Witam wszystkich!
Czas się "pochwalić" moim śmietnikiem jakim jest Rover 200 SDi
Więc tak autko kupiłem jakiś miesiąc temu w stanie technicznym jaki i wizualnym - padło (foto):
Auto nie wyglądało atrakcyjnie, ani w środku, ani na zewnątrz. Jedyną ale zarazem najważniejszą rzeczą w pełni sprawną i działającą był silnik i zawias.
Po za tym to tak: dziura w progu, zgnite nadkole, brak światła cofania, brak rury dolotowej do filtra powietrza, nie sprawne audio, zaniedbane wnętrze, wisząca podsufitka itd, itp....
Większość z tych rzeczy już naprawiłem (została blacharka i sufit - będzie czarny).
Ponadto wpadł smoked front + zespawane usa kierunki:
Efekt na aucie, jak dla mnie niebo a ziemia:
Dodatkowo pomysłowe, ale skuteczne rozwiązanie dolotu do filtra powietrza:
Zrobiłem jeszcze mnóstwo innych rzeczy takich jak: wymiana oleju+ filtry, naprawa rezystora dmuchawy, itd..... Dzisiaj byłem u znajomego podpiąć Rovera pod kompa i ku mojemu zdziwieniu jedyny błąd jaki wyskoczył to EGR (ale niedługo go zaślepię, więc można powiedzieć problemu nie ma)
Dalsze plany na Rovera to:
- zaślepić EGR
- kompletny układ przelotowy 2,5"
- w dalszych planach większy IC (może od razu wpadłby program, ale to nie teraz).
Stylistycznie:
- wyrzucenie tylnej wycieraczki
- czarny sufit + środek boczków
- przerobienie wieśniackich plastikowych drewnianych wstawek na czarny mat
Więcej póki co nie pamiętam, peace
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 21, 2013 13:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tylko po co Te 2,5" dopiero by było dobre powyżej 200KM, a tak to wydanie kasy na coś co nic nie da
Lepiej wywal kata wstaw strumienice lub zrób przelot i wypróżnij tylna puszkę wydechowa, zarobisz na tym jeszcze a będziesz miał coś z tego
Ja na razie nawet pod VNT Turbo nie myślę zmieniać wydechu na większy bo nie ma żadnego zysku na mocy przez wymianę tego. Lepiej Turbo zmień na większe bo to jest największa restrykcja w całym układzie wydechu
Co do kloszy to fajnie to wyszło przy czarnym lakierze
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No autko ciekawie się zapowiada ale jeszcze trzeba trochę wkładu żeby było na medal wszystko przed tobą zwłaszcza w kwestii blacharki skoro błotniki zjedzone trochę zamiast wstawiać fabrykę można pokusić się o lekkie poszerzenie od razu i wtedy szersze kapcie zapodać na jakiś fajnych felgach
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
mi w przelocie nie chodzi o moc, tylko o dźwięk
nie nastawiam się na osiągi, chcę po prostu zrobić parę rzeczy pod siebie
co do nadkoli to na pewno nie bd poszerzał, bo poprzednim aucie miałem poszerzane i to było nieporozumienie (często rdzewiało)
[ Dodano: Wto Paź 22, 2013 10:15 ]
aaaaaa i o dziwo to auto nie jest czarne, hahaha.... Też tak myślałem przez pierwsze trzy dni, ale jak się przyjrzeć to jest to bardzo ciemny granat wpadający w czerń
LQW się tak mieni własni, moj ZS jest własnie LQW i mieni się od czarnego przez niebieski do zielonego jak zaglądniesz do drzwi czy wnęki koła zapasowego widać, że lakier jest zielonkawy
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
nie nie, nic nie wpada w zieleń . jest to ciemny granat .
swoją drogą to marka rover wpadła na dosyć dziwny pomysł odnośnie lakierów... Na pierwszy rzut oka w świetle, to taka kombinacja odcieni daje efekt hmmmm.... auta, które już było milion razy malowane i mieni się jak tęcza na fazie
W związku z tym, że ostatnio moimi ulubionymi spodniami są szare dresy, to nie mogło zabraknąć małego zestawu wstrząso-masażująco-nagłośnieniowego:
Poświęciłem temu cały dzień (9h), ale osobiście uważam, że jest to jedno z lepiej dopracowanych systemów jakie wkładałem do auta - nie mam obawy że coś się przesunie, że urwie się kabel, bądź że coś nie będzie działać. Wszystko jest bardzo dobrze zabezpieczone i ładnie schowane
Pomógł: 9 razy Dołączył: 30 Kwi 2013 Posty: 311 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Lis 03, 2013 21:36
Ale pamiętaj że jak sub w aucie siedzi to i tablice musisz na wkrętach popuścić co by tak ładnie rezonansowała. Bo co to za jebudubu bez tłuczącej się tablicy
_________________ Z roverów się śmieją ale nie muszę przynajmniej pedałować.
audio jest dobrze zrobione, tablica nie lata, jedynie boczne szyby
[ Dodano: Nie Lis 10, 2013 21:04 ]
Nie ma upyerdalania sie! 3ba robić bicki jak już jest dres, więc dzisiaj wskoczył pełen poler
Niestety zapomniałem zrobić zdjęć typu before/after, ale z grubsza to tak: wyleciały znaczki na klapie bagażnika, usunąłem większość rys i nawoskowałem auto (na dniach wpadnie politura, tak myślę).
Przed odklejeniem:
Po odklejeniu:
Niestety po polerce zapomniałem zrobić zdjęcia.
Mam za to zdjęcie (wykonane tosterem) na którym wyraźnie widać jaki był stan lakieru przed kosmetyką, jaki po (lewa storna przed, prawa po) :
Żeby nie było za nudno po wielu godzinach w garażu jak tylko wyjechałem spadł deszcze hahaha
Postaram się zrobić więcej zdjęć i wyraźniej przedstawić efekt
[ Dodano: Pon Lis 18, 2013 22:57 ]
Co sądzicie o wizualnym efekcie po usunięciu wycieraczki? Moja opinia jest taka: bez wycieraczki (tak jak teraz) do dupy i z ori wycieraczką też do dupy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum