Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] Przy 10'C lepiej odpaa, lepiej turbo idzie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] Przy 10'C lepiej odpaa, lepiej turbo idzie
Autor Wiadomość
pavelj 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 52
Skąd: k/Lublina



  Wysłany: Wto Wrz 03, 2013 16:54   [R25] Przy 10'C lepiej odpaa, lepiej turbo idzie
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam
Zauważyłem coś ciekawego.
Jak samochód stoi na słońcu nagrzany.
To czasami muszę długo kręcić.
Później jak jadę, to słabsze ma przyspieszenie.

Ja odpaliłem go ostatnio kilka razy przy ok 10'C.
to i szybciej zapalił. Mniej było dymku z tyłu.
Turbo jakby lepiej ciągneło.
Czy w tym roverze jest jaliś czujnik, który może odpowiadać
za temeperaturę, za takie cyrki??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 03, 2013 16:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 03, 2013 16:55   

Oleju Ci nie je?
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 03, 2013 17:32   

Kąt wtrysku do sprawdzenia i do ustawienia masz . Jak jest zimno to zawsze będzie lepiej szedł.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Wto Wrz 03, 2013 19:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pavelj 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 52
Skąd: k/Lublina



Wysłany: Wto Wrz 03, 2013 19:18   

Zbliża się wymiana oleju, w tamtym tygodniu patrzyłem to był powyżej minimum.
 
 
mentos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 130
Skąd: Elbląg



Wysłany: Sro Wrz 04, 2013 13:26   

Mam podobnie.
Najlepiej jest kolo 15 stopni.
Z moich obserwacji wynika ze jest to związane z temperatura paliwa. Auto przeobraża się strasznie na plus przy tej temperaturze (gładkość pracy silnika jest po prostu piękna). Stawiam, ze nastawnik kąta wtrysku w pompie nie pracuje w pełnym zakresie i stad ten problem.

Przydałaby sie diagnostyka na testbooku ale nie mogę się jakoś wybrać w Polskę w tym celu. Zawsze jedynie wyjazdy weekendowe.
_________________
Pozdrawiam
Artur
 
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Wrz 05, 2013 10:32   

Do sprawdzenia kąt wtrysku oraz czujnik ciśnienia w kolektorze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220] turbo GT 15 problem przy regeneracji
tedik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Nie Paź 30, 2016 09:56
Markzo
Brak nowych postów [R220] Ciężko chodzące Cięgno przy Turbo czy zawór EGR
Bozzzz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Nie Lis 28, 2010 21:26
mi_sza1
Brak nowych postów [R 25 ]Różnica w profilu opony 50 a 55 i co za tym idzie
Gulliver Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Wto Gru 07, 2010 22:47
Gulliver
Brak nowych postów [R200 2,0SD 98r] Nie idzie zamknąć tylnej klapy
zywy30 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Lis 19, 2009 18:10
zywy30
Brak nowych postów [R25] Zimny nawiew z kratek gdy cały ciepły idzie na szybę??
pavelj Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Lis 19, 2013 11:43
MD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink