Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 2000
Dzisiaj byłem na trzepakach i zdiagnozowali mi "luz na tulei drążka". Nie wiem do końca o co chodzi i z czym to się je? Jak się to wymienia i czy dużo przy tym pracy?
Czy można kupić cały drążek powiedzmy od Sharana, czy końcówka nie będzie pasowała?Bo znalazłem w częściach zamiennych tylko końcówka wygląda troszkę inaczej niż u nas.
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 18, 2013 19:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 233 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pią Paź 18, 2013 21:49
Drążek reakcyjny to chyba z tyłu jest? Jako stabilizator jazdy?
A tu chodzi o przód i właśnie nie mam pewności. Coś mi pokazywał w okolicy "sanek" i troszkę zgłupiałem bo coś mamrotał o końcówce drążka ale tam nijak tulei żadnej chyba nie ma. Chyba, że o trzpień chodziło.
Jeśli końcówka drążka to chodzi o coś takiego. Wymiana banalnie prosta odkrecasz koło tam widać drązek dwie śrubki i po sprawie.
http://allegro.pl/lacznik...3633368507.html
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sro Paź 23, 2013 16:00
nie jest to skomplikowane, ja to robiłem na podnośniku, na kanale też bedzie ok, niewiem czy da rade nie wchodząc pod auto ale dla chcącego... ważne tylko żeby wkręcić końcówke na drążek tak samo jak stary zestaw aby Ci koła nie piszczały jak na ustawienie zbierzności pojedziesz
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum