Tak sknerko, dobrze pamiętasz. On przełożył (a właściwie przełożono jemu) komplet. Silnik, elektronika, itp. itd. Potem były jakie perturbacje ale w fazie końcowej elektronika komputera silnika pozostała z MG. Podobnie jak EWS oraz BCU. O ile w każdym innym da się zmienić VIN o tyle w ECU bez wydłubania kości ciężej - ale przy dłuższym męczeniu T4 może i to by się udało. W każdym razie - ja bym proponował jemu przejście z elektroniką na oryginał (Vin/ZCS) następnie pełna konfiguracja na T4 i na koniec zmiana ZCS w ECU silnika na ZT190.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Czyli przekładka silnika w automacie to hop-siup nie jest i jak by nie patrzeć ktoś ogarnięty posiadający T4 musi to zrobić, z naciskiem na ogarnięty.
[ Dodano: Czw Wrz 05, 2013 09:12 ]
I osobiście nie jestem pewien czy warto dłubać dla 30KM jak i tak 2.5 nieco więcej pali a komfort jazdy jest porównywalny (w normalnym użytkowaniu) Sportowa jazda jest oczywiście w 2.5 dużo lepsza jak w 2.0 i tylko taka jazda, reszta jest wg mnie jednakowo.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum