mam tez taki problem po wgraniu mocnejszych map wtryskow wiec moze w tym kierunku bym szedl...
tylko jeszcze sie zastanawiam czy nie ma nic wspolnego z ta sytuacja czujnik nad pedalem sprzegla, gdyz zdaza mi sie spadek i falowani obrotow na luzie przy hamowaniu.
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 19, 2013 22:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mam fabryczny tempomat.
a co do map to wczesniej na test mialem wgrana mocniejsza, tylko nie od mojego r
to auto jeszcze mocniej bujalo na tempomacie do tego tc nie dzialalo,
a przy wlaczonej klimie na biegu jalowym falowaly strasznie obroty;]
mapy i mod duzo znacza...
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
to auto jeszcze mocniej bujalo na tempomacie do tego tc nie dzialalo,
Wrzucałeś mapę na pałę czy kopiowałeś poszczególne mapki na swój oryginał?
Cytat:
mapy i mod duzo znacza...
Mam swoją wydumę, na 157KM i 369NM... kopci jak batory na pełnym morzu, odpycha się ładnie, ale żadnych skoków na tempomacie nie mam, czy na klimie czy bez... więcej jeżdżę z jak bez Niestety kontroli trakcji nie mam, ale nie wiem co mają mocne mapy do jej braku - chyba że wrzutka map na pałę z auta bez trakcji.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
obecna mam nalazona na orginal,
poprzednia byla na pale wrzucona;]
i mam jeszcze problem z kompem tzn ze wskazaniami spalania:
wspolczynnik mam juz ustawiony na maksa tzn 1249 i spalenie w trasie mam zanizone, a w miescie zawyzone:/ miales z tym problem po modzie?
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
Każdy mocniejszy mod oszuka komputer pokładowy
Ilość powrotu paliwa jest mniejsza niż ta, której spodziewa się ECU, stąd błędna wartość.
Oczywiście to nie jest moja opinia, bo ja nie mam inż. w dziedzinie oprogramowania sterowników silnika Opieram się na tym co mówią mądrzejsi w tym temacie
Najlepsze wyniki da nam kalkulator pod dystrybutorem
Jak na moje zabawy i styl jazdy autem, muszę przyznać, że spalanie zarówno w trasie jak i w mieście spadło sporo na tle mapy oryginalnej 131KM Niestety cierpi dwumasa i sprzęgło Także, jak Vtech robi 177KM z tego auta, to nie wiem na ile sprzęgło wystarcza Trochę ciężko mi w to uwierzyć w ogóle.
PD napisał/a:
poprzednia byla na pale wrzucona;]
Masz drugi komplet na podmiane w razie co ?
Bo widzę, że lubisz eksperymenty A w ten sposób b. łatwo uwalić ECU.
Potem to już tylko programator pamięci EEPROM
Wyślij mapę docelową i swoją oryginalną to Ci przekalkuję i sobie wrzucisz do testów.
No chyba, że faktycznie masz tam ponad 30% na wtryskach podniesione, to szkoda silnika.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
i mam jeszcze problem z kompem tzn ze wskazaniami spalania:
wspolczynnik mam juz ustawiony na maksa tzn 1249 i spalenie w trasie mam zanizone, a w miescie zawyzone:/ miales z tym problem po modzie?
To samo jest u mnie, przed zmiana map wskazywal dokladnie co do 0,1 l - teraz wskazuje w caly swiat, raz ze pali b malo raz ze pali b duzo. Mnożnik juz ustawiałem 2 razy ze wzoru i nic. W trasie ostatnio jechałem wolno i ekonomicznie ok 120km/h, na kompie pokazało 6l a na stacji 7,1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum