Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 94 Skąd: Radom
Wysłany: Pon Wrz 09, 2013 17:03 [Rover 45 benzyna 2.0 automat] proszę o pomoc
Witam znalazłem Rover 45, Hatchback Rocznik:2005 Przebieg: 140 200 km Rodzaj paliwa:benzyna Silnik:1991 cm³ (Moc 150 KM / 110 kW) Skrzynia biegów:automatyczna sprowadzony ze Szwajcarii cena w ogłoszeniu 13.900zł a w komisie 15.900zł wstawiony przez handlarza
el. szyby, el. lusterka, automatyczna klimatyzacja, tapicerka skórzana, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, komputer, podgrzewane fotele, przeciw mgielne leflektory, tempomat
Historia:
pierwszy właściciel, serwisowany w ASO, bezwypadkowy
i mam pytanie czy te silniki 2.0 V6 benzyna mają jakieś bolączki dużo palą i na co trzeba uważać przy zakupie oraz czy te automaty długo wytrzymują i na co zwrócić uwagę przy kupnie tego modelu
Obecnie posiadam Roverka 416 z 1999 roku i jeździ moja małżonka i posiadam go 5 lat i jestem bardzo zadowolony ale chciał bym zmienić na coś nowszego i jak z częściami do tego modelu!
Ostatnio zmieniony przez darku1973 Pią Wrz 13, 2013 21:02, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 09, 2013 17:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 94 Skąd: Radom
Wysłany: Pią Wrz 13, 2013 21:30
dzięki bardzo
Bardzo proszę o pomoc dzisiaj oglądałem tego roverka i zauważyłem dziwnie pogiętą zaślepkę poduszki powietrznej pasarzera natomiast kierowcy była ok ale mogła być wymieniona kierownica. szyba przednia też chyba była wymieniana bo chyba jest z 2007 a pojazd z 2005r. samochód w całości w bardzo dobrym stanie nic nie trzeszczy w zawieszeniu silnik równo pracuje i skrzynia też. zauważyłem jedynie żę przy mocniejszym hamowaniu zaczyna kangurzyć tak jak by były tarcze krzywe chociaż sprzedający mówił żę się zastały klocki że tarcze pokryły się nalotem rdzy. samochód niby bez stłuczki a przedni błotnik malowany i lampa zmatowiała zgrzewana na mocowaniach tak jak by pękła od uderzenia jak się okazuje jednak miał lekkie otarcie natomiast od silnika wszystko ok żadnych śladów napraw tylko lampa i zderzak troszeczkę źle spasowany . Sprzedawca mówi że gdzieś zapodział książkę serwisową jedynie jest przyczepiona kartka i czy ktoś by ją odszyfrował. samochód jest na zimówkach na felgach stalowych podobno właściciel/handlarz jeździł sporadycznie w Polsce przez rok chyba żę ktoś miał przygodę w szwajcarii w zimę i sprowadził go na zimówkach . Tak ogólnie samochód wygląda jak nowy zwłaszcza w środku nic nie poprzecierane i wygniecione zwłaszcza przy przebiegu 140.000km wiedząc żę materiały w 45 są gorsze niż w 400. silnik i skrzynia pracuje prawidłowo aż miło się jechało wyciszony prawie silnika nie słychać, na nierównościach też elegancko tłumił drgania proszę o pomoc
[ Dodano: Pią Wrz 13, 2013 22:30 ]
pozostałe zdjęcia
Ostatnio zmieniony przez darku1973 Sob Wrz 14, 2013 07:43, w całości zmieniany 3 razy
Wiesz co, w swoim ZS-ie mam tak samo wygiętą zaślepkę Airbaga pasażera... Może to efekt wysokiej temperatury, jaka mogła panować w kabinie przy pełnym słońcu, w wyniku czego się odkształciła...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 94 Skąd: Radom
Wysłany: Sob Wrz 14, 2013 07:30
Może masz rację bo wszystkie śruby są pordzewiałe tylko na lewym błotniku są nowe a szyba ok bo na bokach są 4 a z Vinu wychodzi że 2005r. i czy można po Vinie jakoś sprawdzić czy był serwisowany - samochód ze szwajcarii a oni chyba nie są w UNI i czy w Polsce można sprawdzić historię przeglądów i czy roverek ma komputer i wyświetla się spalanie
Z VIN-em jest wielka niewiadoma- ja wdupiłem kabonę na sprawdzenie totalne swojego MG, bo historia serwisowo-wypadkowa g. mi pokazała (czyt- nie było nic).
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 94 Skąd: Radom
Wysłany: Nie Wrz 15, 2013 18:31
A czy automatyczne skrzynie CVT – przekładnia bezstopniowa przy normalnym użytkowaniu w Roverku mają długą żywotność bo podobno jak się zepsują to są wielkie kłopoty i wielka kasa ile km przeciętnie wytrzymują i czy przy normalnym serwisowaniu 140.000 jest dużo na automat
potwierdzam, u mnie też tak wyglądała jak kupowałem 5 lat temu, Od tego czasu tylko nieznacznie się pogorszyło więc odkształca się do pewnego momentu a potem tak zostaje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum