie... mam sporo zaległego urlopu, więc może się niebawem przejadę do Stolicy na małe czary-mary.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] 2.0 V6 - brak mocy - obroty ponizej 3tys
R75 Rover serii 75, MG ZT 7 Czw Lut 06, 2014 07:13
automechanik
Brak nowych postów [R75] Wypadanie zapłonu, brak ładowania, brak mocy.
Ramzes120 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lip 22, 2019 20:17
Ramzes120
Brak nowych postów [MG ZT]Brak mocy
Mat_Dob Rover serii 75, MG ZT 26 Sro Sty 18, 2017 15:07
Mat_Dob
Brak nowych postów [R75] Brak mocy
cucho Rover serii 75, MG ZT 26 Pon Mar 02, 2015 18:25
sTERYD
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] brak mocy
vonglass Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Gru 11, 2012 20:52
apples



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink