Pomógł: 17 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 292 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Paź 18, 2013 12:55
Płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest, tylko dopiero co wymieniony. Kamień na górnej części zbiorniczka więc układ chłodzący do porządnego płukania. Rura intercoolera do niedalekiej wymiany, sparciała. Silnik uwalony tak jakby jeździł w kopalni węgla. Przetarty tylko lekko z wierzchu. Zbiornik wyrównawczy układu wspomagania kierownicy oblepiony - może było często dolewane i są wycieki z układu. Spasowanie maski i zderzaka z przodu chyba niezbyt niedokładne ale zdjęcia są bardzo niewyraźne.
byłem, zobaczyłem i jakby ktoś się zastanawiał nad nim to NIE polecam
akumulator do wymiany odpala tylko na klemy
maska wgnieciona w jednym miejscu co prawda nie mocno ale jest i pojawia się już ruda...
tylny zderzak uderzony powyginany i źle spasowany
no i największy kwiatek sprzedawca podaje, że przebieg wynosi 149 tys. a tak naprawdę jest 249
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum