po zgaszeniu silnika po odkręceniu korka wybija płyn. nic takiego sie nie dzieje przy włączonym silniku
Silnik się przegrzewa ? czy tylko chodzi o wybijający płyn ?
Jaki jest poziom płynu w zbiorniczku ?
W układzie panuje podwyższone ciśnienie, utrzymuje je korek, jak go odkręcisz to może płyn wylecieć chociaż nie powinien.
Może masz zapowietrzony układ ?
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Czyli miałeś rozgrzany silnik , zgasiłeś go , otworzyłeś zbiorniczek wyrównawczy i wywaliło płyn i bulgotało tak ? i zrobiłeś to w celu ?
I jak masz zdjęty korek i silnik pracuje to nie bulgota ?:P
Cytat:
W układzie panuje podwyższone ciśnienie, utrzymuje je korek, jak go odkręcisz to może płyn wylecieć chociaż nie powinien.
Może masz zapowietrzony układ ?
Dokładnie płyn chłodniczy w układzie pracuje w podwyższonym ciśnieniu , dzięki temu przy zagrzaniu np. do temp 105 stopni nie gotuje się ... Ale jeśli ktoś lub coś spowoduje spadek ciśnienia to nagle ciecz zaczyna "bulgotać" w całej swojej objętości i może wywalić płyn. (dlatego są rożne ostrzeżenia na korkach czy na chłodnicy..)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum